שלום,
תחילה יש לפנות לחברה שמכרה את הרכב ולהגיע איתם לעמק השווה. במידה ולא ימצא פתרון השלב הבא יהיה הגשת תביעה בבית המשפט.
שלום,
אני מציע להגיש תביעה כנגד כל הגורמים ולתת לבית המשפט להכריע בסוגיה.
שלום,
בהתאם למתואר אכן מדובר בהטעיית הצרכן. אני מציע לפנות בעניין זה למועצה הישראלית לצרכנות, לדווח על המקרה ולאפשר להם המשך טיפול.
שלום,
עו"ד בתביעות קטנות יכול לייצג רק לאחר בקשה ואישור של בית המשפט (השופט הדן בתיק).
לפיכך לא ניתן לחברה להיות מיוצגת ללא אישורו של בית המשפט, אך עו"ד יכול לכתוב כתבי טענות בשם החברה (להבדיל מייצוג).
שלום,
כן בהחלט וזאת במידה ותוכיחי כי מדובר על מקרר פגום (מלכתחילה).
יתכן ויהיה צורך למסור בחזרה את המקרר הפגום כדי לקבל החזר כספי ועל כן יש צורך לשמור את המקרר הפגום.
שלום,
תמיד מומלץ לפנות לחברה בטרם מגישים תביעה.
היי חיים, פניתי אליהם והם שלחו לי כרטיס לקניה ברשתות סופר בשווי 30 ש"ח זה פיצוי הולם בעינייך?
שלום,
ממש לא. מניסיוני ובהתאם לפסיקה מדובר על פיצוי של כמה אלפי שקלים (סביב 3000 ש"ח).
שלום,
אני מעריך שיש מספר דברים לעשות בעניין.
אפשרות אחת היא לפנות לחברה באמצעות עו"ד (איש מקצוע) כדי שינהל מו"מ בשמך .
אפשרות נוספת להגיש תביעה בבית המשפט כנגד החברה במטרה להוכיח את טענותיך בעניין.
שלום,
כן הסכום נכון גם להיום.
.
שלום,
באם הוטעתם בעת הרכישה אזי היתה הטעייה.
באם בית המשפט יתרשם כי היתה הטעייה אזי הוא יפסוק לטובתך.
שלום,
כן בהחלט. הרי מדובר ברשלנות.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.