סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/03/2013 12:46 עדינה הדס החזרת כורסא לחנות מיד לאחר הקניה.
קנינו כורסא מחברה גדולה. הכורסא גבוהה ולא מתאימה לי . התקשרתי לחנות כבר למחרת בבוקר ומנהל החנות אמר שקניתי מתצוגה ולכן לא ניתן להחזיר. הכורסא הייתה במבצע ולא מתצוגה ומנהל החנות שיקר. מה נאמר בחוק לגבי רהיט מתצוגה ולמה הוא נטפל לתרוץ שקנינו מתצוגה ומסרב לקחת את הכורסא ולהחזיר את הכסף?

העובדה כי מדובר ברהיט שלא נדרשה הכנתו על פי הזמנה, הופכת את העניין לפשוט יותר.
את צריכה לבדוק האם במקום בו רכשת את הרהיט קיימת הודעה על "מדיניות החזרת טובין". אם קיים שילוט שמודיע שבמקרה בו נרכש רהיט מתצוגה או במבצע, לא ניתן להשיבו אז קיים צדק בדבריי המנהל. אם אין שילוט את רשאית להשיב את הכורסא בתוך 7 ימים.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.