סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תביעות ייצוגיות(48)

שאל בפורום תביעות ייצוגיות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

26/08/2015 09:41 גלית הטעיה מצד חברת תעופה
שלום עורך דין שדה, הזמנתי כרטיס טיסה מחברת נסיעות וגיליתי לצערי שחוייבתי פעמיים, פניתי אליהם והם לא הסירו את זה למרות הבטחתם. כבר שלושה חודשים עברו...האם יש בפני מי להתלונן? האם יכול להיות שמדובר בהתנהלות שיטתית ואז זה ייצוגי? איך בודקים?

שלום גלית,
על-פניו נראה כי מדובר בטעות נקודתית ולא בהתנהלות שיטתית אלא אם יתאפשר בידך להשיג ראיות המעידות שאין מדובר בטעות חד פעמית (כמקרים נוספים באותן נסיבות שיציגו את התנהלות החברה כדפוס פעולה).
במקרה זה, כיוון שהטענה האפשרית בדבר טעות חד פעמית בחיוב כרטיס אינה מופרכת, הייתי ממליץ לך תחילה לפנות לחברה בכתב ולקבל את עמדתם הרשמית טרם פתיחת הליכים משפטיים.