בהחלט מדובר בתאונת עבודה. האם פנית למוסד לביטוח לאומי? זה הדבר הראשון והבסיסי לקבלת הכסף בתקופת אי הכושר. את זכאית לקבל עד 90 יום כ- 75% מהשכר שלך. לגבי השאלה באם לתבוע את הביטוח של המעביד- אם הרצפה היתה רטובה ובגלל זה החלקת- בהחלט יש לבקש את פרטי הביטוח של המעביד ולהמשיך איתם במו"מ לפיצוי. את צריכה ייצוג משפטי ללא ספק. מוזמנת לפנות אליי להמשך טיפול, בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
באם לא ניתן לברר מהו גורם השריפה (בהנחה שהכל נשרף והושחת ואין דרך לבדוק), אני מציעה שתבהירו לצדדים שיש להם אחריות יחד ולחוד, מבחינתכם שכל אחד יישא ב- 50% מהנזק ואח"כ שיריבו ביניהם... אגב, האם הבית מבוטח? ניתן להפעיל את הביטוח ואח"כ שהביטוח יחזור בתביעת שיבוב לגורמים האחראיים. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
האם צילמת את המחסום? חשוב מאד! וגם ללכת לרופא ולשמור תיעוד רפואי ולצלם את החתך ברגל. קיימת שאלה לגבי החבות, שכן מחסום זה דבר בולט והיית אמור להבחין בו. ניתן לפנות בדרישה לעירייה, אבל חשוב לבסס בכל המסמכים שרשמתי! בהצלחה, רונית רוטלוי, עו"ד
אייל שלום וברכה, בהחלט קיימת עילה! על הרשות המקומית לדאוג לתקינות הכבישים. יש לצלם את המקום וכדאי גם להודיע לרשות על המפגע - ואם מתקנת- לצלם לאחר התיקון. מה עלות הנזק שנגרם? האם יש לך דו"ח שמאי? קבלה על התיקון?
דקלה שלום, זו בהחלט המומחיות שלי- נפגעי תאונות דרכים. כיוון שמדובר בתאונת עבודה יש לפנות גם למוסד לביטוח לאומי וגם לביטוח חובה. עלייך לקבל יעוץ בדחיפות. נא פני אליי טלפונית- 052-9787924 או 052-6134398. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
חוי שלום, אני בהחלט מבינה שהנזק אינו באשמתך, אך מאחר ואת אינך יודעת את פרטי הרכב הפוגע, הרי שחלה עלייך האחריות מול הליסינג לשאת בתשלום, ואין לך אפשרות להיפרע מצד ג'. אני מציעה שתנסי להגיע עם המעסיק להסדר כלשהו . בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
ורד שלום, בהחלט נשמע שקיימת כאן רשלנות של המועדון. לא יתכן שברחבת הריקודים אנשים יחזיקו כוסות זכוכית שבירות. ניתן לפנות טלפונית להמשך טיפול- 0529787924. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
הקלד את תגובתך
כל מתקני השעשועים אמורים לעמוד בתקן. מגלשה מאבן נשמעת לי לא תקינה. יש לצלם את המגלשה וכן את התפרים של הילדה, לשמור את התיעוד הרפואי ולפנות לעירייה בדרישה לפיצוי. ליעוץ פרטני בעניין סכומים וכו' את מוזמנת לפנות אליי טלפונית. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "
"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
מה עושה צעיר שנפגע בתאונת דרכים וקיבל הפסדי השתכרות באופן מקופח? עו״ד אהרון שטכלברג מספר על מקרה וכיצד הצליח לפסוק פיצויים גבוהים יותר לטובת הנפגע