מדובר בסכסוך על סכום כסף פעוט מכדי לבזבז אנרגיות על משפט כאשר סביר להניח שבסופו של הליך לא ישאר זכר ליחסים ביניכם.
תהיה יצירתי ותפתור את זה ביניכם, תוכיח כי מדובר בבעית חשמל, תציע פתרון יצירתי אחר. לא על כל דבר פונים להליך משפטי.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ניסיתי כבר הכל.
אפשר להסתכל על זה כמו רק על 400 שקל אבל זו בעצם גניבה.
הוא לקח ממני כסף בפנים בלי שאני יכול לעשות שום דבר.
המערכת המשפטית קיימת כדי לעזור במקרים כאלה בדיוק.
הוא קנס אותי כי החוזה שלי היה מולו ולא מול בעל הבית.
אם אני אקח אותו לתביעות קטנות,את חושבת שיש לי סיכוי? ואם כן על סך כמה לתבוע...נוסף על ה-400 המקוריים,כמה אפשר לבקש על עוגמת הנפש הזמן והטרחה שלי בגלל המקרה?
אשמח אם תוכלי לעזור לי...
הקלד את תגובתך
עם זאת, מערכת המשפט עמוסה מאוד והליך עולה כסף - לכל הפחות אגרה בבהמ"ש לתביעות קטנות וזה הולך וגדל במקרים מסוימים. על מנת שתוכל להוכיח כי הכסף ניטל ממך שלא כדין אתה צריך להוכיח שנסיבות נטילת הכסף אינן מצדיקות זאת. הכוונה היא - שבאמת אינך חייב לשלם; שעל פי ההסכם ביניכם יש לך הגנה כלשהי וכיו"ב. אם אתה חושב שיש באפשרותך להוכיח כי הכסף ניטל ממך בנסיבות שאינן מצדיקות זאת ולא רק כי אתה חושב כך (יש הבדל עצום) תיגש לתביעה קטנה. אני לא מעריכה כאן סיכויים בוודאי לא במדיה הזו.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ותבקש את כספך וגם תוסיף רכיב של עוגמת נפש. כפי שהבנתי מדבריך לא נהנית ו/או השתמשת במוצר. כפי המתואר על ידך מדובר בהתנהלות די כושלת של בית העסק. לשאלתך, לעניין פיצוי במהלך שעות העבודה - כל נזק שנגרם לך וניתן להוכיחו - כמו השעות שלא עבדת ולא הרווחת בהם כסף, תכניס כרכיב נזק.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
היום סוף סוף הציעו לי לקבל את כספי בחזרה. אקח הצעה זו בשמחה, אך האם משמעות הדבר שאני מוחל על העוול והטרחה שנגרמו לי?
אתקן ואומר כי השתמשתי במוצר כחודש - הפגם הופיע כבר מהיום הראשון, אך לאחר חודש כבר לא ניתן היה להשתמש במוצר בצורה סבירה ומחיפוש שערכתי הבנתי שמדובר בפגם מוכר בחומרה - ולכן פניתי למימוש האחריות.
סביר להניח שבית העסק יתכחש לכך, אך תבהיר להם כי במקרה שלך טורטרת באופן שמצדיק פיצוי.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
בהינתן שאקבל החזר כספי מלא, ואם החברה תסרב לפצות אותי האם עדיין יש עילה לתביעה?
מה נחשב לפיצוי הוגן במקרה כזה?
בתודה רבה.
תפני במכתב רשום, רצוי ע"י עו"ד ותדרשי את מבוקשך ואם לא, אז תדרשי מתן הסבר לעיכוב בשירות.
אני לא בעד להציף את המערכת בתביעות בטרם נערכו הנסיונות הנכונים להסדיר את העניין. מכתב מעו"ד פותר הרבה בעיות, ככל שהוא כתוב נכון.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
לא הייתי נחרצת כפי שהשיבו לך בשירות הלקוחות ולוא מהטעם כי סופק לך מוצר שונה מזה שרכשת. ערוך בדיקה האם במסמכי ההזמנה בית העסק מתריע כי ייתכנו שינויים באריחים וכי חלה על הלקוח החובה לבדוק את האריחים במעמד קבלתם; ככל שלא כך, הגש תביעה בשים לב לעלות התיקון ועלות האריחים החדשים הדרושים. תביעה קטנה מוגבלת בסכום. השב לי בכמה להערכתך הנך מעריך את הנזק.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תקלידי ב"גוגל" ותגיעי לשם. לגבי שאלתך השניה, פושט רגל אינו משלם את חובותיו כפי שמבצע אדם שאינו פושט רגל וזו הסיבה שהוא פושט רגל, על מנת להתמודד עם חובותיו שהוא אינו יכול להתמודד עימם. הליך פשיטת רגל הוא מורכב והוא חורג ממסגרת זו, אך אני אציין כי ככל שמדובר באדם שנמצא בהליך פשיטת רגל עלייך להגיש תביעת חוב על מנת להיכלל ברשימת הנושים של פושט הרגל.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
בכ"ז, עדיין לא הבנתי מדוע העובד סבור שהוא אינו חב בנזיקין. עם זאת, אני מציעה כי תגיש לבהמ"ש לתביעות קטנות בקשה לתיקון כתב התביעה ושם תטען כי מעולם לא נטען בפניך כי הרכב בבעלות חברה וכי לא ידעת ולא היה עליך לדעת זאת שכן הדבר גם לא נראה מהרכב (חיצונית). תבקש להוסיף את החברה המדוברת כנתבעת. אם תקבל אישור לכך, תגיש תביעה מתוקנת, ובה הנהג והחברה כנתבעים, אם לא קיבלת כמבוקש, תבקש למשוך את התביעה (למחוק וחלילה לא לדחות, יש משמעות לביטויים הללו) ותגיש תביעה חדשה.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תתכבדי ותגישי בהקדם!
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
את הרשת, כמובן. לא הבנתי מדוע לתבוע רק 50% מעלות הסלון כאשר את מתארת כי מלכתחילה הסלון פגום. היה מקום להחליף לך את הסלון או להשיב לך את כספך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הקלד את תגובתך
הוא שעל פניו הביטול נעשה מסיבות הקשורות בך ולא בשל סיבות הקשורות בהפרת ההסכם על ידי המוסד הלימודי. עם זאת, אפשר לבנות "קייס" באמצעות טענות של פגם בכריתת ההסכם ו/או לחץ שהופעל עלייך שבעקבותיו לא חתמת בידיעה ברורה לקראת מה את הולכת.
אמנם המקרה שלך כולל הרבה מלל, אך מסיבות שונות הרבה מטענותייך אינן מובנות לי.
אני לא חושבת שהמקרה שלך אבוד מראש, צריך לבנות נכון את הטענות שלך בעיקר אלה הנוגעות לאופן החתימה על ההסכמים. במסגרת זו אני לא יכולה להדריך אותך באופן פרטני יותר לגופן של טענות.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.