נראה כי הרכב חנה שלא כדין והיווה מכשול וסיכון בכביש ולכן לא הייתי מתנדבת לשלם פה או להכיר בחבות. אם תוגש תביעה משפטית- כדאי לשקול מה לעשות. בשלב זה לא להודות בכלום. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
מאור שלום, עו"ד העוסק בתחום יודע לנהל מו"מ ולהשיג תוצאה אופטימלית. מוזמן לפנות טלפונית. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
[email protected] תוכלי לשלוח לי מייל עם טלפון שלך ואנסה לכוון אותך לטיפול המתאים בנושא
באם היא נפלה במהלך ירידה מהאוטובוס- מדובר בתאונת דרכים כהגדרתה עפ"י החוק. מספיק שתגידי באיזה אוטובוס מדובר, באיזה קו ובאיזה שעה, וניתן יהיה להשיג את פרטי הביטוח ולפנות בדרישה. ניתן לפנות אליי טלפונית- 052-6134398. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
תמי שלום, בעיקרון אסור לפטר במהלך חופשת מחלה, אך כאמור תחום התמחותי הוא בנזיקין ולא בדיני עבודה ולכן בשאלה זו כדאי להתייעץ גם בפורום דיני עבודה. לגבי הפיצוי- לגבי הנזקים שנגרמו בתאונת הדרכים- תובעים את ביטוח החובה של הרכב שלכם. שמרי תיעוד רפואי, הוציאי אישור משטרה, שימרי תעודות מחלה. את מוזמנת להתייעץ עימי טלפונית בעניין זה. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
מיכל שלום, לא ברור לי- האם חברת הביטוח טוענת שלא היתה פה תאונה? נא צרי עימי קשר טלפוני ואייעץ לך. הסיטואציה לא כ"כ ברורה לי. הנייד שלי- -0526134398. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
דקלה שלום, אכן בעיה ידועה לצערנו הרב. האם יש מצלמות בחניה? אם לא- ניתן רק לפנות לביטוח המקיף שלך בהנחה שיש לך כזה. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
שחר שלום, אכן נראה שחב' הביטוח מתעקשת לריק. גם אם מדובר בתאונה קלה יחסית שלא הצריכה אשפוז- עדיין אשתך נזקקה לטיפול רפואי וברור שלא יכלה לטוס!! אין ספק שלא יכלת לטוס בלעדיה. יש לשלוח לחב' הביטוח התראה לפני תביעה משפטית. ואגב- מאחר ומדובר בתאונת דרכים- אל תשכחו לפנות בדרישת פיצוי לביטוח החובה של הרכב !! בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
לירון שלום, צר לי על החוויה הקשה שעברתם. מדובר בתאונת פגע וברח והחוק הסדיר בדיוק מצב כזה- יש לפנות בדרישת פיצוי לקרנית. להמשך התייעצות ניתן לפנות אליי גם טלפונית. בברכה, רונית רוטלוי, עו"ד
"לאחר שנות עבודה רבות בתחום, אני מכירה כבר לא מעט מ'התחבולות' בהן נוקטות חברות הביטוח..."
"מייצגת נפגעים בתחום נזקי גוף לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ונפילות ברשות הרבים..."
"תכנון האסטרטגיה המשפטית עוד בשלבים הראשונים של התיק, מסייע לי בהשגת תוצאות איכותיות עבור לקוחותיי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "