ירון שלום,
אותה השאלה, רק עם שינוי קטן:
האם זה משנה, שלקטנוע שלי נגמר גם הטסט ובכלל אני רוצה להוריד אותו מהכביש - הוא יהיה "חלקים" לקטנוע בהא שאני ארכוש. כלומר, מבחינתי הוא כרגע פסל סביבתי...
האם זה משנה - כלי שמותר לו לנוע על הכביש או לו - למקרה של הילד הנפגע בנסיבות שתארתי משאלה המקורית ?
שוב תודה מראש!
שוקי שלום.
התשובה לשאלה שלך איננה חד משמעית ויש לבחון את נסיבות המקרה באופן ספציפי.
השאלה שעל בית המשפט לבחון במקרה זה, היא האם האופנוע בחנייתו היווה סיכון תעבורתי. במידה וכן, הרי שהנפילה של האופנוע על הילד תחשב כתאונת דרכים, ואז סביר להניח שקרנית תחזור אליך בתביעה לאחר שתפצה את הילד.
אין משמעות למה תכננת לעשות עם האופנוע, כי במועד התאונה האופנוע עדיין היה כלי רכב, גם אם לא בשימוש.
בברכה,
ירון שמעון, עו"ד
מנהל פורום תאונות אופנוע.
ירון שלום,
איך נמדד סיכון תעבורתי ? (האם אתה יכול להביא כאן דוגמא, בבקשה).
האם כלי שהורד רשמית מהכביש לפני המקרה, עדיין נחשב ככלי תעברה? אם הקטנוע המדובר, הורד מהכביש, אני חייב להסיר ממנו את לוחית הרישוי או/ו לעשות משהו אחר בנוסף?
הרי הקטנוע כבר לא כלי רכב, מבחינת משרד הרישוי.
תודה מראש,
הקלד את תגובתך
ירון שלום,
מה כוונתך ב- "הקלד את תגובתך" ?
השבתי לך לשאלתך.
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"לאחר שנות עבודה רבות בתחום, אני מכירה כבר לא מעט מ'התחבולות' בהן נוקטות חברות הביטוח..."
"מייצגת נפגעים בתחום נזקי גוף לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ונפילות ברשות הרבים..."
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "
"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."