סניף בנק הפועלים 533, עמוס להחריד,
הבנק מצמצם פעילות ע"י כוח אדם, ועובר לשירות דיגיטלי, עקב העומס בסניף קיים 5 מכונות למידע והפקדת שיקים, ו 4 כספומטים להפקדת ומשיכת מזומן.
הבנק מפרסם על פעילות במכונות 24/7, בפועל המכונות רצופים בתקלות, וקורה כמה פעמים בשבוע שכל המכונות בשביתה. פתחתי קו טלפון להשארת הודעות קוליות, וחשבון דוא"ל, הלקוחות מתבקשים להשאיר הודעה עם שעה מדויקת של המכונות המקולקלות, קבלתי בפחות משבוע 30 פניות!!! עם עדכונים מסביב לשעון, איך מתקדמים עם זה הלאה, האם זה מתאים לייצוגי? או שצריך לעתור לצו שיפוטי. איזה עו"ד מומלץ בתחום?
עפ"י מספר כתבות שקראתי נוכחתי לראות כי נחתם הסדר פשרה בין המאפיות למדינה לאחר הבלאגן של קרטל הלחם בו המדינה תפצה את המאפיות משום חוסר עדכון מחיי הלחם בין השנים 2005-07, האם מישהו יודע היכן אוכל למצוא את הסדר הפשרה המקורי? אני זקוקה לו לשם עבודה סמנריונית
בעקבות דוח שקיבלתי מצאתי כי אותה תקנה בחוק העזר העירוני שבגללו נתנו לי את הדוח מנוסחת באופן לא ברור ולא נכון מבחינה דקדוקית. האם אפשר במקרה כזה להגיש תביעה ייצוגית, שהרי סביר להניח שהרבה אנשים קיבלו את הדוח הזה ושילמו לרשות כסף שלא מגיע לה. זה אפשרי?
אני עובד בחברה שידוע לי שבאופן שיטתי מנכים מהמשכורת על כל מיני דברים כמו, איחורים ולפני שאני מגיש תביעה נגד החברה, אני רוצה לדעת אם אפשר להגיש נגדם תביעה ייצוגית בנושא כזה?