מקום לא לוותר מול ההתנהלות הזו. ראשית, העובדה שלטענתך לא נמסרו לך כל פרטי ההתקשרות; שנית, העובדה שלא נמסר לך עותק מן ההסכם; שלישית, אי משלוח חשבוניות. אתה צודק בחששות שלך שהעלית לעיל, עם זאת, קורה לא מעט שבמהלך בירור (בד"כ משפטי) מול החברה, מתבררות טענות הלקוח כצודקות דווקא משום היעדר יכולת של החברה להעיד ההיפך. לא ניתן במסגרת כזו להיכנס לדיני החוזים ודיני הגנת הצרכן, אך תשקול בחיוב לעמוד על טענתך.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.