שלום, אכן ישנן מגבלות התיישנות את מציע שתעלי את שאלותייך בפורום דיני הנזיקין באתר ותתייעצי עם עו״ד שמתמחה בתחום.
שלום אסף, אכן התקנון הנו המסמך הקובע את התנאים המשפטיים לשימוש באתר ובתוצריו ועל כן חשוב שהוא יקיף את כל הפאן הנזיקי ואת האינטרסים שלך בפעילות העסקית אל מול משתמשי הקצה. מעבר לכך, ישנן עוד דרכים להגנה אך כל מקרה נבחן ונתפר לגופו. על כל הגנה שתרכיב באתר עדיין הדרך להגשת תביעות סלולה לכל אדם שיטען כנגדך. תפקידך לפעול באופן המקצועי והזהיר ביותר בכדי לייצר מגננות מראש.
בהצלחה.
שלום, עפ"י רוב משרד עוה"ד ינסח ראשית מכתב דרישה והתראה לפני תביעה. לעיתים מוגשת תביעה ללא מכתב התראה.
שלום רחל, תוכלי להעלות את שאלתך בפורום הוצאה לפועל באתר.
לטעמי אין מניעה בחוק לפעול נגד אפיקי חסכון אלו.
ממליץ לך גם לקבל ייעוץ מקצועי מעו"ד בקשר להליכים המבוצעים נגדך.
בהצלחה
שלום נוי
אני ממליץ לך להתייעץ כיצד לפעול עם עוה"ד שמלווה את הדיירים בפרויקט התמ"א ולחילופין עם עוה"ד של הקבלן המבצע / היזם.
שלום אהרון,
בהחלט יש מה לעשות אך עלי לקבל פרטים נוספים ומידע.
תוכל ליצור עמי קשר בטל': 052-4221996
עו"ד דרור הראל
איה שלום,
ראשית יש לבחון את הוראות הסכם המכר בקשר לטענות הקונה ואף להתייעץ עם עו"ד שטיפל עבורך בעסקה. מעבר לכך, בעת הצורך ניתן לנסח מכתב תשובה לקונה ובו תבהירי את עמדתך.
אכן מקובל שדין ודברים שמתבצע במסגרת ניסיונות מו"מ לפשרה לא מועלה על הכתב בכתבי בית הדין ובנוסף הסכמות זמניות בע"פ גם לא רלוונטיות. ניתן לתאר את חוסר תום הלב של הצד השני בדרכים אחרות.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."