שלום,
תחילה אציין כי האחריות היא מיום קבלת המוצר לידך ולא ביום ההזמנה.
שנית, באם המוצר עדיין תחת אחריות, על החברה לפעול במסגרת האחריות ולתקן את המוצר בהתאם.
לאור הדברים שאת מתארת אני חושב שיהיה הכי נכון לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ולסיים את הסאגה איתם.
שלום,
הפיצוי הוא בהתאם להסכם /חוזה ביניכם.
שלום,
עניתי על שאלתך זו בפורום אחר.
שלום,
זהו לא הפורום המתאים לשאלתך. עליך לפנות לפורום עו"ד העוסקים בביטוח לאומי.
התשובה לשאלתך היא כן.
שלום,
1. לגבי שאלתך הראשונה - זו לא שאלה של חוקי או לא. אין חוק שעוסק בעניין זה ומדובר במקום פרטי, אך בהחלט ניתן להתייחס לעניין כפרסום מטעה ושקרי, הפרת הסכם, רשלנות, התנהגות בחוסר תום לב ועוד ועוד.
2. אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בעניין זה, כמו גם רשאי לפנות לקבוצות העוסקות בצרכנות ולהגיש שם תלונה ( כדוגמת המועצה לצרכנות ישראלית)
שלום,
עניתי על שאלתך בפורום אחר.
שלום,
בכתב ההגנה שלך עליך לכתוב את האמת ולצרף ראיות להוכחת האמת.
בית המשפט בסופו של יום יכריע כאשר ישמע את כל הצדדים.
שלום,
בתור תובע בתביעות קטנות אינך צריך לציין את עילות התביעה, אלא רק לספר את סיפור המקרה בצורה מפורטת.
השופט הוא זה שאמור לדעת מהם עילות התביעה בהתאם לסיפור המקרה.
עו"ד, אני מעוניין לשלוח מכתב התראה לפני תביעה לבעל החנות, האם נהוג לעשות כך לאחר שעבר חודש מאז מסירת השמלה?
שלום,
כן בהחלט. אתה רשאי לשלוח מכתב התראה.
לא. זהו פיצוי בעקבות פסק דין.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.