שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם כלפיך ועל כן יש לך עילה לתביעה בעניינך.
משכך, אתה רשאי לתבוע את החברה לצורך קבלת המוצר אותו הזמנת ותשלום פיצויים או לחילופין לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
שלום,
לא ניתן להגיש תביעה אישית כנגד אורגנים בחברה בע"מ (בעלי החברה), אלא ע"י הרמת מסך.
לא ניתן לבצע הרמת מסך בבית משפט לתביעות קטנות (אין לבית משפט לתביעות קטנות סמכות לכך). על כן לצורך ביצוע הרמת מסך יהיה עליך לנהל הליך משפטי בבית משפט שלום.
אינני מבין מה הכוונה חברה בע"מ שנסגרה לא בשל פשיטת רגל ? אך איך החברה בע"מ נסגרה ?
החברה נסגרה מחוסר פעילות ולא פשיטת רגל , סופר מרקט שנסגר, קיימים פסקי דין הרמת מסך בתביעות קטנות , הצק 10000 שח ,השופט רובינשטיין: במקרים מתאימים, מותר לביהמ"ש לתביעות קטנות להרים את מסך ההתאגדות סעיף 6 לחוק החברות
שלום,
קראתי את תגובתך. אם כך אז מה ואיפה הבעיה ?
תגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, תבקש הרמת מסך ותנהל הליך משפטי כדין.
שלום,
אני מציע להגיש תביעה את בעניינכם אצל המפקח על הבתים המשותפים (זה המקום הנכון להגשת תביעת ועד בית כנגד דייר).
אין צורך לקיים אסיפת דיירים לצורך הגשת תביעה כנגד דייר שלא משלם תשלום ועד בית.
שלום,
בהתאם למתואר זה יחשב כספאם לכל דבר ועניין.
שלום,
כן בהחלט.
הפרת הסכם, רשלנות, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
שלום,
ככל שהבטיחו לך משהו מסוים וסופק לך משהו אחר (בניגוד להבטחות) ויש ברשותך את הראיות המתאימות להוכחת הטענות - אתה רשאי לתבוע.
בתאריך ה5.1.23 הודעתי על ביטול חוזה
שלום,
פנית אליי טלפונית והשבתי לך.
עליך לשלם את "הקנס" בהתאם לסעיף המצויין בהסכם, אך בוודאי שלא 30% מהסכום.4
שלום,
כן, בהחלט.
שלום,
הסכום שניתן לתביעה מצוי באמנת מונטריאול. זה תלוי במס' משתנים, כך שלא אוכל לציין סכום בעניינך.
מציע לך לעיין באמנת מונטיאול באתר המועצה לצרכנות ושם תוכל למצוא את התשובה.
וכן התעלמות, יחס מזלזל וגרירת זמן מצד חברת התעופה הינה עילה נוספת לתביעה ופיצוי.
שלום,
אני לא מבין את המקרה.
הטכנאי הגיע לביתך. דפק בדלת. צלצל בפעמון ולא היה כל מענה (אף אחד לא היה בבית). הטכנאי התקשר וגם אז לא ענית לו ועכשיו את שואלת האם מגיע לך פיצוי ?
האם זה המקרה?
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.