אם החוב 2600 ש"ח ממד"א, מי שילם 900 ש"ח ולמה רק 900 ש"ח?
אם כביכול שולם חלק מהחוב, האם 2600 ש"ח זה החוב עם ריבית או שזה גובה החוב המקורי?
תנסה לפרט את העובדות בצורה שאוכל להבין מה באמת קרה...
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הפניה צריכה להיעשות באופן שיהיה ברור שהם קיבלו את פניתך. (מכתב רשום למשל). כמובן שאם אינם מעבירים את הקיזוז, תגישי תביעה קטנה.
חבל שחיכית עד עכשיו...
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
אני מציעה היוועצות עם עורך דין.
את יכולה ליצור איתי קשר אסביר לך מדוע זו עמדתי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
כשמן כן הן, מדובר על תביעות בסדר גודל קטן.
עם זאת, שימי לב שיש אגרה לשלם, לכן אם בכוונתך לתבוע עשרות שקלים, רק האגרה תעלה יותר... הכוונה היא שישנם סכומים שפשוט לא שווה לתבוע.
לעניין הנציגות, כעיקרון התשובה היא שכולן צריכות להגיע לדיון וזאת משום שאני לא יודעת מה כל אחת ו"תרומתה" לדיון ומה מעמדה. ככלל, בבית המשפט צריכים להגיע בעלי הדין, כלומר מי שתובע, במקרה שלך. ישנם מקרים שניתן לוותר. אני לא יודעת מה המקרה שלכן.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ויש ברשותך הוכחה להעברה שמבצעת השותפה בכל חודש (במקרה שלך פירוט פעולות הבנק שמוכיח העברה בנקאית) תדרשי ממנה את חלקה, תחילה במכתב רשום (יכול להיות רשום על ידך) ואם אינה משלמת, אז בתביעה קטנה. איני יודעת בכמה כסף מדובר, לעיתים מדובר בסכומים קטנים שרק הפעולות לגבייתם עולות יותר.
שתדעי, שאת חייבת על פי הסכם השכירות "ביחד ולחוד" ועל כן רק בהוכחה שהיתה ביניכם הסכמה לעניין אופן התשלום תוכלי לחייב אותה. מכל מקום, אל תוותרי כ"כ מהר.
בהצלחה,
עו"ד
שרית לנגה-יצחקי.
הקלד את תגובתך
אכן לא אמור להחליד ולהתקלף. אני מניחה שפגה תקופת האחריות על המוצר גם.
את צריכה לעמוד על כך שישלחו נציג ללא עלות כמו גם להתעקש לשיחה עם אחראי או מנהל. בשלב שני תתעקשי שיפתרו את הבעיה עבורך.
מכיוון שאין לך אחריות ובתקופה המדוברת בה התנור נמצא ברשותך, תגלי אסרטיביות (לא תוקפנות) כדי שבעיתך תפתר. זה יכול לקחת זמן. מנסיון הטרטור נעצר עם התערבות של עו"ד.
אגב, לא ציינת בכמה רכשת את התנור...?
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
נכון?
בהצלחה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הקלד את תגובתך
בסופו של יום, יש פער בין מה ששילמת למה שקיבלת מבחינה כספית? זו שאלה ראשונה.
אם אני מבינה נכון הפיצוי שאתה דורש הוא בגין האכזבה שנגרמה לכם. בכל זאת, צריך לנקוב בסכומים. אני מציעה שתקזז מהסך ששילמתם על כל הטיול את הסך המינימלי שהשקיעה החברה בכרטיסים חלופיים (ולא השווי שלהם ביום המשחק) ותוסיף רכיב עוגמת נפש ותוציא מכתב לחברה. אם לא יעזור, תפנה לתביעה קטנה. חשוב שזה יהיה מכתב רציני שלא עולה ממנו רק רצון לפיצוי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
להגיד שלא טיפל לך בטלפון למשך יומיים.
אם אתה יכול להוכיח שאמר את זה ואתה יכול להוכיח נזקים מוכחים שנגרמו עקב כך שלא היה לך טלפון (הביאו לך טלפון חלופי?) תגיש תביעה קטנה. זה עניין של מעט כסף, לא מעבר לכך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
אם הפקעת מחיר, זה עניין אחד ואתה לא חייב לרכוש היכן שמפקיעים מחירים לדעתך, אלא אם מדובר במוצר בפיקוח; עם זאת, החוק מגן על צרכן במובן הזה שהמחיר שמופיע צריך להיות המחיר הנכון ולא נדנדה של מחירים. תתחיל בזה שתבקש את המחיר הזול ביותר מאלה שהופיעו על גבי המוצר, אם יסרבו אתה יכול להתלונן במועצה להגנת הצרכן.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.