סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

03/09/2013 05:23 דמיטרי קיבלתי ריהוט לא כמו שהזמנתי
לפני 5 ימים קיבלתי סלון, אבל לא בצבע שהזמנתי. הזמנתי בצבע שמנת, קיבלתי עפור כהה. המובילים סירבו לקחת אותו בחזרה. שהתקשרתי לבית העסק, אמרתי שקיבלתי סלון בצבע שונה, שאלתי מה רשום אצלם בהזמנה, אמרו שמנת. שלחתי תמונות, בהתחלה אמרו שזה טעות, אבח אחרי זה חזרו ואמרו שבהזמנה, ליד מילה שמנת רשום מספר צבע והוא מתאים למה שקיבלתי. את המספר רשם מוכר שקיבל את ההזמנה. מסרבים להחליף לי את הסלון, אלא אם אני אשלם סכום של כמעט סלון חדש.
מה עלי לעשות? האם פנייה ל מועצה הישראלית לצרכנות יכולה לעזור?

מדבריך עולה שמדובר בטעות של הספק. אם כך אכן היה, עליו לשאת באחריות לנושא. אתה רשאי בהחלט לומר לו שיגיע להחליף את הסלון ולהדגיש כי ככל ולא יעשה את זה אתה תשקול הליך משפטי כנגדו. אני מציע לגבות את הפניה גם במכתב.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.