שאלתי היא.האם מותר לי להחליף מכשיר סלולרי באותו יום בו קניתי אותו.כיוון שהבת שלי שפתחה את הקופסא (זה היה מתנה)ביקשה מכשיר אחר,כמובן שלא נעשה בו שימוש,והוא לא הורכב כלל וודאי שלא חובר לחשמל.
רשת באג שממנה קניתי את המכשיר טוענת שהחוק אומר שברגע שהקופסא נפתחת ,היא לא מחוייבת להחליף.נשמע לי מוזר מאוד.
יש לי ביטוח לפלאפון שמתי את הפלאפון שלי בתיקון וקיבלתי חילופי.
החילופי נאבד גלקסי מיני ישן הבעיה שבדקתי באינטרנט. כמה עולה המכשיר חדש המחיר נע בין 500-ל700 שח ו
הבעיה שפלאפון דורש מימני 900 שח שהמחיר לא הגיוני אמרתי להם שאני יביא להם מכשיר והם לא מעונינים בנוסף הם לא מחזירים לי את הפפלאפון שלי איפון
בטענה שיש להם בג במחשב והגעתי אליהם כבר 3 פעמים וטוענים שלא מצליחים לחייב אותי
השאלה ברגע שאני משלם עם כדי לי להגיש תביעה נגד פלאפון על המחיר של הפלאפון החילופי תודה
שלום, תבעתי חברה מסויימת וכבר היה המשפט ובו השופטת פסקה שהנתבע אשם וצריך לשלם לי סכום מסויים תוך 30 ימים אחרת יישא הסכום הפרשי הצמדה וריבית וכו'....
כיום עברו כבר יותר מ-60 ימים והנתבע לא שילם ולא פנה אליי כלל כדי להסדיר את חובו.
מה עליי לעשות??? למי ואיך אני אמורה לפנות אחרי שכבר נגמר המשפט?
מסרתי לשליח בחברת פלאפון לתיקון והובטח לי שתוך שלושה ימי עסקים אני יגבל מכשיר מתוקן ותומה לי שליחות בין 8:30 ל-11:30 השליח לא הגיע התקשרתי לוודא מדוע הוא לא הגיע הם אמרו עוד שלושה ימים וכנל אותו דבר חיכתי ועוד פעם לא הגיעו לכןרציתי לדעת איך מגישים תבעיה נגד אותה חברה שזה פלאפון
שלום רב
הילד שלי (11) שיחק באינטרנט באחד המשחקים בו הוא נדרש לקנות שרתים כדי לקבל תוספות למשחק בו הוא משחק, האתר משחקים הפנה אותו לאתר שנקרא גיים סרב שם הוא היה צריך להזין כתובת מייל ובאותו זמן להתקשר למספר טלפון שרשום שם שמתחיל ב 012 כמובן שהוא לא ידע לאן הוא מחייג.
בדיעבד התברר לי ע"י חברת האינטרנט שלי שהשיחות שבוצעו כביכול היו לחו"ל ולכן חייבו אותי בכ-2000 ₪ כמובן שאני לא ידעתי על כך, לאחר בירור נודע לי שיש שירות סליקה הנקרא pay call המאפשר סליקה של כסף במקום כרטיס אשראי ע"י חיוב קו הטלפון הביתי דבר שלכאורה נראה לי פרוץ מידי, לכן הילד שלי לא מבין את המשמעות של דברים אלה.
שאלתי היא האם חברה כמו נטויז'ן שהיא ספקית האינטרנט והטלפוניה שלי יכולים להרשות באופן גורף שירות כזה של סליקה באמצעות הטלפון ללא רשות ממני ומבלי לקבל אמצעי הגנה וביטחון כדי להשתמש בשירות, עוד אציין שעד אותו יום לא ידעתי שקיים שירות כזה, הרי מחר יכול לקום עוד איזה שירות שאני לא מודע לו ולא מוגן ממנו,זה בעצם כמו לתת כרטיס אשראי לילד.
ועוד דבר גם כשאתה מתחבר לרשת סלולרית כלשהי הם שואלים אותך לדוגמא אם אתה מעוניין בפתיחה לשיחות לחו"ל, או אפשרות למענה על חידונים כאילו ואחרים בטלוויזיה, נראה לי תמוהה כל העניין הזה.
אודה לכם מקרב לב אם תוכלו ליעץ לי במקרה כזה כי אני כבר אובד עצות.
תודה ויום טוב
האם אני כמנהל קאנטרי מחויב להחזר כספי למנוי שהפסיק להגיע לקאנטרי ללא כל סיבה רפואית או כל סיבה אחרת.הבקשה להחזר כספי התקבלה שלשה חודשים מסיום המנוי לאחר שהמנוי נהנה מהשימוש בבריכה בכל החודשים אפריל -נובמבר.עלי לציין שבחודשי החורף דצמבר -מרץ מנויים רבים אינם מגיעים לבריכה. בכבוד רב ראובן רולניק מנהל מועון כפרי גדרות -בישוב עשרת.
שלום רב,
בחודש אוקטובר 2013, התחלתי לעבוד בבית קפה.
כעבור חודש החלטתי שלא מתאים לי יותר לעבוד שם והודעתי לבעלים על התפטרותי.
באחת המשמרות האחרונות שלי, הרווחתי 318 שקלים והם היו אמורים להיות בשקית בקופת הטיפים של המלצרים בבית הקפה. כשהגעתי כעבור יומיים לקחת את השקית, היא לא הייתה שם.
הודעתי על כך לבעלים והוא אמר שיבדוק מה ביכולתו לעשות.
ניסיתי ליצור איתו קשר במהלך החודש לאחר שנעלמה השקית, אך ללא כל מענה.
לבסוף החלטתי לגשת לבית הקפה ולדבר איתו פנים מול פנים.
כשהגעתי, שאלתי אותו מה לגבי הכסף שנעלם לי. הוא טען שאין ביכולתו לעשות דבר ושהוא לא אחראי על הטיפים של המלצרים. הסברתי לו שלא זכור לי שחתמתי על מסמך שלבעלים של מקום העבודה אין אחראיות לשכר של המלצרים. חשוב לציין - השכר כולו בנוי מטיפים - כסף מזומן, ובנוסף סכום זעום של כמה שקלים בודדים על כל משמרת בתלוש.
לטענתו - בראיון העבודה הוא אמר שהעבודה היא על טיפים משותפים ושהוא מסיר אחראיות מהנושא. הוא מעולם לא אמר את הדברים האלה והסברתי לו זאת, וכתגובה הוא אמר שאם אינו אמר זאת, אני מבחינתו לקחתי את השקית עם הכסף שנעלמה, ומבחינתו הפתרון היחיד שיש הוא לדרוש מכל העובדים שעבדו איתי באותה משמרת, שיפרישו לי מכספם האישי, את הסכום הנעלם.
ניסיתי להסביר לו, שאין לי אופציה לעשות זאת, כיוון שאין לי שום קשר לעובדים, וגם איני עובדת שם יותר, זה לא פתרון בר ביצוע בכלל.
האם יש עילה לתביעה? מה עלי לעשות?
רכשתי נופש בחו"ל במלון ספא כפי שהוצג עי האתר שבו הזמנתי, אף אחד ממתקני הספא לא פעל ונגרמה לנו עגמת נפש רבה מאחר והכוונה היתה לנפוש במלון, את מי כדאי לתבוע כאן? האתר (בא לי גם) או את הספק (ארקיע)
באיזה סכום תובעים על עגמת נפש?
קניתי טלפון סלולרי מחברת באג ביום שישי האחרון פתחתי אותו והשתמשתי בו אך אני לא מרוצה שבאתי להחזירו אמרו לי שבגלל שפתחתי אותו אני לא יכול להחזירו
האם זה נכון?