שלום,
בהתאם למתואר ועל פי חוק הגנת הצרכן - על החברה להשיב לך את מלוא כספך (בניכוי סכום פעוט המופיע בחוק של עד 100 ש"ח) ומשכך יש לך עילה לתביעה בעניינך לצורך קבלת מלוא כספך בחזרה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
1. למעשה החוק קובע את שאתם דורשים. אתם רשאים לקבל את מלוא כספכם בחזרה (בניכוי סכום קטן) או לחילופין שובר למימוש עתידי ב 100% מהסכום ששילמתם.
2. אינך יכולה להגיש תביעה בעבור מישהו אחר. סמכות זו נתונה רק לעו"ד.. כן כל אחד מכם יוכל להגיש תביעה קטנה נפרדת.
שלום,
החנות יכולה לקבוע את התנאים שלה בתקנון שיהיו שונים מהחוק ובתנאי שתנאים אלו היו ידועים לך לפני הרכישה.
שלום,
בהתאם למתואר יש עילה לתביעה, ככל שיש ברשותך את הראיות להוכחת הטענות.
שלום,
ככל שמדובר בבית מלון בחו"ל, בית המלון אינו חייב לפעול על פי החוק הישראלי.
שלום,
ככל שהתביעה (המקרה) בעניינך מתאים לאחד מהסעיפים המנויים בחוק (לגבי פיצויים ללא הוכחת נזק) אתה רשאי לתבוע גם בגין פיצויים ללא הוכחת נזק.
מה כוונתך איך בדיוק ?
שלום,
1. לא ולא
2. כפי שנקבע בפסק הדין
3. לא. זו לא מסירה כדין
4. מיום מתן פסק הדין
שלום,
החברה מחוייבת לקחת אחריות על עבודתה. לדאוג שהעבודה מקצועית ולא רשלנית.
ככל שהחרה פעלה ברשלנות (ביצעה התקנה ברשלנות) - בהתאם לחוק יהיה עליה לפצות בגין כל הנזקים שנגרמו ויגרמו לך בשל רשלנותה המקצועית ומחדליה.
שלום,
קראתי את הדברים.
איך אני יכול לעזור ? מהי שאלתך ?
שלום,
אתה רשאי לבקש פיצוי בגין הנזקים הנוספים ועוגמת הנפש שנגרמו לך, ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.