שלום,
נדמה כי המקרה אינו מקרה משפטי פרטי וכפי שאתה מציין ישנה תביעה ייצוגית, תהליך פירוק וכד'. כדי שאוכל להמליץ מה לעשות, עליי להבין איפה המקרה עומד מבחינה משפטית.
מציע לך לפנות למשרד עו"ד שמפרק את החברה. יתכן כי תוכל לקבל תשובות מהם.
שלום,
ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות - אתה רשאי לתבוע פיצויים בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
שלום,
עניתי על שאלתך בפורום אחר.
אצל התשלום הינו הסכמה לחיוב אלא אם כן אתה מודיע לפני כן שאתה משלם בלית ברירה ולאחר מכן תובע.
שלום,
בהתאם למתואר קיבלת מכתב התראה לפני תביעה ולא תביעה.
עליך לפנות למשרד עורכי הדין לספר את סיפור המקרה ולהחזיר את הציוד כדי להימנע מבעיות בהמשך. ככל שאינך מצליחה להסדיר זאת בעצמך את מוזמנת לפנות למשרדי, לצורך קבלת סיוע בעניינך.
שלום,
מהי שאלתך ? איך אי יכול לעזור ?
שלום,
האם באמת יכולים לחייב אותי אם אני לא אהיה בבית ? כן, יכולים.
האם יכולים לחייב לשנות את ההזמנה דרך החנות שקניתי בה ? לא, אינם יכולים.
למה אתה לא מבקש שיבצעו את השליחות למקום העבודה שלך ?
שלום,
עליך לפנות לחברה על מנת להסדיר את העניין מולם.
ככל שאינך מצליחה לפעול בעצמך מול החברה, את רשאית לפנות לעו"ד לצורך קבלת סיעו משפטי בעניינך. כמו כן וככל שיש בידך את כל הראיות להוכחת הטענות - את רשאית להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בעניינך.
שלום,
בהתאם למתואר - אתה רשאי לתבוע בשלב זה לצורך ביטול העסקה או לתבוע לאחר קבלת המוצר בגין איחור באספקה, אך מציע כי תעדכן בעניין זה את החברה כבר עכשיו.
שלום,
בכללי אומר כי בהחלט יכולה להיות פה עילה לתביעה (בקונסטלציה מסוימת) בגין הנזקים ועוגמת הנפש שיגרמו לכם (הוצאות של השכרת מיכלים וכד'), אך תחילה יש לבחון את ההסכם שיש לכם אל מול מועדון הצלילה ולבחון את התייחסות ההסכם במקרים שכאלה.
שלום,
עליך לתת להם הזדמנות לתקן את הדלת וככל שלא יתקנו את הדלת לשביעות רצונך (כאילו קיבלת דלת חדשה), עליהם להחליף את הדלת לדלת חדשה.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.