שלום,
את יכולה לפעול בהתאם למתואר בחלק הראשון של פנייתך.
העניין השני המתואר זה כבר עניין של אסטרטגיה.
אני מציע במכתב אחד להודיע על סיום ייצוג והשבה כספית (הכל באותו המכתב), אך זה כמובן שיקול אסטרטגי שלך.
שלום,
בהתאם למתואר ומשהצד השני הפר את ההסכם ביניכם - אתה רשאי לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים בגין הפרת חוק הגנת הצרכן, הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש שנגרמו לך.
ניתן לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות באם מדובר על פיצוי עד לסכום של 34,600 ש"ח.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה אך לצערי לא הבנתי את הדברים.
בכל מקרה כדי שאוכל לבחון האם ניתן מבחינתך לבטל את העסקה, עליי להכיר לעומק את סיפור המקרה ולעיין במסמכים (חוזה/הסכם וכד') עליהם חתמת ו\או לשמוע את השיחות הטלפוניות ביניכם כדי להבין את ההסכם ביניכם.
בכל מקרה - אם איש המקצוע התרשל וכתוצאה מרשלנותו המקצועית נגרמו לך נזקים (ויש לך את כל הראיות בעניין) אתה רשאי לתבוע בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
אם הצד השני הפר הסכם ו\או הטעה אותך - אתה רשאי לבטל את העסקה ביניכם.
שלום,
1. אם אינו משלם לך את פסק הדין - אתה רשאי (וצריך) לפנות להוצאה לפועל ולפתוח שם תיק.
2. בהתאם למתואר עבר הזמן שיש לנתבע להגיש ערעור (בקשת רשות ערעור) ובכל מקרה זה אינו מעכב פתיחת תיק הוצאה לפועל.
שלום,
אני מציע לך לפנות לפגישה עם עו"ד להציג בפניו את כל הראיות שבידיך ולבדוק האם יש מקום להגשת תביעה. מהדברים המתוארים כאן לא ברור האם יש לך עילה לתביעה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
רכשתי את המכשיר פרימיום האם השתמשתם מספר חודשיים לפי ההוראות כפי שהתבקשתם ?
לא היה שום שיפור אחרי מספר חודשים של שימוש נכון ?
עשה רושם שהם בעייתיים עם הנושא של ההחזר הכספי והבדיקה
תודה ובהצלחה .
אני מעונינת לדבר עימך ובטוחה שישנם עוד אנשים שמרגישים כמוני לפתיחת קבוצה לתביעה ייצוגית
שלום,
אינני עוסק בתביעות ייצוגיות אלא רק בתביעות קטנות.
ככל שאת מעוניינת להגיש תביעה ייצוגית אנא פני לעו"ד המתאים.
חובה להגיש תביעה ייצוגית נגד דימדיקו הם נוכלים בתחפושת וכולם צריכים לדעת את זה.
התחרטתי לאחר הפגישה וחייבו אותי בחצי מהסכום בכל זאת לא הסכימו להחזיר את כל הסכום
היי אני מכיר 4 אנשים שנפגעו מכך באם אתם מעוניינים לפתוח תביעה ייצוגית - אם פתחתם לכך קבוצה ברשתות החברתיות אנא הפנו אותי ונצרף את כולם
גם אני נכוותי מהם מה הטלפון שלך?
כשהייתי אצלם הם עשו לי (ומאמין שלכולם) נקודה קטנה בצבע אדם בקרקפת כדי שתיהיה נקודת ייחוס לבדיקה של השיער באותו מקום בפעם השניה שאבוא לשם. לא הלכתי בפעם השניה כי פשוט התייאשתי והבנתי שעבדו עלי, אבל עברו כבר שנתים והנקודה עדיין נמצאת שם, זה פשוט סוג של קעקוע שלא יורד, ואם היו אומרים לי את זה לא הייתי עובר את כל התהליך מההתחלה.. אני רוצה עכשיו לעשות גלח וזהו אבל הנקודה הזו פשוט מפריעה לי, לא מאמין איך הם לא אומרים מראש שהסימן הזה פשוט יישאר שם ולא יורד..
אפשר לתבוע על דבר כזה?
שלום,
כן, ככל שהנוטריון התרשל - את רשאית לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ואף תשלום פיצויים בגין נזקים שנגרמו לך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
שוחחנו בטלפון.
בדרך לבטל את העסקה אינה בדרך של ביטול העסקה באמצעות כרטיס אשראי.
כדי לבטל את העסקה יש לפעול על פי התקנון של החברה.
ככל שפעלת כדין לביטול העסקה (לדוגמא כפי שקובע התקנון), אזי אינך מחוייב לשלם לחברה דבר (זו בעיה של החברה שאינה פועלת על פי הדרך שהיא קובעת לביטול).
מענה לשאלה השניה - אתה רשאי להחליט מהי הדרך המתאימה לך לשלם בעבור השירות. אינך מחויב לשלם דווקא דרך כרטיס אשראי.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה, אך חסר מידע כדי שאוכל להשיב.
האם טרם ביצוע הבדיקה נאמר לך שעלות הבדיקה ומתן תשובה היא 100 ש"ח ?
אם כן, אזי מדובר בהטעייה ואז עסקינן בהטעייה לפי חוק הגנת הצרכן.
שלום,
גובה הפיצוי הוא בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל כל המתואר.
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה כנגד החברה בעניינך.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.