צריך לראות את ההסכם שבו מדובר. אם שם הוא התחייב שמדובר במוצר מסויים ובפועל המוצר אחר, תוכל לבטל את החוזה. כמו כן פתוחה הדרך להוכיח הטעיה או לטעון לטעות על פי דיני החוזים.
על פניו אם הפרו את ההסכם את רשאית לבטל את החוזה ולבקש החזר של הסכום ובמקרים מסוימים גם פיצוי. מציע לנסות לשוחח עמם או לשלוח מכתב התראה טרם הגשת תביעה. ככל ולא יעלה הדבר יפה, פתוחה הדרך לתביעות קטנות.
הייתי פונה בכתב ומעלה על הטענות ומציע להם לחשוב פעמיים על תשובתם על מנת למנוע ממך הוצאות, שבסופו של יום תבקשי שיושתו עליהם. ככל ואין כל בסיס לטענתם לקבלת תשלום, וככל ואכן החזרת המוצר נובעת מפגם בו, אני חושב שמצבך המשפטי טוב מאוד והסיכוי שיוכלו לגבות סכום כלשהו נראה לי נמוך מאוד.
אני מניח (בכפוף לבחינת ההסכם הספציפי) שתוכלי לבטל את ההזמנה, אך אם מדובר בעיכוב קטן וחסר ערך שלא גרם לנזק הייתי פשוט מניח לזה.
ניתן ליצור קשר טלפוני עם כל עורך דין באתר. ישנם מספרי טלפון בעמוד הראשי. תלוי בתחום בו הנך זקוק לייעוץ.
אני מציע לעמוד על תיקון מלא או אף להתעקש על החלפת רכב, בכפוף לבחינת ההסכם שלך והיכולת לעשות כן.
אפשר לבקש לתקן את כתב התביעה. בפועל, יש בפניך גם אפשרות להגיש תביעה ייצוגית אם אכן מדובר בדואר פרסומת. את רשאית לפנות בייעוץ אישי לפירוט ונשמח לסייע.
חשוב לראות את ההסכם ולדעת לפיו מה התשובה. ככלל נראה שאם אין התייחסות אז הקביעה הנכונה היא על פי המחיר הנהוג.
הקלד את תגובתך
אני מבינה שזה מה שרצוי לעשות, אבל האם יש לו עילה משפטית לתבוע אותי?
תלוי בנוסח ההסכם ביניכם.
הקלד את תגובתך
הקלד את תגובתך
.
ככלל על תביעה שכנגד יש להגיש כתב הגנה נפרד וכתב התביעה הראשי אינו תחליף.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.