לשאלתך הראשונה, על פניו הטכנאי צריך להגיע ולתקן את המזגן. הנך מציינת כי הטכנאי טען כי ייתכן ולא ניתן לתקן. ככל שהוא צודק והוא פועל במקצועיות וביושרה אזי ייתכן ואין טענה כלפיו. מדוע שישיב לך את כספך? הוא הרי בא והשקיע מזמנו ועבד. העובדה שהמזגן לא תוקן ככל שמדובר בסיבה שאינה בשליטתו אינה אומרת שלא מגיע לו כספו.
שנית, על השוכרים להשיב לך את כספך, אלא אם יוכיחו שלא היה מקום לשלם סך כפי ששולם עבור התיקון. בכל מקרה, אם נתנו הסכמתם לתיקון, אין סיבה שלא ישלמו.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי
היא על פי רוב שמלה שמיוצרת במיוחד עבורך, על כן אני בספק אם התקנות לביטול עסקה חלות במקרה הזה. גם במקרים בהם התקנות חלות עדיין בעלי עסק מסרבים לכבדן. אני מציעה שתתעקשי ותפני במכתב תקיף כי עברו רק 3 ימים (ההנחה הסבירה היא שב-3 ימים טרם החלו לייצר את השמלה) ועל כן את דורשת את כספך.
יש לו הגנות ככל שמדובר באופן הטיפול באוטו וככל שהטיפול ענה על הנדרש. עם זאת, אני ממליצה שתפנה את שאלתך לאיגוד המוסכים, לעו"ד אינגריד הר-אבן.
הקלד את תגובתך
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.