סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על זכויות עובדים(691)

שאל בפורום זכויות עובדים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

08/09/2013 16:31 אסנת חברת סלולר
היי, אני עובדת בחברת תקשורת גדולה, במסגרת עבודתי אני על תקן שירות ומכירה בפועל הם מתנים את " הבונוס" במכירה כעמידה במס' שעות בהתאם למשרה, אני סטודנטית ובתקופת המבחנים החברה מאשרת יום חופש לפני מבחן ויום חופש ביום המבחן, אך היא לא עושה את היחס שמאחר ואני סטודנטית לא אצליח להגיע למכסת השעות הייעודית ומה גם שאין אפשרות להשלים שעות מאחר וזה ייחשב לי כשעות נוספות. אם כך מצד אחד היא מאשרת לי חופשות לפני מבחן אך פוסלת לי את בונוס המכירה שלי כי לא הצלחתי למלא את מכסת השעות וכתוצאה מכך פוסלת את כל הסכום. יש לציין כי בהגדרת העבודה שלי אני מוגדרת כשירות ומכירה דהיינו המכירה הוא חלק בלתי נפרד מהגדרת התפקיד שאני ממלאת. האם מותר להם לנהוג ככה? לפסול את מלוא הבונוס? מצד אחד לתת לך חופש ומצד שני לתת לך סטירה?
אודה לך מאוד אם תשיבי

אסנת שלום,

יש לבדוק כיצד הבונוסים מופיעים בהסכם עבודה אישי או הסכם קיבוצי אם חל, ובמידה והבונוס מותנה בעמידה בשעות עבודה אין כל כך מה לעשות בנדון כל עוד המעסיק משלם לך מעל שכר מינימום ואת כל הזכויות הסוציאליות המגיעות לך.

אף על פי כן, הייתי מציעה לך לשוחח עם המעסיק ברוח טובה (להקליט את השיחה) ולהסביר לו את המצב כי את נפגעת ברכיב זה בתקופת המבחנים ולבקש כי בתקופה זו ישונה המנגנון של הבונוס באופן שלא תיפגעי ועדיין תשמרי על הרצון להמשיך למכור כמה שיותר .

בברכה,

סיון שטינברג עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום זכויות עובדים

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."