סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

28/02/2015 12:18 יוסי מניעת ראיה מרכזית מניעת ראיה מרכזית
התובע נגדי דיבר על ראיה מרכזית במשפט אך טען שכדי להציגה דרושה דרישה של בית המשפט.
ראיה זו היתה הדבר היחיד שיכול להוכיח את טענותי , ביקשתי מהשופט להציג ראיה זו אך הוא סרב. ופסק נגדי.
מה ביכולתי לעשות כדי למנוע את פסק הדין.

19/02/2015 07:20 יורי רבינוביץ טלוויזיה שמתקלקלת בלי סוף טלוויזיה שמתקלקלת בלי סוף
שלום רב,

לפני כשנה רכשנו טלויזיית פיליפס. במהלך השנה נזקקנו לשירות שלו פעמיים עקב תקלות. פעם אחת החליפו את הטלויזיה ופעמיים לקחו אותה לשירות לתיקון במעבדה.
האם קיים חוק המחייב את היבואן או את ספק השירות להחליף את המוצר לדגם אחר או לבטל את העסקה במקרה שהתקלה חוזרת יותר מפעמיים?

בברכה,

יורי רבינוביץ

10/02/2015 20:27 מייק צו כנגד מי שאינו בעל דין בהעדרו צו כנגד מי שאינו בעל דין בהעדרו
שלום רב,

האם בתיק פירוק חברה שופט יכול ליתן צו כנגד גורם שאינו צד בתיק ומעולם לא נכח בדיונים?

תודה!

01/01/2015 15:32 רמי ידגרוב שירות איתותים של מכללת פסגות שירות איתותים של מכללת פסגות
גם אני מעוניין ליתנתק מהשירות איתותים והם לא מוכנים אני חושב שאנחנו צריכים ליתארגן ולתבוע אותם קבוצה גדולה של אנשים וגם אני חושב שצריך שמי שנרשם לשירות איתותים שידעשזה ל3שנים כי לי נאמר שאחרי שנה אני יכול לצאת מהשירות המספר שלי הוא 0508858772

05/02/2015 05:44 אלכס צודק..

גם אני נתקלתי בכך שאי היה אפשר לצאת מהם.. בטוח שלא רק אני. מילא זה היה תורם. אגב, יש מכללה מעולה שנקראת Forexlive אצלם אין התחייבויות על איתותים ויש להם חדר מסחר שבו ממש לוקחים עסקאות כל יום, ממליץ בלום לנסות ואין שם שום התחייבות

25/01/2015 03:12 רונן הטעייה צרכנית, קניית טלפון סלולרי הטעייה צרכנית, קניית טלפון סלולרי
שלום, לפני כחודש רכשתי מכשיר lg g2 מחנות סלולר בכרכור.

1. בזמן הקנייה המכשיר שאותו רכשתי הוא דגם d800- דגם שמסתבר כלל אינו מתאים לרשתות הסלולר בארץ מבחינת תדרים. כששאלתי מדוע זה לא הדגם שמפורסם בכל החנויות בארץ (דגם d802) אמר לי בעל החנות כי הדגם שאני רוכש הוא בעל 32 GB ולכן זה הדגם הרלוונטי. כשהגעתי לביתי הסתבר לי שזהו בכלל דגם אמריקאי וכמובן שהוא ללא אחריות יבואן כפי שהובטח לי במעמד בקנייה ואף בשיחה קודמת לקניה.
2. הדגם שאותו רכשתי כלל אינו תומך בתדרים של דור 3. ניתן אמנם לגלוש בנייד בדור 4 אך בחברת אורנג אין כיסוי לדגם זה מה שגורם לבעיות גלישה קשות.
3. עוד באותו הערב שבתי לחנות וביקשתי להחזיר את המכשיר. הבעלים טען כי הוא מוריד לי 300 ש"ח בגין השימוש!!! סירבתי כמובן. לאחר דין ודברים עם הבעלים הבנתי שבעצם "אכלתי אותה".
4. מאז שבתי לחנות שוב והבעלים מסרב להחזיר לי את כספי.

אשמח לדעתך, מה עלי לעשות?

22/01/2015 15:35 שם כותרת השאלה כותרת השאלה
הקלד את שאלך

19/01/2015 13:44 אלון תביעות קטנות בכפר קאסם תביעות קטנות בכפר קאסם
שלום. אני מעוניין לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות תושב כפר קאסם
מהו בית המשפט הנכון? פ"ת? כפ"ס? לוד?
תודה

14/01/2015 15:00 mirav הטעייה ורמיית לקוח הטעייה ורמיית לקוח
תי לטיפול פילינג בחינם לחברת קוסמטיקה שבמפרץ חיפה, נפגשתי עם נציגת מטעמם, היא הסבירה על המוצרים ועל הצורך בטיפול בוטוקוס באיזורים בפנים, אין לי כל ניסיון בתחום או עבר בהזרקות וטיפולים מסוג זה, הפגישה היתה קבועה לשעה 11.30 ומהר מאוד הגעתי תוך שיכנוע שלה ושל מנהלת שלה, על טיפול בוטוקוס מומלץ על יד בעלות גבוהה שאין לי יכולת אך הסכמתי לנסות מזרק אחד כדי לראות איך יעבוד, ואז עשינו את ההזרקה של מזרק אחד, כאשר גם באה רופאה מטעמם ושיכנעה וניסתה להסביר כי זה טוב ויעזור ויצעיר, ויתן בטחון עצמי וכו' וכו' ,3 נשים על אחת תוך לחץ ודרישה בהולה כי יש הרבה נשים בחוץ שמחכות, הסברתי למנהלת כי אין לי יכולת לשלם בכרטיס אשראי סכום כזה במיידי והסכימה לפרוס , וזאת נעשה לאחר הטיפול , קודם שאעשה ואחר כך נשב ונסגור את הסכום, סיימתי את ההזרקה ובאתי לשלם, ואז הסבירה כי הזריקה יותר כי היה צורך ולכן הסכום קפץ לטענתה 12440 ש"ח שזה 5 מזרקים (כלטענתה בתחילה מזרק זה 1990 ש"ח), והסכום לא היה ברור כיצד הגיעה גם להפרש מעבר, לא הסכמתי לתת לה את כרטיס האשראי והטחתי בה כי זו ניצול, רמיה, הטעית לקוח, ואז טענה כי חתמתי אך כשחתמתי לא צויין הסכום וכמות המזרקים, בנוסף לא קיבלתי את טיפול הפילינג שהובטח לי, ומטרת החברה היא להזמין לקוחות ולרמות ולהטעות אותם.בנוסף אציין כי כל הסיפור היה שעה - יצאתי משם בשעה 12.35 שעה לאחר שבאתי, הכל תחת לחץ , עם 3 נשים שמצלמות ומראות לך איך זה נראה ואיך יהי אחריי ומלחיצות ולוחצות רק כדי שתשלם. הסברתי לה שאני חד הורית , וללא הכנסה, ואין לי יכולת להתחייב למשהו בסכום גבוהה. לכן מבקשת ייעוץ כדי לדעת מה לעשות מה זכויותיי, איך להתגונן, אציין כי לא שולם כלום .

08/01/2015 08:25 עדי הקלטה במקום חתימה הקלטה במקום חתימה
שלום,
האם הקלטה של שיחה, מקובלת כאישור רכישת פוליסה, במקום חתימה על מסמכים?

20/12/2014 18:44 נועה דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או דמי ביטול עסקה - 5% מהתמורה או "תקנון החברה"
שלום רב,
ברצוני לקבל את חוות דעתכם לאור סיפור שאירע לנו השבוע ואנו אובדי עצות: בעלי רכש מדרסים בעלות של 1,900 ש"ח. כבר ביום המחרת הודיע על ביטול העסקה (מנסיבות אישיות שלנו) וביקש לחייב סכום של 95 ש"ח שהינו 5% מהתמורה, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה.
אלא מה? העוסק התעקש לגבות 350 ש"ח בהתאם ל"תקנון החברה".אם כך - מה גובר ? האתר והתקנון של העוסק - או החוק והתקנות?מטבע הדברים ודאי שהחוק - שהרי, העוסק יכול היה גם לכתוב 800 ש"ח דמי ביטול או כל סכום אחר כאוות נפשו - אך אין פה מידתיות וזה בלתי-סביר בעליל.
אני במקרה גם עו"ד ובשיחתי עם מנהל העוסק הבהרתי לו כי איננו יכול "להתעשר שלא כדין" או לגבות דמי ביטול בניגוד לחוק (כאמור- 5% משווי הטובין או 100 ש"ח, לפי הנמוך), שמדובר בחוזה אחיד וכו'... והוא הסביר לי ש"החומרים שהוא השתמש בהם לצורך מדידת קרסול רגלו של בעלי שווים 350 ש"ח ועכשיו הם נזרקים לפח". קיבלתי את הדברים, בדקתי, אך אין ממש בדבריו ולכל היותר חומרים אלו (גבס) נעים בין 60-150 ש"ח.
יצוין כי השיחה עמו הייתה ממש מתלהמת וכל שידע להגיד היה "אז תתבעי אותי, אז שהשופט יחליט"..אנו עדיין מתעקשים שלא לשלם סכום זה של 350 ש"ח, אך מה לעשות? לתבוע אותו? לעשות "הכחשת עסקה" באשראי?
הרי זה אבסורד ובלתי צודק בעליל שכל חברה או בעל עוסק יוכל לקבוע בתקנון שלו סכום כעולה על רוחו, מבלי ליידע את הצרכן על כך במעמד הקניה או לכל הפחות להיצמד לרף של החוק - 5% מהתמורה.(שהרי קיים פה פער משמעותי מ-95 ש"ח לעומת 350 ש"ח) אודה לתשובתכם כיצד לפעול, אני ממש חסרת אונים.
נועה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.