שלום משה,
אני מציע שתשלח להם מכתב דרישה והתראה ובו תנמק את הנזקים שנגרמים לך ואת עמדתך, בדרישה שיצרו עמך קשר ויסיימו את העניין.
תודה רבה על תשובתך.
האם הכוונה היא לשלוח מכתב דרישה בדואר רשום עם נימוקים ודרישה רשמית והתראה לפני הגשת תביאה?
כן אבל אפשר גם לשלוח במייל/פקס
העיקר לוודא שקיבלו
הבנתי. תודה רבה
אשמח מאוד אם תוכל לנמק על איזה חוקים ניתן להסתמך בנימוקים שלי?
שלום יניב, לא ניתן להבין משאלתך את המידע הדרוש בכדי לייעץ לך.
אתה יכול ליצור עמי קשר לצורך כך.
עו"ד דרור הראל
052-4221996
שלום רון
אין התייחסות לכך בחוק. יש לבדוק אם בהסכם ההעסקה האישי שלך (ככל שישנו) יש לכך התייחסות. אחרת, חלים הנהלים הפנימיים של הארגון שבו אתה עובד וכיוצ"ב.
שלום חלי
לא נשמע לי שאתם מפרים תקנות או חוקים כאלו ואחרים.
היי הלה,
היתרונות של הפעלת חברה בע"מ על פני עוסק מורשה, באים לידי ביטוי במספר מישורים כגון הגנה משפטית (אישיות משפטית נפרדת), עניינים הקשורים במיסוי, נראות ועוד..
דברי עמי לצורך המשך הייעוץ הראשוני
עו"ד דרור הראל
052-4221996
שלום תמרה,
בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), ישנו סיווג של מוצרים והתנאים שמאפשרים לבטל עסקאות רכישתם. אם מדובר במוצר שהוחרג בתקנות ביטול עסקה אז אין חובה לפרסם מדיניות החזרת טובין לגביהם בשלט בעסק. לא ציינת מה מהות המכשיר שרכשת.
אם תגלי שאת רשאית להחזיר את המוצר, תוכלי לנסח לבעל החנות מכתב דרישה והתראה לפני תביעה ובמקרה הצורך להגיש תביעה קטנה. מומלץ להתייעץ באופן פרטני עם עו"ד מתחום הצרכנות בטרם הגשת תביעה.
.
היי מאיה, את ו/או הרו"ח שלך יכולים לפנות לפקיד השומה במכתב מנומק ולבקש לבטל את החוב מהטעמים הללו.
בהצלחה
עו"ד דרור הראל
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"