ותבקש את כספך וגם תוסיף רכיב של עוגמת נפש. כפי שהבנתי מדבריך לא נהנית ו/או השתמשת במוצר. כפי המתואר על ידך מדובר בהתנהלות די כושלת של בית העסק. לשאלתך, לעניין פיצוי במהלך שעות העבודה - כל נזק שנגרם לך וניתן להוכיחו - כמו השעות שלא עבדת ולא הרווחת בהם כסף, תכניס כרכיב נזק.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
היום סוף סוף הציעו לי לקבל את כספי בחזרה. אקח הצעה זו בשמחה, אך האם משמעות הדבר שאני מוחל על העוול והטרחה שנגרמו לי?
אתקן ואומר כי השתמשתי במוצר כחודש - הפגם הופיע כבר מהיום הראשון, אך לאחר חודש כבר לא ניתן היה להשתמש במוצר בצורה סבירה ומחיפוש שערכתי הבנתי שמדובר בפגם מוכר בחומרה - ולכן פניתי למימוש האחריות.
סביר להניח שבית העסק יתכחש לכך, אך תבהיר להם כי במקרה שלך טורטרת באופן שמצדיק פיצוי.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
בהינתן שאקבל החזר כספי מלא, ואם החברה תסרב לפצות אותי האם עדיין יש עילה לתביעה?
מה נחשב לפיצוי הוגן במקרה כזה?
בתודה רבה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.