סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,405)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

05/02/2013 19:05 בת-חן תביעה לחברה שהתקינה דלתות תביעה לחברה שהתקינה דלתות
לפני כשנה וחצי עברנו לבית חדש. בבית הותקנו דלתות עץ של חברה מסוימת. לדלתות לא בוצע חיתוך מספיק מלמטה וכל פעם בעת שטיפת הבית אנו נאלצים להיזהר ולהרחיק את המים מהדלת. כמובן שזה לא תמיד עוזר וישנן דלתות ש'התנפחו' מחמת המים. המתקין שלהם אמר שלמרות שהדלתות 'ארוכות' מידי- אין הם נושאים בנזק.

ראשית, אני ממליצה לגשת אל המסמכים שנילוו לרכישת הדלתות - מסמכי הזמנה וכיו"ב. לדעתי האחראי הוא מי שמספק את הדלתות אלא אם חלה על המתקין אחריות גם על אורך הדלתות ולא רק על התקנתן. על פי רוב, אחריות מתקין הינה להתקנה ולא לאיכות הסחורה, אך שוב צריך לבדוק אולי כאן ישנו חריג. לאחר בירור הגורם האחראי, יש לפנות אליו בכתב ולדרוש תיקון העניין לרבות החלפת הדלתות..

05/02/2013 21:40 אמה מהו התהליך להגשת תביעה מהו התהליך להגשת תביעה
הזמנתי עבודה של גננן. הוא לא השלים את עבודתו ומסרסב להשלימה. הכסף שולם לו והוא אינו מסכים להחזירו.
הוא כתב לי התחייבות על טופס של משתלה שהוא לא שייך אליה וחתם בשם שלא שלו. הפרטים שיש לי - ז

נעשית באמצעות טפסים שמצויים במזכירות בית המשפט לתביעות קטנות ועל גביהם מפרטים את סיפור המקרה. כיום יותר ויותר פונים לעו"ד בניסוח התביעה שכן יש משמעות רבה לאופן ניסוח התביעה ע"י מי שזה עיסוקו ומומחיותו, והדבר מגדיל את סיכויי ההצלחה בתביעה.
עם סיום כתיבת התביעה, היא מוגשת למזכירות בהמ"ש לאחר תשלום אגרה.

31/01/2013 17:04 חזי המתנה של 3 שעות לטכנאי הוט המתנה של 3 שעות לטכנאי הוט
הוט קבעות איתי אתמול שהטכנאי יגיע בין 10 ל13 , 5 דקות לפני תום הזמן, התקשר הטכנאי והודיע שהוא יאחר ברבע שעה, אמרתי לו שלא יגיע (בגלל שלא רציתי לאחר לעבודה שלי) .
האם התנהלות הטכנאי/ הוט תקינה?
האם אני זכאי לפיצוי?
תודה מראש

צריך לראות את ההסכם מולם ומה הם מתחייבים בו.

כיום קיים מנגנון פיצוי למקרים שבהם הטכנאי לא הופיע בטוח הזמנים שהתחייב לו. לא מדובר בפיצוי גבוה, ולעיתים ההתעסקות סביב הפיצוי רבה יותר מעצם הפיצוי. אתה מוזמן לנסות.

06/02/2013 21:09 עודד אגרת רשות השידור אגרת רשות השידור
שלום רב,

ברצוני לדעת מהו החוק לגבי מסך מחשב? האם הוא עונה להגדרה של מקלט?
כשפניתי לרשות השידור נאמר לי שמסך נחשב כמקלט אם גודלו 22 אינץ' ומעלה.

בברכה,
עודד

גם מסך מחשב עשוי להיחשב לכזה שחייב באגרת רשות השידור אם יחליטו אנשי הגבייה כי הוא בעל פונטיאל קליטה של שידורי טלויזיה. רוצה לומר - הדבר תלוי נסיבות, רשות השידור מאוד בעניין חיוב מסכי מחשב; טרם קיימת הכרעה מחייבת בעניין.

06/02/2013 17:41 צחי הזמנה של שיש למטבח הזמנה של שיש למטבח
שלום רב,
הזמנתי שיש אבן קיסר 3144 שעל פי המפרט של חברת אבן קיסר הינו בגובה 20 מ״מ.
השיש שסופק והותקן הינו בגובה 10 מ״מ, כך שמה שסופק זה לא מה שהוזמן.
איך הכי נכון לנהוג מול חברת השיש ?

מומלץ לפנות תחילה אל החברה בצירוף המסמך המעיד על הזמנת השיש בגובה המסוים ולבקש תיקון המעוות.
כדאי שהפניה תהיה בכתב על מנת להוכיח את הפניה בבוא העת.
בהצלחה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.