שלום גלינה
מדובר בתחום התמחות מאוד ספציפי. אני מציע שתחפשי באתר פורום יותר מקצועי לנושא זה ו/או תפני לקבלת ייעוץ מעורך דין שמתמחה בכך.
בהצלחה
עו"ד דרור הראל
שלום גדי,
סביר להניח שלקוחות בסדר גודל בינוני ומעלה ידרשו ממך להראות העתק מהרישיון.
הנושא הזה מוכר וזרוע העבודה והאכיפה במשרד הכלכלה מבצעת ביקורות ומטילה קנסות כבדים ואף מגישה כתבי אישום כנגד בתי עסק שמקבלים שירות מספקי כ"א וניקיון שפועלים ללא רישיון.
מתן שירות ללא רישיון חושף את הלקוחות שלך לכתבי אישום וקנסות וכמובן שגם אותך בהתאמה.
בכדי לקבל ייעוץ משפטי ספציפי ולבחון איזה פתרון ניתן להתאים לך על-גבי המסמכים לקבלת הרישיון, פנה אלי בטל': 08-6384080
בברכה,
עו"ד דרור הראל
שלום דור,
אכן המשכיר יהא רשאי הן להגיש תביעה לפינוי מושכר כנגד השוהה בנכס וכנגדך (מאחר ויש לו יריבות חוזית עמך מכח חוזה השכירות אשר בו התתחייבת לפנות את הנכס במועד הפינוי כשהוא נקי מכל אדם וחפץ) ובמקביל לפעול למימוש בטחונות וערבויות.
ככל שדרוש לך ייעוץ משפטי נוסף בנושא, פנה אליי בטל': 08-6384080
בברכה,
עו"ד דרור הראל
שלום אבנר,
יש כמה אפשרויות ואולם עלי לקבל ממך תשובות למספר שאלות והבהרות
תוכל ליצור עמי קשר טל': 052-4221996
בברכה
עו"ד דרור הראל
שלום עידן, ראשית אמליץ שתעלה את שאלתך בפורום ביטוח לאומי.
שנית, יהיה עליך לדווח לביטוח לאומי על הכנסות בתקופת האבטלה ולכן כדאי לפעול בשקיפות.
מומלץ גם לפנות למוקד הטלפוני של המל"ל לייעוץ על שאלותיך. הם יכולים לסייע לך.
בהצלחה
עו"ד דרור הראל
שלום כרמית,
את אומרת בעצמך שבית המשפט עוסק ראשית בבקשתך לקבל ארכה להגשת הגנה ועל כן אינו עוסק בבקשה לפסק הדין. במצב דברים זה יש להמתין להחלטת ביהמ"ש בבקשתך לארכה.
את כמובן רשאית להגיש בקשות והודעות לבית המשפט כפי שאת רואה לנכון ולמען הזהירות.
אינך מיוצגת ולכן אדגיש שמדובר בהליכי בית משפט שבהם יש להתמחות. כל הייעוץ כאן אינו מחייב או מהווה המלצה משפטית. אני ממליץ לך להתייעץ עם עורך דין לפני קבלת החלטות על מעשים או המנעות ממעשים.
אין צורך לבקש סעד בשלב זה מלבד החלטה על הבקשה לקבלת ארכה וניתן במסגרתה לציין את כל מה שאת רוצה וכפי שכתבת בשאלתך.
בהצלחה
עו"ד דרור הראל
צבי שלום, מאחר ואתה מיוצג עליך להפנות את שאלותיך למייצג שלך. כל מקרה נבחן לגופו ולעורך הדין שלך יש מידע משלים וכלים לספק לך תשובות נכונות.
בברכה,
עו״ד דרור הראל
שלום דוד
כידוע לך, צד לשיחה רשאי להקליט אותה.
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."