שלום יוסף
ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום ביטוח לאומי באתר ובנוסף להתקשר למוקד המידע של ביטוח לאומי אשר יוכלו לייעץ לך היטב בעניין.
שלום, עליך לפנות לעמיל מכס. משרד עמילות מתמחה ביבוא של סחורה בכמות מסחרית ויבצע זאת ביעילות ומקצועיות עבורך.
כל העלויות יהיו ברורות ותוכל לשקף אותן ללקוח ולתמחר את העסקה.
מומלץ גם להכין טופס הזמנה עם תנאים משפטיים כדי להסדיר את ההתקשרות עם לקוח זה.
את תרצה מידע נוסף והכוונה, צור עמי קשר
08-6384080
עו״ד דרור הראל
שלום,
אני ממליץ להתקשר למוקד הטלפוני של רשות ההגירה / אוכלוסין
ו/או להתייעץ עם עו"ד שמתמחה בהגירה
יש גם פורומים מתאימים לכך
בברכה
עו"ד דרור הראל
ממליץ לך לבקש הבהרות בנושא זה ממזכירות בית החולים או מהדוברות.
היי עדי, ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד שמתמחה בהגירה, דיני משפחה וכו'.
יש באתר פורומים כאלו.
בהצלחה
עו"ד דרור הראל
שלום רחל, במידה והגורם המעקל (הבנק) יסיר את העיקול מהקרן ויספק את המסמכים הדרושים למחלקה המשפטית של הקרן, הרי שהעיקול יוסר.
שלום ראובן, ככל שהדברים מגובים ונתמכים בראיות כאלו ואחרות ניתן לייצג אותך אל מול היצרן/יבואן ולדרוש עבורך סעד כזה או אחר עליו יוחלט.
לייעוץ אישי צור עמי קשר 052-4221996
עו"ד דרור הראל
שלום ישראל,
לפי שאלתך אני מבין שלא קיים הסכם ביניכם בעניין זה כגון הסכם שיתוף.
חוסר הסכמה יכול להוביל אתכם להליך משפטי שנקרא פירוק שיתוף.
יש לקבל ממך הבהרות ותשובות בכדי לייעץ לך באופן מדוייק ואישי יותר.
אתה יכול ליצור עמי קשר
עו"ד דרור הראל
052-4221996
שלום דוד, תצהיר כולל את תיאור העובדות הידועות לך מידיעה אישית ואת האמת בלבד.
סיוע לאדם זה כפי שאתה מתאר, באמצעות תצהיר תומך לצורך הליך שלו בביטוח לאומי, אינו אמור לחשוף אותך לדבר שלילי ולמיטב הבנתי גם אינך צריך לדווח על כך למעסיק הקודם ואולם אתה רשאי לעשות כך אם תרצה.
בברכה,
עו"ד דרור הראל
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."