סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

10/03/2013 06:42 לימור התייעצות בנוגע לתביעה-צרכנות
שלום,
רכשתי סלון לפני כשנה מחנות שמוכרת מותג מוכר מאוד של סלוני. בקבלת הסלון התגלה פגם לאחר מספר ימים לקחו לתיקון וכשהחזירו במקום התיקון יצרו בעיה חמורה יותר הבדלי צבעים . לאחר דין ודברים שיחות וכדומה כעבור חצי שנה הגיעה מנהל התפעול של מותג הרשת שאכן טען שישנה בעיה בסלון . הנושא עדיין לא טופל ומתבצעת סחבת. אני מעוניינת לתבוע בגין מוצר פגום, עוגמת נפש וטירטור. את מי עליי לתבוע את הרשת או החנות ממנה רכשתי את המוצר או שניהם? האם הגיוני לתבוע 50% מעלות הסלון מהסיבה שהסלון פגום ( פגם נראה לעין). תודה

את הרשת, כמובן. לא הבנתי מדוע לתבוע רק 50% מעלות הסלון כאשר את מתארת כי מלכתחילה הסלון פגום. היה מקום להחליף לך את הסלון או להשיב לך את כספך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.