שלום, ב 15.8 רכשנו 3 כרטיסי טיסה לרומא (עבורי, עבור בעלי ובני) באתר של אל על. בידינו היו 2 שוברי הנחה לטיסה זאת שקיבלנו מאל על (מחלקת קשרי לקוחות) מטיסתינו האחרונה עימם. כאשר התקשרתי לאל על כדי לממש את השוברים הסתבר שאפשר לממש אותם רק בסניף אל על בתל אביב (לנסוע פיזית לשם). מכיוון שאני גרה בחיפה ומכיוון שאף אחד לא יידע אותנו על כך החברה (מחלקת מכירה ישירה) הסכימה לבוא לקראתינו: הם ביטלו את הרכישה שביצענו באתר, פתחו הזמנה חדשה, אמרו לנו לשלוח את השוברים בדואר רשום ולבצע את התשלום עם הגעתם של השוברים לנתבג. השוברים הגיעו לנתבג ביום שני וכאשר התקשרתי כדי לבצע את התשלום הוסבר לי שהדואר הפנימי עובד רק בימי ראשון ושני ואני כעת צריכה לחכות עד ליום ראשון/שני הבא כדי לבצע את התשלום (25.8).
כל ההתנהלות הזאת היא מאוד מתישה ונמשכת זמן רב. האם זה חוקי להחזיק לקוח בעמדת המתנה במשך 10 ימים לפחות?
תודה, אירינה