סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

03/09/2013 15:06 עידן האם ניתן לתבוע נותן שירות שמבריז באופן שיטתי?
שלום, שמי עידן, לפני חודשיים הזמנתי ספרייה מברזל ממעצב מקומי. כעבור שבועיים הגיעה הספרייה לביתי ויום לאחר מכן המעצב הרכיב יחד איתי את הספרייה. בסיום ההרכבה שילמתי למעצב את הכסף במלואו אבל סיכמנו שהמעצב יחזור ביום אחר ויבצע תיקוני צבע לספרייה. קבענו שהוא יגיע 9 פעמים (זו לא הגזמה ספרתי עכשיו) ובכל פעם הוא מצא תירוץ שלא להגיע מבת מצווה לבת שלו עד לזה שהוא שכח. כל ההתכתבות מתועדת אצלי בפלאפון וכן כל פעם בה הוא הבריז.
נמאס לי מהחוצפה הזו ורציתי לדעת האם יש כאן עילה לתביעה בגין בזבוז זמן עוגמת נפש ואובדן פרנסה (בגלל שהוא תמיד טרח לומר שהוא לא מגיע מאוד מאוחר).

בבקשה תעזרו לי, אני בסך הכל רוצה לשים קץ לזלזול בלתי נדלה...
תודה

כלל והגעתו הינה חלק מהעסקה, אתה רשאי לומר לו שאם לא יגיע וישלים את העסקה אתה תשקול את ביטולה לרבות תביעת פיצויים. אני מניח שזה יגרום לו להשלים את העבודה. מציע לגבות את הפניה אליו בכתב.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.