סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,370)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

09/10/2013 19:03 עבדה נדאל אני מנוי של חברת סלקום בחבילה שנקרת סלקום טוטל ,לפי החבילה אני יכול לדבר חופשי ללא הגבלה בארץ ובחול . אני מנוי של חברת סלקום בחבילה שנקרת סלקום טוטל ,לפי החבילה אני יכול לדבר חופשי ללא הגבלה בארץ ובחול .
סלקום שלחו לי חוב של1913 ש"ח במקום 350 ש"ח שאני אמור לשלם ,שהתקשרתי לברר הם טענו שהם שלחו לי הודעה בחשבונית האחרונה על שינוי של החבילה . האם סלקם יכולה לשנות חבילה שחתמה עם הלקוח בלי לקבל אישור שלו או לוודות שהו לפחות קבל את העידכון הזה .

09/10/2013 11:03 פלוני ניתוק מספקית אינטרנט ניתוק מספקית אינטרנט
לפני כחודש החלפתי ספק אינטרנט, וכשהתקשרתי לנתק את הספק הקודם אמרו לי בשירות לקוחות שמחלקת קשרי לקוחות הם אלה שמנתקים , והם כבר סגורים ולכן אצטרך להתקשר מחר בכדי להתנתק . פרח מזיכרוני להתקשר למחרת, ואחרי כחודש שהתקשרתי כדי לבדוק אמרו לי שטרם נותקתי , כך שיוצא שבמשך חודש שילמתי על שירות שלא קיבלתי , שאלתי היא האם ההתנהלות הנ"ל תקינה?

09/10/2013 10:55 ללי טעות בהזמנת תאריכי שהייה במלון ע טעות בהזמנת תאריכי שהייה במלון ע"י חבלת תיירות בחבילת נופש
רכשתי חבילת נופש מחבת תיירות ושדרגתי עבור מלון ספציפי ששהיתי בו בעבר. הטיסה הוזמנה לתאריכים הנכונים ואילו את המלון הזמינו בחברה לתאריכים אחרים (אותם ימים אבל בחודש אחרי) בהגיעי למלון נוכחתי בטעות. סיפקו לי מלון אחר , באיזור אחר וברמה הרבה פחות גבוהה. מה עליי לעשות ואיזה סוג / גובה פיצוי ניתן לדרוש?

09/10/2013 04:26 ילנה לוין התללות  של חב.אלקטרה בלקוחותיה... התללות של חב.אלקטרה בלקוחותיה...
בחודש אוגוסט רכשתי מזגן חב. אלקטרה - מוצר היה פגום (שרוט לעומק בגריל קד. + מכוון אויר שבור ..
מחודש אוגוסט בביתי היו 5 טכנאים של חברה !!
ראשון : הגיעה עם חלק הלא מתאים בצבע וללא חלק השיני..
שיני : עם חלק של מזגן דגם אחר
שלישי : הגיע שוב עם חלק לא מתאים בצבע(התברר ש אין חלק מתאים במחסן!!)
הרביעי : הגיעה עם חלק שבור –פגום + שבר חלק הקיים במזגן שלי !! (לא ידעתי איך לפרק!!!)
חמישי : היה אתמול ..הורכבו חלפים "יד שניה " שוב בצבע לא תואם + כתמים + שריטות
במח. שירות אין אנשי מקצוע ..מנהלים חוזרים לאחר יום יומיים עם אבטחות ללא ביצוע..
הצעתי לעביר תמונה של חלק שבור או לא תואם (אין לאן – אין למי !!)
אני מפסידה שעות עבודה בהמתנות של טכנאים ..
אבל את חב. אלקטרה זה לא מעניין...

מה זה משנה עוד איזה לקוח.......... את ההודעה בפורום צרכנות

08/10/2013 16:57 יעל חוב בחברת תקשורת סללולארית חוב בחברת תקשורת סללולארית
שלום,
קיבלתי אתמול מכתב על התראה בטרם הגשה לביצוע של תביעה על סכום של 9832 ש"ח לחברת תקשורת סללולארית.
לאחר ברור מדובר על קו פלפון שלי שלא היה פעיל משנת 2008 ובחודשים יוני יולי 2013 השתמשו בקו בסכום זה. כרטיס האשראי אשר עליו היה הקו אינו תקף משנת 2009.
לאחר ברור אם אורנג' לא ניתן להקטין את החוב ובנוסף הם יודעים שהשימוש לא היה שלי כיוון שענה משהו בעל דיבור ערבי ולכן הם ניתקו את הקו, אחרת החוב היה ממשיך לגדול והקו היה ממשיך להיות פעיל.
לפני שנה+ הרחבנו את ביתנו וכנראה אחד הפועלים לקח מכשיר זה ולא ידעתי על כך עד רגע זה ולכן גם לא יכולתי להודיע על גנבה.
האם יש חוק אשר יכול להיות במקרה זה לטובתי?
האם יש משהו שניתן לעשות בנושא?
האם יש דרך אולי להקטין את החוב עקב כך שהמכשיר נמצאעל תוכנית ישנה ואילו היה רשום על אחת התוכניות העכשויות הינו צריכים לשלם מקסימום 400 ש"ח?
תודה מראש,

08/10/2013 11:53 שי גל איל מקיאג׳ איל מקיאג׳
אני בתהליכי תביעה נגד החברה איל מקיאג׳ על סכום כסף לא קטן שהם לוקחים ממני, כבר שבעהחודשים, אחרי שהגשתי בקשה לביטול עסקה, שהם מסרבים לבטל לי.
בעקבות זה פתחתי קבוצה בפייסבוק- היא נקראת ׳נפגעי איל מקיאג׳׳.
כל מי שנפגע מהם, בין אם הוא כבר סיים את התהליך, ובין אם הוא בתהליך עצמו, מוזמן להכנס ולשתף מה הם עשו לו, ואולי נוכל לפתור את כל הבעיות של כולם לאט לאט ביחד.

06/10/2013 21:46 מור החזר מתנה החזר מתנה
האם אדם צלול בדעתו שנתן לי סכום כסף במתנה לפני שנה/ שנה וחצי יכול לדרוש את כספו בחזרה ? ניתן לראות שההעברה נעשתה מחשבון הבנק שלו לחשבון הבנק שלי ישירות . והאם הוא יכול לטעון שרימיתי אותו ? סבא שלי מאוד אוהב אותי ולפני מס' שנים כשלמדתי לתואר הראשון הוא נהג לעזור לי כלכלית כשנודע הדבר לכמה חברי משפחה הם התרעמו וביקשו שאחזיר את הכסף ואף ניסו לשכנעו שניסיתי לרמות אותו ולבקש ממני את הכסף חזרה. לצערי, סבי כבר לא ממש צלול בדעתו והם מנסים להסיט אותו נגדי כולל לא לענות לטלפונים שלי מה שמעולם לא קרה .. מה עלי לעשות ??

לתשובתכם אודה ,

מורה

לתשובתכם אודה

06/10/2013 16:26 עזרא אגמי ככביש 6 דורים ממני תשלום על נסיעות לאחר מכירת הרכב כי לא הודעתי להם שמכרתי את הרכב ככביש 6 דורים ממני תשלום על נסיעות לאחר מכירת הרכב כי לא הודעתי להם שמכרתי את הרכב
כביש 6 חברת דרך ארץ דורשת ממני 3527 שח על נסיעות שבוצעו ברכב לאחר שמכרתי אותו והבעלות הועברה במשרד הרישוי רק כי שכחתי להודיעה להם שמכרתי את הרכב אבל כאמור הבעלות עברה במשרד הרשוי והם מודים שכל הנסיעות בוצעו לאחר העבר הבעלות תקנה 6 א' לחוק כביש אגרה אומרת שהחייב בתשלום הוא בעל הרכב הרשום במשרד הרישוי בזמן ביצוע הנסיעה אבל כביש 6 מתעלמים מהחוק ודורשים את הכסף ממני במקום לדרוש מבעל הרכב הרשום לפי החוק פניתי לוועדת ערער אני ממתין לתשובה אבל בנתיים החוב תפח ל-8700 שח (שוק אפור מחסות המדינה ) השאלה שלי אם יש אפשרות להגיש תביע ייצוגית נגד כביש 6 דרך ארץ ואיך הפרוצדורה כי אני סמוך ובטוח שאנשים רבים שילמו כספים לאחר שברכב נמכר תודה .עזרא 0546864488

12/09/2013 09:28 פרטוק משה עיכוב בקבלת הכבודה לאחר טיסת המשך בחו עיכוב בקבלת הכבודה לאחר טיסת המשך בחו"ל ב 10 ימים ונזק למזוודה. על מי האחריות? הספק הראשי אות לספק המשנה?
בטיסה למיאמי קיבלנו את המזוודה לאחר 10 ימים (כשבשבעת הימים האחרונים היינו בשייט). בפנייה לספק הראשי נעננו שעלינו לפנות לספק השרות המשני שהטיס אותנו בטיסת ההמשך. האם אני אמור לפנות המשני?? ולא הספק הראשי שממנו רכשתי את שרות הטיסה?

משה שלום! תפנה למי שהטיס אותך. הסכומים של הפיצוי מאד מוגדרים תחת אמנת ורשה הבינלאומית, אז אל תצפה לפיצוי גדול. בהצלחה .אבישי אוסטרייכר, עו"ד

15/09/2013 18:52 ארי פאשלות באספקת ארונות פאשלות באספקת ארונות
הזמנו שני ארונות מחנות רהיטים
הייתה התחייבות בעל פה וכן בכתב שיגיעו עד ראש השנה ה5 לחודש
כמה ימים אחרי כן נאמר לנו שהם יגיעו רק ב15 לחודש בשבע בבוקר, ביקשנו שישנו או את השעה לאחר הצהריים או את היום שלא יהיה לנו על חשבון העבודה, הם אמרו שא״א וזה היום היחידי שהם יכולים להגיע לבאר שבע
עשיתי שמיניות באויר כדי שאוכל להגיע לעבודה בכמה שעות איחור (עבודה מול לקוחות) וחיכיתי משבע
בתשע ורבע כשפתחו את החנות התקשרתי, המוכרת נתנה לי את המספר של המפעל ושם נתנו לי את המספר של המוביל, שאמר לי שהוא נתקע בגלל שהייתה תאונה ויהיה עיכוב של שלוש שעות, הוא לא טרח להרים טלפון לעדכן אותי.
המוביל הגיע ב11:40 בערך ותוך כדי שהוא חיבר את הארונות הוא גילה שחסר דיקט אחורי, מסילה של אחת המגירות ומדף, הוא טען שאין מה לעשות הוא צריך להגיע למפעל בצפון ושם להביא את החלקים מה שאומר שהוא יסיים את העבודה אחרי החגים, שילמתי לו את הכסף אבל הוא השאיר לי פתק שבו הוא כתב מה הם החלקים החסרים וחתימתו.
הארונות הגיעו מלוכלכים, נשארו הסימונים מהעפרון של המרכיבים, בנוסף הידיות הן לא הידיות שהזמנו, הן יותר גדולות מה שאומר שגם אם ימצאו ידיות בסגנון שבחרנו, הן יהיו גדולות יותר בגלל החורים שקדחו.
בעל החנות מציע לפצות אותי בשידה לאחד החדרים
מה שאני רוצה לדעת זה האם להסכים לזה? האם לדרוש יותר? מה לדרוש? האם אפשר חוקית לדרוש שיקחו את הארונות חזרה ואו שיביאו לנו חדשים או שיחזירו לנו את הכסף?

ארי שלום! בהחלט לא נעים. יש לך מגוון אפשרויות. אם אתה מסתדר עם מה שקיבלת תדרוש פיצוי. אם לא, באפשרותך לעתור לבית המשפט לביטול העסקה או החלפה היות וקבלת לא מה שהזמנת. בהצלחה . אבישי אוסטרייכר, עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.