סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,370)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

19/05/2014 18:13 איציק כהן ביטול עסקה ותביעת בית העסק על עגמת נפש ביטול עסקה ותביעת בית העסק על עגמת נפש
שלום רב, הזמנו חדר שינה בתאריך 28/3 בסכום של 5500 שקלים, מועד האספקה ככתוב בהזמנה 21 ימי עסקים. בשיחות טלפון חוזרות ונשנות לחנות האירו אץ תשומת ליבנו שטרם חלף הזמן המובטח ושנתאזר בסבלנות ( חגים וחופשות ).
בתאריך 09/5 יום שישי ( כמובן שלאחר הזמן המובטח ) פנינו לחנות לשמוע שוב מה קורה עם ההזמנה, נאמר לנו "המוצר הגיע ויסופק בשבוע הבא, יתאמו יום לפני".
מאחר ופינוי גזם ואשפה גדולה במקום מגורינו הינו אחת לשבוע ביום א' במוצאי שבת פירקנו את המיטה הישנה ונותרנו לישון על רצפת חדר השינה בידיעה שהמיטה תגיע במהלך השבוע הקרב.
ביום ראשון התקשרו מהחנות "לתאם אספקה" ליום רביעי שאחרי בטענה שיש בעיה עם המנגנונים והיה עיכוב בייבוא והובטח פיצוי כספי ויחזרו אלינו לגבי גובה הפיצוי.
ביום חמישי התקשרנו לשאול שוב העבירו אותנו לבחור בשם שגיב שהזדהה כמנכ"ל החברה, התנצל והסיפור שלו היה הזוי עוד יותר ( כבר לא על מנגנונים ) אלא שהמחסנאי שלו בטעות דרס את המיטה עם מלגזה והם נאלצו לייצר מיטה חדשה.
ביקשתי לבטל את העסקה ונתקלתי בסירוב ובהבטחה שהוא מטפל בזה אישית וביום ראשון הוא יחזור אליי עם מועד אספקה קרוב יותר ופיצוי כספי הולם את האיחור.
היום, יום שני התקשרו שוב לתאם ליום רביעי הקרוב בין השעות 10 ל12 ונושא הפיצוי בוטל.
מאחר ובמועד הקניה ביקשנו אספקה ביום שישי או אחרי השעה 16:00 הארנו את תשומת לב המתאמת אך היא סירבה בתוקף לשנות.
מאחר ואנו ישנים על הרצפה כמעט שבועיים אנחנו לקוחות שבויים שלהם ( כרטיס האשראי כבר חוייב בכ1000 שח ) ועגמת הנפש גדלה כל יום, ברצוני לדעת האם ניתן לבטל את העסקה מבחינה חוקית מבלי לשלם את קנס ביטול עסקה ( 20% מערך ההזמנה) ולתבוע את החנות על עגמת נפש ובמקביל לקנות מיטה חדשה ( זהה ) ולחייב אותם לשלם על ההפרש.

19/04/2014 15:45 שלום בקשה להתנתק מאספקת גז בקשה להתנתק מאספקת גז
שלום
ברצוני לדעת מה הם הכללים שעל פיהם אמורים לפעול חברות הגז (אם זה אפשרי אשמח לקבל בנוסף הפנייה לכללים הרלוונטיים) כאשר לקוח מגיש בקשה להתנתק מאספקת הגז (אדגיש ששאלתי מתייחסת לבקשה לניתוק ולא לבקשה להחלפת ספק)

הקלד את תגובתך

12/05/2014 15:40 משתמש עסקה  של רכישת אפליקציה ממתכנת. עסקה של רכישת אפליקציה ממתכנת.
האם אפשר לדעת מבחינה משפטית,
מה קורה במצב כאשר לקוח פונה למתכנת אפליקציות ומבקש ממנו שיכתב לו אפליקציה ללא כל הסכם כתוב.
המתכנת מוסר ללקוח את קובץ ההפעלה, והלקוח מריץ את האפליקציה על המכשיר שלו ולאחר שהלקוח מגיש כמה פעמים מספר הערות לתיקון וכמה שיפורים פונקציונאלים, לבסוף הלקוח מאשר סופית שהכל בסדר.
לאחר מכן הלקוח משלם למתכנת בעבור העבודה שעשה.
(חשוב לציין כי הלקוח ניסה את האפליקציה על סמארט-פון ולא על טאבלט)
אחרי כ-4 חודשים הלקוח מנסה להפעיל את אותה האפליקציה על מכשיר חדש, על מכשיר מסוג טאבלט שמריץ את האפליקציה באופן קצת שונה מהאופן שבו הסמארט-פון שעליו ניסה הלקוח את האפליקציה בעבר - כך שנגרמת תצוגה ויזואלית חסרה ורשימה שהוצגה במכשיר הקודם ואמורה להופיע במכשיר החדש - אינה מוצגת בטאבלט החדש כפי שהיא מוצגת במכשיר הקודם, אך האפליקצייה עובדת תקין על גביי הסמארט-פון.
כדי שהיא תעבוד תקין גם על הטאבלט - הדבר מצריך תיקון נוסף.
אך שבמהלך החודשים האלו נמחק בשוגג קוד המקור (הפרויקט עצמו) ולא ניתן עוד לבצע שינויים נוספים כלל ובין הצדדים לא קיים הסכם חתום והנושא המסויים הזה לא הועלה לדיון בין שני הצדדים.
וזאת השאלה:

האם הטעות היא של המתכנת שנמחק לו בשוגג קוד המקור וכדי לתקן את התצוגה הויזואלית שתתאים גם לטאבלט עליו לכתוב את כל האפליקציה מחדש למרות שאפליקציה עדיין עובדת תקין עבור הסמארטפון של הלקוח?
או שהאם הטעות היא של הלקוח שרק לאחר בערך כ-4 חודשים בחן שוב את האפליקציה גם על טאבלט (המכשיר החדש) ודורש תיקון נוסף לאחר שהוא כבר בדק אותה בעבר, הגיש מספר תקלות לתיקון ובקשות נוספות לשיפור וכבר נתן אישור סופי שהכל בסדר.
לא נחתם הסכם כתוב בין הצדדים.
מאוד אודה לך אם תוכל לענות לי על השאלה,
המשך יום נעים!

08/05/2014 10:22 דקלה תביעת אתר אינטרנט בנושא הפרת סעיף 30א לחוק התקשורת תביעת אתר אינטרנט בנושא הפרת סעיף 30א לחוק התקשורת
שלום רב,
אני מעוניינת לתבוע אתר אינטרנט ששולח לי על אף הודעת הסירוב שנשלחה אליהם (דואר רשום) דברי פרסומת לדואר האלקטרוני שלי.
אני מעוניינת לבצע את ההליך בבית משפט לתביעות קטנות (33 הודעות) אך נתקעתי בשם הנתבע - איני מוצאת אם מדובר בחברה או בעסק בעל ע.מ כדי שאוכל לציין את שמו בתחילת התביעה כאמור בתקנות סד"א.
אודה למענה כיצד ניתן לתבוע גוף כזה.
בתודה,
דקלה

04/05/2014 20:24 איגור סופק דגם שונה ממה שהוזמן סופק דגם שונה ממה שהוזמן
הזמנתי מחברת ליסינג רכב חדש. הרכב סופק בזמן, כעבור מספר ימים גיליתי שדגם הרכב שסופק לא תואם להזמנה. ההבדלים העקריים בין הדגמים זה תוספות טכנולוגיים. מעבר לזה הרכב שקיבלתי היה במלאי כבר שנה, דבר שאילץ יבואן רכב או להוריד מחיר לצרכן או כמו במקרה שלי הרכב נמכר לחברת ליסינג שמכרה לי אותו כ - חדש 0 ק״ם,מעין תרגיל כדי שלקוח של חברת ליסינג לא ידע את האמת ולא לגלגל אליו אנחה על זה. השאלה כמה פיצוי צריך לדרוש מחברת ליסינג על הפרת הסכם רכישה ואספקת דגם שונה? תודה!

22/04/2014 14:13 לילי hot hot
בחודש ינואר התפתתי להתחבר לטריפל של הוט.....הנציג הציע מבצע ל3 חודשים במאה שקלים ללא דמי חיבור.לגבי הטלפון אמר שברגע החיבור הם מושכים את המספר שהיה עד כה בבזק וספק האינטרנט שהיה בזק בינלאומי ומודיעם להם במקום!
מה שקרה בפועל זה שחוייבתי 200 שקלים לחודש,לא הודיעו לא לבזק ולא לבזק בינלאומי....כך שהחיובים המשיכו לרדת.....
כשקיבלתי חשבונית מבזק בפברואר חשבתי שזה סגירת חשבון אבל במרץ ראיתי שזה ממשיך וא נודע לי שלא בוצע ניתוק
הנציגים של הוט טוענים שבזק מרמים כי ברגע שהם מושכים את המספר יוצאת הודעה לבזק
בבזק טוענים שלא הודיעו להם.....אבל אם אני רוצה לחזור לשירותם אני צריכה לשלם על חיבור מחדש
אני מרגישה שאני עומדת מול חבורות של נוכלים......איני יודעת איך להתמודד ומול מי.....
אשמח לעזרתכם

17/04/2014 11:11 קלמרו לוסי הפסקת תשלום לביטוח הפסקת תשלום לביטוח
קניתי מכונה כביסה חדשה וקיבלתי ביטוח ל3 שנים רציתי לבטל את תשלום הביטוח על המכונה הישנה וחברת הביטוח דורשת ממני כנס

13/04/2014 17:47 רבן ת.אחריות למחסן ת.אחריות למחסן
1. רכשתי מחסן חדש.
2.ברכישה נמסר לי ,כי תשלח אלי ת.אחריות (מוקלט) ל-6 שנים..
3.עברה 1/2 שנה,והמוכר מתחמק משליחת התעודה.

4.האם ניתן לתבוע אותו?. אם כן,באיזה סכום?(שווי המחסן - 1390 ש"ח).

תודה.

11/04/2014 06:55 מטר נאדר התנהלות לא תקינה בחברת פלאפון התנהלות לא תקינה בחברת פלאפון
היא לי בעבר חוב לחברת פלאפון דיברו אותי ממשרד עורכי דין לפני שלושה שנים על מבצע סילוק חוב ושילמתי מייד סכום של 7500 ש"ח וסגרתי את החוב ואחרי שנה מתשלום החוב רכשתי מנויים חדשים בחברת פלאפון ועברו שנתיים והכל התנהל באופן סדיר מבחינת חיובים והכל ולאחר שחלפו שנתיים חברת פלאפון מעקלת את חשבוני בבנק ללא שום התראה התקשרתי למשרד עורכי הדין שמיצג את החברה ואז הופתעתי לפי טענתם אני חייב להם סכום של 47000 ש"ח חוב ישן . מייד אמרתי להם שהיא מבצע סילוק חוב ושילמתי בצירוף המסמכים שיש לי אין עם מי לדבר שילמתי בהכפייה סכום של 25000 ש"ח בגלל העיקול שבוצע על חשבוננו לא היתה לי ברירה נגרם לי נזק גדול יותר מחודש ואני בלשכאות בתי המשפט שיקים חזרו בשל התנהלותם אמצעי תשלום לא כובדו בגלל התנהלות כזו והאכי מפריע לי שהיום לאחר כל הנזק שנגרם הם לא מקבלי אמצעי התשלום שלי ונגרם אי כיבוד תשלום חיוב עבור פלאפון . היום העבירו את התיק שלי למשרד עורכי דין . ומבקשים ממני לשלם את כל הסכום עבור קניית המכשירים בתשלום אחד במזומן . רציתי לציין שבגללם החיוב לא כובד כי לא רצו אמצע תשלום שלי חיוב אחד שחזר . שאילתי בבקשה האם התנהלות הזו הוגנת בכל החברות שבעולם מקבלים אמצעי תשלום אחר אפילו אם הייתה תקלה .

08/04/2014 05:51 אור מדיניות בית מלון-לגבי סעודת ליל הסדר במקרה ביטול עקב מחלה וכו'. מדיניות בית מלון-לגבי סעודת ליל הסדר במקרה ביטול עקב מחלה וכו'.
הורי המבוגרים החליטו להיות בארוחת ליל הסדר בבית מלון בהרצליה והזמינו במחיר כ-700 ש"ח למשתתף. ההזמנה התבצעה אמש.

כששאלתי מה מדיניות הביטולים - אם קורה שמי מהורי לא ירגיש טוב ולא יוכל להגיע (כי הרי זה קורה לדאבוני אצל אנשים מבוגרים), האם יש איזשהו "קנס"/דמי ביטול ומקבלים החזר על שארית הסכום והאם אפשר להודיע יום לפני על כך (הרי גם במקרה של טיסות במקרים מסוימים אפשר לקבל החזר): להלן תשובת מח' הארועים בבית המלון

"מחלה זה לא פורס מז'ור , פורס מז'ור זה אסונות טבע כגון: שריפה, מוות, פגעי מזג אוויר וכו...במידה ומשהו יצוץ ,אקוטי, נטפל בכל מקרה לגופו". ולגבי דמי הביטול:
ביטול עד 01.04.14 ללא דמי ביטול
ביטול עד 07.04.14 חיוב של % 50
ביטול מתאריך 07.04.14 חיוב מלא

רציתי לדעת האם זה חוקי לפי דיני הצרכנות?

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.