שלום,
אני מניח שיש עורכי דין שמתמחים בעניין זה, אינני יודע.
אינני יודע במה דברים אמורים. אני מציע לך להיפגש עם עורך דין, להציג בפניו את סיפור המקרה ורק אז ניתן יהיה לדעת מה לעשות - האם זה בתחום הפלילי או האזרחי ?
תן בבקשה איזה כיוון לקבלת מידע נוסף, לפני שנפגש רוצה לדעת קצת יותר..
שלום,
אינני עוסק בתחום זה. פנית לפורום תביעות קטנות ודיני צרכנות.
שלום,
א. אתה יכול לבחור להמשיך עם החבילה או לבטל את העיסקה באמצעות הגשת תביעה לבית המשפט בעניין זה.
ב. יש הבדל מהותי בין רכישה בטעות או שלא בטעות. במידה ולא סיפרו לך את האמת אתה רשאי לבטל את העסקה.
שלום
כמו כל עסקה שאדם מבצע ורוצה לבטל
הרכישה היתה לפני יומיים
ההרחבה ממילא לא רלווונטית לכעת, אלא רק לעוד שנה (כי שנה אחריות יש ממילא על המכשיר)
מה החוק אומר לגבי זה? והאם בהככרח אני אמור לספוג דמי ביטול עסקה (5 אחוז או 100 ש"ח) ?
תודה
שלום,
אני מפנה אותך לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). שם תמצא את כל המידע אותו אתה מחפש לצורך ביטול עסקה.
בהצלחה.
שלום,
עליך לפנות לעורכי דין או גורמים שעוסקים בעניינים אלו.
בהצלחה.
שלום,
אינני מבין את שאלתך.
עליך לפנות לועד הבית לצורך קבלת תשובות בעניינך.
שלום,
במידה ויש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך, אני מציע לפנות לגורם הרלוונטי בשדה התעופה לצורך קבלת פיצוי כספי בעניינך.
שלום,
ביחסי עובד מעביד יש להגיש תביעה בבית הדין לעבודה.
בשביל דיון בבית דין לעבודה אני אצטרך לקחת עורך דין שיעלה לי כמעט כמו כל סכום התביעה.מה אפשר לעשות במצב כזה?
לעשות זאת בעצמך או לקחת עו"ד.
שלום,
כדי שאוכל לתת לך תשובה מקצועית, עליי לעיין במסמכים והראיות שיש בידך. לצורך כך אני מציע לקבוע פגישה מסוגרת במשרדי.
שלום,
הסכום שהפקדת משמש לצורך תשלום לעד ולכן באם העד עוד לא הגיע לבית המשפט, אינך צריכה להפקיד בשנית. בכל מקרה תוכלי ליצור קשר עם מזכירות בית המשפט ולבדוק האם הסכום שהפקדת עדיין בקופה.
שלום,
קראתי את הדברים. איך אני יכול לעזור?
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.