סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

21/05/2017 18:53 ענבר תביעה נגד סמסונג תביעה נגד סמסונג
שלום , קניתי ביולי 2016 מכשיר טלפון גלקסי s6 עם אחריות של שנה . לאחר שימוש של שבועים הטלפון החליט לעשות בעיות (להתחמם , לרצד במסך וכו' ) שלחתי את הטלפון לתיקון (בעיר אחרת , שם נמצאת אחריות המכשיר ) לאחר יומיים נאמר לי שתוקן ולבוא לקחת את המכשיר. נסעתי להביא אותו, ושוב באותו היום בחזרה הביתה ראיתי שהבעיה לא נפתרה ואפילו נעשתה יותר גרועה. שוב לאחר כמה שבועות חזרתי לשים בתיקון וכניראה בזמן הפתיחה של הטלפון דפקו לי את קורא הסים, לא יכלתי לקבל שיחות לגלוש וכו' (טלפון מושבת), הייתי צריכה לנסוע לחברת טלפון ולעבור לחברה אחרת (שכמובן לא עזר ) כי נאמר לי במעבדה שהטלפון תקין וזו כניראה בעיה בסים שכן עבד לי לפני כן . לאחר עוד מספר שבועות שאני ללא טלפון כלל חזרתי שוב ושוב כל זה כ- 7 פעמים שמתוכם מתועד רק 5 תיקונים של המכשיר. לבסוף לאחר וויכוחים קיבלתי מכשיר טלפון חדש (ללא הציוד הנלווה אליו מטען וכו' וללא אחריות חדשה ) . שוב חזרה אותה בעיה בטלפון החדש , לאחר בירורים כניראה שהמטען דופק את הטלפון . נסעתי שוב להביא את הטלפון החדש למעבדה. אני לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה . הרבה מהפעמים נסעתי סתם בגלל שהעובדים לא עשו את עבודתם כצריך . האם יש הילה לתביעה על עוגמת נפש שעברתי ועדין אני עוברת ? תודה

שלום,
כן בהחלט.

22/05/2017 15:40 אסי תביעות קטנות - ספאם תביעות קטנות - ספאם
היי

לפני מספר חודשים הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות כנגד רשת סופרים קטנה.
קיבלתי SMSים ולמרות ששלחתי הודעת "הסר" שלחו לי שוב ושוב.
תבעתי 5000 ש"ח כנגד 5 הודעות שקיבלתי.
הנתבע פנה אליי וביקש שאסיר את בתביעה ויפצה אותי בארוחת בוקר זוגית - כמובן שסירבתי.

בקרוב מגיע מועד הדיון ואין לי כלל ניסיון בבתי משפט.
האם עליי להיערך בצורה כלשהי? יש משהו שעליי לומר?

אשמח לתשובה

שלום,
כן בוודאי שיש צורך להיערך לדיון, כמו בכל דיון בבית משפט.
במידה ואתה מעוניין בהכנה לפני הדיון, אתה רשאי לפנות אליי ולקבוע פגישת הכנה.

24/05/2017 11:52 דני בסוף, מי משלם...... בסוף, מי משלם......
קבלתי כתב תביעה בגין תאונת דרכים קלה. ברשימת הנתבעים מופיעים:
1. הנהג הנתבע (אני) 2
. חברת הביטוח של הרכב שלי
3. חברת הליסינג (הרכב הוא מליסינג)
השאלה: מי בפועל הנתבע ? אם התובע זוכה, מי משלם ?

שלום,
כפי שאתה מבין כולכם נתבעים. לפיכך עליך להגיש כתב הגנה בתוך 15 יום מיום קבלת כתב התביעה לידך. יתכן ואתה יכול להיעזר בשירותי עו"ד מטעם חברת הביטוח שלך.
בסופו של יום בית המשפט (השופט) קובע מי אחראי ומי משלם.

10/05/2017 09:09 ME יוב ללא תמורה יוב ללא תמורה




שלום,

ברצוני להגיש תביעה קטנה אך אני רוצה לדעת האם יש איזהו חוק ספסיצפי לתבוע בגינו.

לפני כחודש ביצעתי הזמנה של בגד ים בסך 150 ש"ח מאתר שנקרא "צאפלין"

לאחר כיותר מחודש שמתי לב שעדיין לא קיבלתי את המשלוח אך חויבתי באשראי 150ש"ח (לפי התקנון צריך להגיע גג עד חודש)

לאחר מכן ביצעתי אליהם שיחה על מנת להבין היכן נמצאת ההזמנה ונאמר לי כי אין הזמנה על שמי- הסברתי להם שחויבתי באשראי ואף שלחתי להם את חיוב האשראי שמוצג על שמם אך מתנערים מאחריות.

אני מעוניינת להגיש תביעה קטנה אך שיהיה מבוסס על איזשהו חוק מסוים בהגנת הצרכן- אשמח אם תוכלו לכוןן אותי על איזה חוק תובעים בנושא כזה.

תודה רבה!

שלום,
ראי סעיף 2 לחוק הגנת הצרכן, חוק החוזים וחוק החוזים תרופות, פקודת הנזיקין - רשלנות.

הקלד את תגובתך

0

שלום,
הנזק שנגרם + פיצויים בגין עוגמת נפש.

04/05/2017 18:37 צביקה נזק למכשיר רפואי מושאל מבית חולים נזק למכשיר רפואי מושאל מבית חולים
קיבלתי בהשאלה מבית החולים מכשיר רפואי לצורך בדיקה בביתי. למכשיר נגרם נזק בזמן שהיה ברשותי שחוט חשמלי נתפס בידית הדלת ונקרע. בית החולים מבקש לחייב אותי בעלות החוט החשמלי ( 400 יורו )
האם המכשיר הרפואי איננו מבוטח על ידי בית החולים ?
האם ביטוח הדירה שברשותי יכול לכסות מקרה שכזה?
איך עלי לנהוג ?

בברכה

שלום,
מדוע שלא תתקן את הכבל החשמלי בעצמך או שתיתן לחשמלאי לתקנו ?
אינני יודע האם המכשיר הרפואי מבוטח על ידי בית החולים. עליך לבדוק זאת עם בית החולים.
אינני יודע האם ביטוח הדירה שברשותך יכול לכסות מקרה זה. יש צורך לקרוא את פוליסת ביטוח דירתך.

תודה על תשובתך
הכבל החשמלי מצויד בחיישן מיוחד בקצהו. נראה לי שזה חלק יעודי
אבדוק עם חברת הביטוח של הדירה

בברכה

04/05/2017 12:28 KAKEY נגר עוסק מורשה שלא השלים מטבח - סכום התביעה נגר עוסק מורשה שלא השלים מטבח - סכום התביעה
ערכתי הסכם עם נגר עוסק מורשה ממזרח ירושלים להשלמת מטבח לא גמור. סך העסקה: 11000 ש"ח, כאשר שילמתי לו 6000 ש"ח. הוא הגיע להתקנה פעם אחת, התקין חלק מהחזיתות, ומאז ועד היום, יותר מחצי שנה מאז הוא מבטיח שמגיע, אומר שמעמיס את החומר ויוצא, אמר שאף יצא לדרך ואינו מגיע. עד שהפסיק לענות לשיחות שלנו כליל. אני מתלבטת בנוגע לסכום התביעה כיוון שקראתי כי לא ממולץ להגזים. אע"פ שההסכם עומד על 11,000 ש"ח רוצה לתבוע את המקסימום, 33400 מהסיבות הבאות: 1. כל הצעה חדשה שאנו מקבלים מנגרים אחרים כוללת עבודה מחדש של כלל העבודה שעשה. כיוון שלא השלים את כל החזיתות והכין אותן בנגרייה ולא הזמין דגמים סטנדרטיים, לא ניתן ליצור את הדוגמא או הצבע בדיוק. כך שכל מה שעשה יש להחליף, כולל עבודה ירודה ולא מדויקת. אע"פ שנתן הצעה בסך 11000, כל הצעה אחרת, כנראה של נגרים ברמה גבוהה יותר או כאלה שכנראה לא מתכננים לברוח באמצע, עומדת על 20-30 אלף.
2. עוגמת נפש ואובדן ימי עבודה. בחווייה שלי סכום זה אינו מופרז. הנגר שיבש לנו את החיים למשך יותר מחצי שנה. אנחנו חיים עם מטבח לא גמור, כאשר כלים ואוכל זרוקים על הרצפה. לקחנו עשרות ימי חופש באמונה שאכן באמת יגיע במועד שהבטיח. ביטלנו תכניות ונסיעות כשחכינו לו, ארחנו משפחה שלמה בלית בריה בתנאים הקשים ומביכים כיוון שהאמנו לו שיגיע לפני פסח. בכל פעם שלא הגיע המציא סיפורים כגון בעיות עם הרכב, מחלה ואמא שלו שמתה, דוד שלו וגיסו וכו.
3. מזלזל בבית המשפט ובכל גוף כשטען מספר פעמים שלא מפחד שכלום חוץ מאללה לדבריו. לכן אני מאמינה שיש סיכוי שיזלזל בבית המשפט ולא יגיע, ואז אולי יפסוק השופט לטובתי בכל מקרה.
אני מאמינה שאזכה בתביעה. יש ברשותי הסכם חתום, טופס הזמנה, וכמעט כל השיחות שלנו מוקלטות. בנוסף, שלחנו לו מכתב אזהרה מעו"ד. אודה מאד לקבל עצתכם בדבר סכום התביעה.m.aspx?ForumID=16

שלום,
התייחסתי שאלתך במקום אחר.

22/04/2017 20:38 רונית חרטה לאחר ביטול עסקה חרטה לאחר ביטול עסקה
לאחר קניה של מיטה, ביקשתי להחזירנ מכיוון שלא היתה נוחה לי. יום לאחר שהחזרתי (עדיין לא קיבלתי את כספי חזרה), ביקשתי לקבלה חזרה, כאשר כמובן אשא בכל עלויות ההובלה שוב, מכיוון שכבר התרגלתי לישון עליה. בחנות מנסים להתחמק. האם יש חוק העומד לצידי אשר יכול לחייבם להחזיר לי את המוצר ולבטל את ההחזרה ?

19/04/2017 10:15 יעקב אי הגעת טכנאי הוט אי הגעת טכנאי הוט
שלום
לפני כחודש התנתקתי מכל חבילת הטריפל של הוט ועברתי ליס ואמש היה אמור להגיע אליי הביתה נציג הוט ל-"פגישה אישית ובמקרה הצורך יאסוף את הציוד שברשותינו "(כלשון הודעת ה-sms שהם שלחו אליי אתמול בבוקר).

כאמור אתמול בבוקר קיבלתי שוב הודעת תזכורת מהוט שהנציג יגיע אחרה"צ במועד שנקבע ואם לא אהיה בבית אחוייב בעלות ביקור סרק.

בסופו של דבר, הנציג לא הגיע ואף אחד בהוט לא טרח לעדכן אותי.

נכון לרגע זה אף נציג מחברת הוט לא יצר עימי קשר להתנצל על ההברזה של הנציג ולקביעת מועד חדש.

מהו הפיצוי שמגיע לי על ההברזה של הנציג?


תודה מראש.

שלום,
אין פיצוי הקבוע בחוק וחוק הטכנאים לא חל במקרה זה.
באם נגרם לך נזק ועוגמת נפש תוכל לתבוע בגין כך.

13/04/2017 15:55 סימה בר מצווה באולם ארועים בר מצווה באולם ארועים
שלום רב, חגגנו בר מצווה לבננו הבכור באולם ארועים. בארוע עצמו לא קיבלנו את האוכל שהובטח לנו אלא את מה שבעל האולם מצא לנכון להוציא, (יש לי הקלטה מפורשת של ההזמנה) , בנוסף השרות באולם היה מתחת לכל ביקורת וכל מלצר שהיה שם שירת עוד 2 ארועים במקביל. האורחים שלי התלוננו ולי הייתה בושת פנים רבה.
בנוסף, שבועיים לאחר שכבר סגרנו ושילמנו על החשבון בעל האולם אמר שהתפריט יהיה כשר לפסח ולכן לא נוכל לקבל את המנות השניות והקינוחים כי זה חמף ולכן הוציא לנו עוגיות של פסח למרות שבפרוש אסרנו עליו לעשות זאת.
יש עוד הרבה דברים שהיה לנו בהם מפח נפש, השאלה האם ניתן לתבוע אותו על עוגמת נפש (שילמנו לו את הכל, כי הוא איים עלינו )....

שלום,
כן בוודאי.

06/04/2017 07:17 ברי גרין הטעיית צרכנים בגולן טלקום ועוד חברות הטעיית צרכנים בגולן טלקום ועוד חברות
בחלק מהחבילות קיימת הפסקת גלישה מנפח גלישה מסוים. לגיטימי. בחלקן מוצעת האטת גלישה לאחר נפח מסוים. העניין הוא שברמי לוי תקשורת לדוגמא, ההאטה עדיין מאפשרת שימושים מסוימים כמו גלישה בדפדפן, בעוד בגולן טלקום היא כל כך נמוכה שהיא לא מאפשרת כלום בטלפון מודרני. (ולדעתי גם בטלפון לא מודרני).
האם זו הטעיית צרכנים? האם יש דרך לחייב מהירות מינימלית כשהחבילה כוללת האטת גלישה?

שלום,
אני מציע לך לפנות בעניין זה לפורום תביעה ייצוגית ולא תביעות קטנות.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.