שלום,
קראתי את הדברים. אני מציע שתפנו אליי לצורך המשך טיפול משפטי בעניינכם.
שלום,
באם אתה מגיש תביעה בעניין זה לבית המשפט, אל תחתום על דבר ואפשר לבית המשפט לבחון את הדברים ולקבוע.
שלום,
לא. האתר אינו רשאי לבטל עיסקה, אלא בהסכמתך ואישורך בלבד.
שלום,
במידה ואת מעוניינת להגיש תביעה בסיוע עו"ד את מוזמנת לפנות למשרדי.
ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה שהרי גבו ממך כספים ללא אישורך וללא הסכמתך ומבלי לתת כל שירות.
באם יש לך ראיות להוכחת טענותיך יש לך זכות להגשת תביעה.
לגבי שאלתך מהיכן מתחילים - אני הייתי ממליץ להתייעץ עם עו"ד בעניין ולהוציא מכתב התראה לפני תביעה.
באם מכתב ההתראה לא יסייע, השלב הבא יהיה הגשת תביעה.
שלום.
לא. אין רלוונטיות לכך שלא חלפו 14 יום.
שלום,
התשובה שקיבלת מהחנות טועה ומטעה. לא ניתן להחליף מוצר לאחר שחובר לחשמל ובתנאי שהמוצר תקין, אך אם נמכר מוצר שאינו תקין, החוק הרלוונטי (תקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה) לא חל ולכן באם נמכר לכם מוצר תקול ניתן לבטל את העסקה בגינו.
שלום,
עניתי על שאלתך כבר במקום אחר.
שלום,
אינך יכולה לתבוע חברה הרשומה בחו"ל בבתי משפט בארץ (החוק בארץ לא חל על חברות בחו"ל) ולכן יהיה עליך לפנות לעו"ד במדינה בה רשומה החברה ולתובע אותה שם בהתאם למערכת החוקים המקומית.
שלום,
חסרים נתונים רבים כדי שאוכל לקבוע האם החנות אחראית.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.