שלום,
ככל שבמהלך הדיון יתברר כי החברה גבתה ממך כספים כדין - אזי בית המשפט ידחה את התביעה בעניינך ולא תקבל כל פיצוי. ככל שבמהלך הדיון יתברר כי גבו ממך כספים שלא כדין - אזי יש לך עילה לתביעה ותהא רשאי לקבל פיצוי בעניינך.
שלום,
1. כן אתה רשאי לדווח.
2. אינני יודע האם יזמנו אותה לחקירה.
3. לתבוע אותה על מה ? על כתיבת שקרים בכתב הגנה ? התשובה היא לא. כל אחד יכול לטעון כל דבר בכתב הגנה ולא ניתן לתבוע על טענה שיקרית בכתבי טענות.
שלום,
כן.
שלום,
טרם ניהול הליך משפטי, אני מציע לך לפנות לגורמים הרלוונטים על מנת לבקש את כספך בחזרה.
ככל שיוכח כי הצד השני נהג ברשלנות ורשלנות זו גרמה לך נזקים ועוגמת נפש - אזי בית המשפט יתן לך את הסעד המבוקש (פיצוי כספי), אך כדי שזה יקרה - יש צורך להוכיח רשלנות בעניינך.
שלום,
בית המלון פעל כדין בהתאם לקבוע לחוק (חיוב דמי ביטול על ידי החברה).
ראה בעניין זה חוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
שלום,
1. מבחינת החוק - שופט רשאי לבטל פסק דין שניתן במעמד צד אחד, אך יש תנאים שהשופט צריך לעמוד בהם (תנאיי חוק) על מנת לבטל פסק דין שניתן במעמד צד אחד לאחר כל כך הרבה זמן.
2. אם השופט פעל בניגוד לחוק - אתה רשאי להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי.
שלום,
אם אינך סומך על חוות הדעת של טכנאי מטעם החברה, תחילה תביא טכנאי פרטי כדי שיבדוק מהי הבעיה ואז תוכל לדעת האם הטכנאי הראשון קבע את שקבע על סמך ידע מקצועי.
לאחר קבלת חוות דעת נוספת תועל להחליט ככיצד לנהוג.
שלום,
כן.
שלום,
מתנצל אך אינני מבין את סיפור המקרה כפי שמתואר ועל כן אינני יכול לקבוע האם יש לך עילה לתביעה.
חסמו לי את החשבון בגלל תעודת זהות בגלל שינוי שם. לטענתם הת.ז לא נ.סרקה טוב. בגלל החלפת שם, למרות שעל גב הת.ז שהיא תקפה עד 31.10.2023 ואחרי שליחת טפסים המעידים על כך הן במייל והן בשירות לקוחות הפרונטלי וגם הטלפוני, עדיין חסום לי הבנק.
פעמיים הם טענו שהתעודה לא ניסרקה טוב. למרות כל ההוכחות החשבון שלי עדיין חסום
.
שלום,
ככל שמדובר ברשלנות מקצועית ובעקבות רשלנות זו נגרמו לך נזקים אזי יש לך עילה לתביעה.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה. מהי שאלתך ?
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.