הריני להביע השתתפותי בצערכם.
לגופו של עניין - אין זו הפלטפורמה הראויה ליעוץ בעניין זה; יש לבדוק את אופן ההקצאה, מכוח איזו סמכות ו/או דין בוצעה ההקצאה; ובמקביל את חוקיות או אי חוקיות פעולתה של המועצה הדתית. ככל שנערך שימוש ציני ברצון למנוע עיכובים בקבורה, מדובר לדעתי בעניין חמור, אך גם זאת יש לבדוק.
אין ברשותי הנתונים הנדרשים ועל כן רק הצפתי את השאלות שיש לשאול.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
אם אכן אין בעל תפקיד בסניף הביטוח הלאומי בשעות הללו, מה היא בעצם תלונתך?
לשם המחשה, אם היית מוציא שליח מטעמך למסור את המכתב, ולא היה שם איש בכדי לקבל את המכתב, היית מכנה אותו רמאי?
צר לי, אני לא מבינה את פניתך.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
תלונתי הייתה. נציגת הדאר סגרה עמי על הסכם שליחת מכתב עם שליח מיוחד. היא ציינה שהיום זה יימסר. מדוע הם חיקו על לשעות אחה"צ כדי למסור את המשלוח?. שלחתי בשעה 09:00 נאמר לי שזה יגיע היום. ללא הבטחת הנציגה לא הייתי משלם 30 ש"ח והייתי משלם כ-9 ש"ח. האם זו לא רמאות????.
אך איני מסכימה איתך.
הדרך בין מירמה לבין מה שאתה מתאר ארוכה.
אך זו דעתי ואתה בהחלט לא חייב להסכים איתה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
תודה שאת מגיבה. האם לא צריך לבדוק את הפועל של אי מסירת המכתב ביעדו דהיינו בתאריך שנשלח. הייתה לי מטרה שלשמה שלחתי את המכתב, מסירה מידית, רשום, אקספרס, הודעת.S/M/S. הפסדתי הרבה כסף משום שהמכתב לא הגיע ביום הזה. אם לא היו אומרים לי שהמכתב יגיע בצהריים,ביום הזה הייתי קופץ לשם ומוסר להם. אני כבר נמצא בת"א, אז מדוע לא למסור אישית לסניף הביטוח הלאומי ולקבל חותמת, נתקבל. תגובתך. תודה.
את חוקיות הפעולה של הדואר. אתה יכול לבדוק בעצמך ואתה יכול באמצעות עורך דין. בדיקה על ידי עורך דין כרוכה על פי רוב בתשלום.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הקלד את תגובתך
היא שונה מסוגי ההתקשרות שאליהם התכוון המחוקק בחוקקו את התיקון.
למעשה, מדובר בהתקשרות קצת "כפויה" במובן מסוים משום שאין לצרכן כמה סוגים של תאגידים והם אינם חופשיים לבחור בתאגיד מספק המים.
להערכתי התנתקות מתאגיד מים אינה נמנית על סוג ההתקשרות שאליה מכוון התיקון.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הכוונה היא לתיקון 23 לחוק הגנת הצרכן.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
ובוודאי ולא מבטיחה נצחונות;
עם זאת, בהחלט שווה לתבוע שכן הנאתך נפגמה משמעותית מן השהות בצימר.
התחילי עם מכתב תקיף לפני פניה לתביעה, להערכתי יש סיכוי שהפרשה תסתיים שם.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
אלא פשוט אי התאמה בסיסית של המוצר שרכשת למוצר שקיבלת.
אני מציעה שתדרשי בתוקף את כספך בחזרה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מצריכה עיון בהסכמים הרלבנטיים ובעיקר ההסכם לרכישת דירת החדר. ככל שההסכם ערוך נכון, צריכות להופיע שם הוראות רלבנטיות בקשר ליחסים מול השוכר. אני מציינת זאת משום שאת התשובה לא ניתן לפרוט במדיה המצומצמת הזו, היות וכל תשובה אפשרית תלויה בקיומם של תנאים נוספים.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
צריכה להיות מתועדת באיזשהו אופן. על פי רוב התיעוד נערך באמצעות הקלטת העסקה.
אם הנך טוען כי קיימת לך האפשרות כבר במועד ההתקשרות, למעבר בין תכניות, על החברה להוכיח כי לא היו דברים מעולם.
ככל שהנך בטוח בתנאי ההתקשרות כפי שנמסרו לך במועד הרכישה הטלפונית, תגיש תביעה קטנה.
נגד חברת האשראי אני לא רואה כרגע עילה לתביעה.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
בכל מקרה, אם אין טעם להמשיך את הטיפולים יש בהחלט מקום לבקש החזר כספי יחסי.
לפני כן, כדאי להציץ בטופסי ההסכמה לטיפולים ששם ישנה לדעתי התייחסות בקשר למצב של החזר כספי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.