בחודש אוגוסט רכשתי מזגן חב. אלקטרה - מוצר היה פגום (שרוט לעומק בגריל קד. + מכוון אויר שבור ..
מחודש אוגוסט בביתי היו 5 טכנאים של חברה !!
ראשון : הגיעה עם חלק הלא מתאים בצבע וללא חלק השיני..
שיני : עם חלק של מזגן דגם אחר
שלישי : הגיע שוב עם חלק לא מתאים בצבע(התברר ש אין חלק מתאים במחסן!!)
הרביעי : הגיעה עם חלק שבור –פגום + שבר חלק הקיים במזגן שלי !! (לא ידעתי איך לפרק!!!)
חמישי : היה אתמול ..הורכבו חלפים "יד שניה " שוב בצבע לא תואם + כתמים + שריטות
במח. שירות אין אנשי מקצוע ..מנהלים חוזרים לאחר יום יומיים עם אבטחות ללא ביצוע..
הצעתי לעביר תמונה של חלק שבור או לא תואם (אין לאן – אין למי !!)
אני מפסידה שעות עבודה בהמתנות של טכנאים ..
אבל את חב. אלקטרה זה לא מעניין...
מה זה משנה עוד איזה לקוח.......... את ההודעה בפורום צרכנות