שלום,
חסרים נתונים רבים כדי שאוכל לקבוע האם החנות אחראית.
שלום,
1. בהתאם למתואר אין לך עילה לתביעה לפי סעיף 31א(א)(8) לחוק הגנת הצרכן.
2. באם לא יסכימו לתקן לך את המסור למרות תקופת האחריות (אתה עדיין בתקופת האחריות) אזי תהיה לך עילה לתביעה (שלצערי בתי המשפט לא מתייחסים לסעיף זה).
תודה לך על תגובה מהירה.
אפשר בקצרה להתייחס לתשובה 1 - מדוע אין עילה לפי סעיף 31א(א)(8) לחוק הגנת הצרכן?
הרי הסעיף קובע לא רק שמוצר לא תוקן אלא לא תוקן "בתוך התקופה שנקבעה לכך לפי אותו סעיף" (סעיף 18א אומר שמועדים ייקבעו בתקנות, ובתקנות נקבע 14 יום אם מוצר נמסר לחנות).
שלום,
אתה מוזמן לעשות ניסוי ולהגיש תביעה בעניין זה לבית המשפט.
שלום,
אני לא מבין, אינך יודע מי נתן לך את השירות ?
על איזה שירות מדובר ? האם יש הסכם ביניכם ? איך הגעת דווקא לתבוע את הגורם שבחרת לתבוע ולא מישהו אחר ?
זה שנתבע טוען שהוא לא נתן את שירות, עליו להוכיח זאת (לאחר שאתה הוכחת שהוא הגורם שנתן את השירות).
משהו בכל ההתנהלות המשפטית נשמע לי תמוה.
שלום,
איך אתה פונה לבית המשפט לצורך קביעת מועד דיון ?
מגיש בקשה בכתב לבית המשפט ?
שלום,
מבלי להיכנס לעניין המשפטי (אין פה מטרד), את זכאית לתיקון ו\או החלפת מחשב ו\או ביטול עסקה.
לצורך כך יהיה עליך לצרף חוות דעת מומחה.
שלום עסקת מכר מרחוק הינה עסקה היא רכישה שבמהלכה אין מגע ישיר בין המוכר לקונה, והקונה לא יכול לראות ולבדוק את המוצר המוצע. הצרכן מסתמך רק על המידע שפורסם באתר או בקטלוג, ועשוי להתברר פער בין תיאור המוצר או השירות לבין מה שנרכש בפועל.
שלום,
באם יש לך הוכחות / ראיות לעובדה שהובטח לך שהשטיח דוחה כתמים, את רשאית להגיש תביעה בבית המשפט כנגד החברה ממנה רכשת את השטיח לצורך ביטול עסקה והשבה כספית.
שלום,
אינני יכול ליצור איתך קשר. אנא צור עמי קשר טלפוני או באמצעות הדוא"ל.
שלום,
"חוק הטכנאים" חל רק על טכנאים ולא על מתקינים.
ניתן לתבוע על הרשלנות ועוגמת הנפש בבית משפט.
שלום,
צר לי אך לא הבנתי את השאלה. אנא כתבי שוב או נסחי אחרת.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.