שלום,
עניתי לך על שאלתך בשיחתנו הטלפונית.
שלום,
הצעתי היא שתפנה בעניין זה לבית המשפט.
תודה רבה על התגובה המהירה, רציתי רק להבין האם כוונתך לכך שאפנה לבית משפט בו מתנהל התיק שלי, ואדרוש לאסור על הנתבעת לעשות שימוש בכתבי הטענות? והאם אכן אמור להתקבל בקשה כזו?
באמת תודה רבה על יעוץ מקצועי
שלום,
אני מציע שתפנה אליי טלפונית כדי שאסביר לך את הדברים.
כן.
שלום,
מניסיוני מולם, אני ממליץ לך להגיש תביעה.
שלום,
כן, החברה יכולה לפנות לבית המשפט לצורך ביטול פסק דין. ומבחינת זמן זה תלוי בנסיבות. נתקלתי במקרים של ביטול פסק דין גם לאחר חצי שנה.
שלום,
אתה רשאי לבקש מבית המשפט חיסיון על שמך בפסק דין ואף דיון בדלתיים סגורות, אך בית המשפט הוא הגורם שבסופו של יום מחליט בעניינים אלה, כלומר עליך לשכנע את השופט מדוע יש לפעול בדרך זו.
שלום,
באם החברה לא פעלה בהתאם לחוק יש לך עילה לתביעה.
שלום,
בהתאם לאמור עליך לשלם לבעל הצימר.
שלום,
ראה תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני) בעניינך.
באמצעות בית המשפט לתביעות קטנות.
שלום,
אני מעביר הכנה לדיון בבית משפט בתשלום, כך שאני מתנצל אך לא אוכל לפרוס בפניך את כל המידע הנדרש לצורך הצלחה בדיון.
לעניין הפשרה - כדי שפסק הדין לא יסתיים בפשרה עליך לעמוד על דעתך בבית המשפט ולא להסכים לפשרה גם כאשר השופט לוחץ עליך.
החלטתך שלא לקבל פסק דין בפשרה אסור שישפיע על החלטת בית המשפט בפסק דין מנומק. בפועל לפחות פעמיים בחיי שופטים הענישו אותי על כך שלא הסכמתי לפשרה (השופטים אמרו לי את זה בפנים) והם נאלצו לכתוב פסק דין מנומק.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.