שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות.
במקרה המתואר אני מציע לך לפנות להנהלת החברה בעניין ולבקש את כספך היחסי בחזרה בשל איחור באספקה ואי קבלת כל המוצרים.
שלום,
ככל שרכשתם כרטיסים מחברת תעופה זרה, יש צורך לבדוק האם יש לחברה סניף / נציגות בישראל ולבחון את ההסכם ביניכם לעניין ביטול או שינוי מועד טיסה.
שלום,
כל מקרה נבחן לגופו. אין כללי אצבע בעניין זה.
לצורך כך לומדים משפטים מס' שנים וקוראים פסקי דין.
אינני מבין את שאלתך השניה. באיזה עניין צריך לעשות משהו בנוגע לזה שעדיין לא החזירו לי את הכסף ? או לחכות לתביעה ??
בקשר לשאלה השניה עשיתי הזמנה מאתר ואמרו שיזכו אותי על הזמנה שעשיתי, אבל לא זיכו אותי. אותו אתר שאני הולך לתבוע על מה שרשמתי למעלה..
שלום,
ככל שלא השיבו לך את כספך אתה רשאי לתבוע.
שלום,
כן וככל שנגרמו לך נזקים ועוגמת נפש ואתה יכול להוכיחם.
שלום,
שאלתך תלויה בעיקר בהסכמים עליהם חתמת מול עו"ד.
כל עו"ד והדרך שלו. אין כללים בעניין זה.
שלום,
שאלתך תלויה לאיזה שופט התיק הזה יגיע (כן זה תלוי במדיניות של השופט הספציפי שידון בתיק).
אם תשאל דעתי ואפ כבר הוגשה תביעה - אני מציע להמשיך הלאה לדיון.
שלום,
בהתאם למתואר מדובר פה בהטעיה צרכנית והם פועלים בניגוד לחוק הגנת הצרכן.
או רק תלונה למועצה לצרכנות?
שלום,
יש לך עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות ועל כן יש מקום להגיש תביעה.
שלום,
ככל שהצד השני הטעה אותך, את רשאית לבטל את העסקה.
האם יש עילה מסוימת לפעול נגד הצד השני מבלי לבטל עסקה, בעצם אני שואל מה משמעותו של ס' 2(א)(3) לחוק הגנת הצרכן ואיך אוכפים אותו.
תודה
שלום,
יש צורך להגיש תביעה לבית המשפט בעניין זה.
כיצד מכומת הנזק? או שניתן לתבוע ללא הוכחת נזק? ואם כן עד איזה סכום, אשמח אם תוכל להפנות אותי למקור. אם זה מתאפשר במסגרת הפורום.
שלום,
הפיצוי הוא בגין הנזקים שנגרמו לך. אם נגרמו נזקים ב 10 שקלים אז הפיצוי הוא 10 ש"ח ואם ב 100,000 ש"ח אז הפיצוי הוא על 100,000 ש"ח.
זהו כימות נזק.
בתביעות קטנות עד לסכום פיצוי של 34,600 ש"ח.
אשמח אם תוכל להכווין אותי כיצד יש לכמת את הנזק, באילו פרמטרים להתחשב?
כמו כן, אם מדובר בנזק שלא ניתן לכמת אותו, כלומר לא נזק ממוני?
והאם החוק הרלוונטי הוא חוק התרופות לבקשת הסעד?
תודה מראש
שלום,
נדמה לי שהשבתי על שאלתך.
אני מבין שאת מבקשת לקבל מספר, אך אינני יודע לקבוע מספר בטרם ראיתי מסמכים וראיות להוכחת הטענות.
מבחינת החוק - יש מס' חוקים רלוונטים לעניין כולל חוק החוזים וחוק החוזים תרופות, חוק הגנת הצרכן, חוק המכר, פקודת הנזיקין ועוד.
שלום,
אתם הזמנתם מטבח חדש ועל כן אתם צריכים לקבל מטבח חדש (ולא מטבח יד 2 שהותקן ופורק ממקום אחר). כמו כן ובנוסף - על החברה לפצות אתכם על הפרת הסכם (במידה והתקיימה), הנזקים (במידה וקיימים) ועוגמת הנפש שנגרמה לכם.
שלום,
בחוק הגנת הצרכן -
"צרכן" – מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי;
משכך ובהתאם לחוק אתן לא נחשבות לצרכן.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.