סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,358)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

21/06/2013 07:28 קולין ערעור ערעור
איך אני מגישה ערעור על תביעה קטנה שהוגשה כלפי וקיבלתי עליה פסק דין

של בית משפט לתביעות קטנות מוגש בזכות לבהמ"ש מחוזי. יש לך 45 יום מקבלת פסק הדין לערער, אחרת פסק הדין יהיה סופי. המלצתי החמה - פני ליעוץ אצל עו"ד.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

21/06/2013 06:15 אבינועם לוי ביטול עסקה ביטול עסקה
לפני כשבועיים בצעתי עסקה בטלפון ביטוח למכונת כביסה מאחר שברשותי כרטיס דיירקט
בקשתי מהמוקדן שיבצע את החיוב בשני תשלומים כל ראשון לחודש הוא אמר לי שאין בעיה
והוא יבדוק לי ויחזור אלי לאחר כמה ימים ראיתי בחשבון הבנק חיוב על כל הסכום ומאז מעבירים אותי
מאחד לשני מטרטרים אותי ואומרים לי כל הזמן שרק המוקדן שדיבר איתי יכול לבטל לי את העסקה
פניתי לרשות להגנת הצרכן מה אני עוד יכול לעשות

מרגע שבוצעה, וככל שבוצעה לא לשביעות רצונו של בעל הלקוח, דורשת סבלנות והתמדה עד לפתרון הבעיה. התעקש לשוחח עם הגורם שאמור ובסמכותו לתקן את התקלה. סבלנות והתמדה...
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

20/06/2013 06:49 יעל פז נהג פוגע, מודה, ומסרב לקחת אחריות נהג פוגע, מודה, ומסרב לקחת אחריות
ב 21/1/13 פגע בי רכב מאחור, רק עכשיו, יוני 13, מצאתי זמן להכניס את הרכב למוסך לשמאות. הפוגע מודע בפגיעה אך מסרב לשאת בתיקון היות ועברה חצי שנה.

האם חוקית הוא צודק או שכדאי להגיש תביעה

הקלד את תגובתך

20/06/2013 06:56 אבי שפרונג אי קבלת שרות לאופני כושר יותר מחצי שנה אי קבלת שרות לאופני כושר יותר מחצי שנה
מזה חצי שנה אני ממתין לתיקון אופני כושר איכותיות שנקנו במגהספורט
למרות 3 ביקורי טכנאי וכן גביית תשלום בסך 400 ש"חעל התיקון עם חלק לא מתאים
ולמרות שהתכתבתי עם היצרן בחו"ל שאישר שהוא יודע מה החלק המתאים
ולמרות עשרות הטלפונים ללא תשובה עדין אין לי מוצר עובד למרות ששילמתי על התיקון לפני חודשים רבים ואף רכשתי מוצר אחר
האם הדרך היא לתבוע ב"תביעות קטנות" או שיש דרכים נוספות

אתה יכול לבקש פיצוי בגין הזמן שבו אתה ללא אופניים; ככל שהרשת מחויבת בזמן סביר לתיקון האופניים, אז גם תביעה בגין הפרת ההתחייבות הזו. עצם הגשת התביעה יכולה להלחיץ את הרשת לפעול אך בתביעה קטנה לא תוכל לבקש סעד שיורה לרשת לתקן. אני מקווה שההבדל ברור. כמובן שלפני תביעה מכתב נכון מעו"ד יכול לסדר את העניין.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

20/06/2013 10:18 סגיר ביטול עסקת משקפיים ביטול עסקת משקפיים
שלום רב,

הזמנתי משקפיים משרדיות (לקריאה ולמחשב ) אצל חנות
ברשת אופטיקה גדולה .
בטרם ההזמנה בדקה אותי אופטומטריסטית מוסמכת וקבעה לי
את מספר הראייה. (להלן בדיקה א' ), ביקשתי לקבל את
המשקפיים בדחיפות.

המשקפיים שסופקו לי לאחר כשבועיים (כמקובל ברשת זו ), לא נתנו לי
מענה ראייה הולם.
התברר לי שאני רואה בהם מטושטש, ולאחר זמן קצר
מתחילים לי כאבי ראש ועיניים דומעות, כך שאיני מסוגל להמשיך
בקריאה בהם.

חזרתי לחנות , שם ערכה לי האופטומטריסטית בדיקת עיניים
חוזרת , על פיה החליטה לשנות את המספר בכ- רבע מספר .

לאחר התיקון שארך כמה שבועות ( זמן רב לטעמי ), סופקו
לי המשקפיים . התברר לי כי לא נעשה כל תיקון בעדשות.
ראיתי בהן בדיוק אותו הדבר כמו בפעם הקודמת.
שוב מטושטש , כאבי ראש ועיניים וכו'.

חזרתי שוב לחנות וטענתי כי לא נערך כל תיקון.
המשקפיים נבדקו בחנות והתברר כי אכן לא בוצע בהן
כל תיקון.

שוב נשלחו המשקפיים לתיקון.

לאחר כמה שבועות חזרו המשקפיים מתיקון ונמסרו לי.

הפעם נראה כי נעשה ניסיון לתקנן, אך שוב בעיית הראייה
נותרה על כנה. טשטוש, כאבי ראש ועיניים וכו'.

פניתי מיוזמתי לאופטומטריסטית ברשת אחרת
לבדיקת ראייה.

בבדיקה (להלן בדיקה ב' ) נמצא כי יש הבדל מול הבדיקה של החנות
הן במספר הראייה שלי והן בצילינדר.

פניתי ביוזמתי לאופטומטריסטית נוספת ברשת אחרת לאישוש
הבדיקה. (להלן בדיקה ג' ). התוצאות של בדיקות ב' ו- ג' הן עקביות .

תוצאת בדיקה ג' יש בידי. תוצאת בדיקה ב' אין לי כי מדיניות
הרשת שם היא לא לחייב את הלקוח בבדיקה וגם לא לתת את
מרשם הבדיקה.

בשלב זה - שכבר חלפו כ- 3 חודשים מיום ההזמנה,
דרשתי מן החנות לבטל את העסקה, להחזיר לי את
מלוא התשלומים ואף לפצות אותי על הטרטורים
ועוגמת הנפש.

בחנות נמסר לי כי אי אפשר לבטל את העסקה
הרשת לא מחזירה כסף.

הם הציעו לי לתת להם את בדיקת הראייה שעשיתי
במקום אחר , והם ייצרו לי את העדשות בדיוק לפי
המרשם שיש בידי .

עוד ציינו כי הפעם זה על אחריותי.
אם יתברר כי המרשם החדש שגוי
הם לא מוכנים לתקן יותר.

אציין כי הטרטורים הללו נמשכים כבר 3 חודשים,
וכבר נמאס לי מהחנות הזו.

אני נחוש לצאת מהברוך הזה ורוצה להזמין משקפיים
מחנות אחרת.

מה לעשות ?

תודה.

בחזרה על ידי רשתות אופטיקה מסוימות הוא עניין לא חדש. פנה לעו"ד להכנת מכתב דרישה והתראה בטרם נקיטת הליכים, אם לא יעזור (ובמקרה הזה קיים סיכוי רב שלא יעזור) ההמשך תלוי בנחישותך, ואם היא עדיין קיימת, פנה לבהמ"ש.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

18/06/2013 09:40 דולי בטול עסקה בטול עסקה
נרשמתי לקורס אנגלית ונאמר לי שאפשר לבטל במידה לוא אוכל להמשיך אני עברתי נתוח והייתי בטיפולים כיחמוטרפיים ונבצר ממני להמשיך פניתי לבית הספר לבטול העסקה למרות שלא עברו 15 יום וסרבו.

התעקשי לבטל! הרי הם מסתמכים על זה שלא תתעקשי. דאגי שכל פניה שלך אליהם תהיה מתועדת. העיקר - רפואה שלמה!
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

18/06/2013 06:22 תמיר פיצוי לנציג ועד בית פיצוי לנציג ועד בית
שלום,
במהלך חודש אוקטובר נבחרתי ליו"ר ועד הבית בבניין שבו אני גר.
בישיבה סיכמנו שנפתח חשבון בנק חדש על שם הבניין, במקום החשבון הקיים שהיה
על שם אחד הדיירים שכיהן כועד בית.

שבוע לאחר מכן התקלקלה דלת הכניסה. תיקנתי אותי על חשבוני, מתוך הנחה
שהתקזז מול ועד הבית אחרי שאקבל את הכסף. לבסוף, הוחלט להשאיר את ועד
הבית הקודם - שכעת מסרב, מתוך נקמנות, להחזיר לי את הכסף על הדלת שתיקנתי.

האם לדעתך אפשר לתבוע את הועד בגין החזר התשלום ששילמתי על הדלת, למול
הצגת החשבונית בסכום של 1,500 ש"ח?

כמו כן אשמח לדעת מהי האגרה הנדרשת לתשלום ותוך כמה זמן נקבע דיון.

תודה שרית!

18/06/2013 06:28 תמיר הבהרה

הי, שכחתי.. האם זה בעייתי שאני תובע "ועד בית". האם אני יכול לתבוע ישירות
את מי שמנהל את ועד הבית הנוכחי? אני פוחד ממסך התאגדות דבילי של ועד בית,
שיעשה לי צרות בבית משפט כי כאילו אין בדיוק את מי לתבוע.

אשמח לדעת האם אני סתם חושש.

תודה.

כעיקרון, הדרך הנכונה היא לתבוע את הוועד ולא אדם פרטי; לא הייתי מציעה לך לעשות קיצורי דרך שעלולים לעלות לך בהוצאות מיותרות. לא הבנתי מדוע אתה אומר שאין בדיוק את מי לתבוע - יש ועד או אין?
תוכל לתבוע את התשלום שהוצאת על תיקון הדלת, אני לא יודעת להגיד לך מה יהיה גובה האגרה, זה עניין למזכירות בהמ"ש לתביעות קטנות (התעריף נמוך יחסית) ובוודאי שאיני יכולה להגיד לך מתי יהיה דיון כיון שאין מולי את יומן בית המשפט... תלוי בעומס בבהמש הספציפי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

18/06/2013 06:19 ענת גניבה באולם אירועים גניבה באולם אירועים
שלום,
אתמול ביתי הייתה אוחרת בחתונה באולם (להגדרת האולם "אולם אירועים יוקרתי") בתל אביב.
בסוף האירוע התברר שמתיקה (בנוסף ל -2 תיקים אחרים) נגנב הטלפון הנייד.

לאחר החתונה נצפו במצלמות האבטחה 2 גברים/בחורים פותחים את התיקים מוציאים מתוכם את הטלפונים. כמובן שאיכות המצלמות. ההקלטה נמוכה ....

לשאלתי,
באם יש מצלמות באם לא אמור להיות אחראי שיושב מולן?
האם יש אחריות לאולם לגבי רכוש המוזמנים? שהרי אין ציפיה שיבלו, יאכלו וירקדו עם התיקים צמודים.

בתודה מראש ויום נעים
ענת

היא אירוע פלילי במהותו. מהבחינה האזרחית ולשאלותייך - לא, לא בהכרח אמור להיות אחראי שיושב מול המצלמות, מדובר באולם אירועים לא בקזינו; שנית - לא בהכרח חייב האולם כלפי רכוש המוזמנים. אם תהיה לכם זהות הבחורים שבמצלמה (מי הם; האם עובדים של האולם; כיצד נכנסו וכו') רק אז תוכלו לנסות לבסס אחריות של האולם.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

18/06/2013 01:45 אברי ליבנה תביעה כנגד קרית טבעון על ארנונה מיותרת תביעה כנגד קרית טבעון על ארנונה מיותרת
עקב שיפוץ ,הושארה הדירה ללא דייר כחצי שנה.
4 חודשים שולמו בתמימות, ובשניים נמנעתי מלשלם .
העירייה מאיימת בקנסות עבור החדשיים שלא שולמו ואני טוען כי אני זכאי לא לשלם ועוד לקבל החזר עבור ה-4 חדשים המיתרים-- איך מתקדמים ?

הוא עניין שמוסדר חוק הרשויות המקומיות. עליך ללכת על פי המתווה שבחוק הרשויות המקומיות אחרת לא תישמע. עליך להגיש השגה (אני לא בטוחה שאתה עומד במועדים הקבועים בחוק) למנהל הארנונה ורק אז להתחיל לנהל את ההליך ולהעלות את טענותיך. מעבר לכך, קצרה היריעה, כדאי לך להתייעץ עם עו"ד שעיסוקו ברשויות מקומיות.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

17/06/2013 22:11 נטע סיפור קצת ארוך על השתלשלות עניינים מול חברת צילום סיפור קצת ארוך על השתלשלות עניינים מול חברת צילום
אני מתנצלת מראש על האורך, אבל רציתי שהכל יועבר במלואו.
בעלי ואני התחתנו באמצע חודש ינואר 2013. סגרנו חוזה עם חברת צילום, על סכום מסויים והסתבר לאחר החתונה שרשום בחוזה כי יש לשלם את מלוא הסכום ביום שלאחר החתונה במידה ומעוניינים לקבל את הדיסקים עם כל התמונות בכדי לבחור לאלבומים - האלבומים יגיעו בהמשך הדרך, ואין שום דרך לשכנע שיינתן חצי מהתשלום עם קבלת התמונות על הדיסק ושארית התשלום לאחר קבלת האלבומים לפי רצוננו. לצערי לא שמנו לב לפרט זה בעת חתימת החוזה, אחרת היינו מבקשים לשנות ולחתום.
בואו ניסחף ונאמר שאת התמונות לקח לנו חודש לבחור – נזרום על סוף פברואר, הגענו אל הצלמים עם דיסק און קי אשר עליו מסודרות תיקיות ובתוכן כל התמונות שבחרנו לאלבומים (3 אלבומים בסה"כ - 1 לנו, 1 לכל זוג הורים).
בשבוע הראשון של מרץ התחילה ההתכתבות במיילים עם המעצבת הגרפית של הצלמים.
במיילים הראשונים היא שלחה לנו מפרט של צפי (כשבועיים מרגע בחירת הדוגמא ועד שיישלח אלינו עיצוב ראשוני של האלבום כהכנה לקראת הדפסה, במידה ונבחר ישירות לאשרו מה טוב).
בחרנו את הדוגמא, והיא החלה בעיצוב.
את העיצוב הראשוני קיבלנו למייל בשבוע הראשון של חודש אפריל. היה באמצע חג פסח ולכן התאזרנו בסבלנות ולא הערנו. גם ביקשנו במידה ויש צורך לבחור תמונות להגדיל או דברים שכאלה - אפשר בהחלט ליצור עימנו קשר.
בעיצוב הנ"ל רצינו לשנות מספר דברים. היות ולא היה זמן לבזבז בטלפונים (שעות לא תואמות בינינו לבין המעצבת) – החלטנו לרשום מייל ברור ומפורט עם הבקשות לשינויים. כל המיילים שמורים אצלי במייל, אגב. בכל מקרה, היות והעיצוב נשלח גם אלינו וגם לחברת הצילום, את התגובה שלנו שלחנו בחזרה גם למעצבת וגם לחברת הצילום: רשמנו מייל מאוד מפורט, ואף צירפנו תמונות שעוצבו באלבום, שעליהן רשמנו דוגמאות לשינויים (למשל – שינוי מקומות של תמונות הקיימות בעמודים, או הקטנת תמונה, הגדלת תמונה, חיתוך רקע של תמונה וכד'. לא בקשות של עולם ומלואו כגון שינויי צבעים ויישום אפקטים או עריכה גרפית יוצאת מן הכלל).
לקח לי המון זמן לחבר את המייל, בכל זאת יצא די ארוך, כי הקפדתי מאוד שיהיה ברור ככל האפשר וציינתי שוב ושוב שבמידה ויש צורך לשאול, להתייעץ וכו' – אני משתדלת להיות כמה שיותר זמינה בפלאפון, ומקסימום אני יכולה להתכתב בהודעות.
המייל הנ"ל נשלח למעצבת ולצלמים בתאריך 17.4 – כן, לקח לי שבועיים למצוא זמן לשבת כמו בן אדם על המייל ולעבור על האלבום ולהחליט מה בדיוק צריך לשנות ואיך.
בלילה של אותו היום קיבלתי מייל תגובה מהצלמים, בו הרגשתי שממש תוקפים אותי. נאמר לי כי המייל שלי חריג ומעולם לא קיבלו מייל שכזה בעבר – סוכם עימי בטלפון שיוספו תמונות (אה, שכחתי לציין שהמעצבת השמיטה כחמישית מהתמונות שבחרנו כפי שהוסבר לנו [250], ולא הודיעו לנו או ביררו אותנו) אך ממש לא חשבו שאשלח מייל שכזה. טענו שאינני לוקחת את הדברים בפרופורציות. והנה אני חשבתי שאלבום החתונה הוא מזכרת שאמורה להישאר איתנו כל החיים ואנחנו אמורים לאהוב להסתכל בו ולהיות מרוצים.
למחרת הגעתי למשרד הצלמים, ורק אז הצלמת שמטפלת בענייני המשרד (איתה היה רוב הקשר שלי – בין אם בטלפונים או במייל) אמרה שקראו את המייל שלי וש"הוא לא כזה נורא, רק להזיז דברים וזה".
הייתי המומה. איך הם מרשים לעצמם לתקוף אותי לפני שקראו את המייל שלי בכלל.
סוכם שהמעצבת תעבוד על השינויים שביקשנו, אך זה ייקח זמן. אין שום בעיה, אמרתי, שתיקח את הזמן ולו רק שנהיה מרוצים מהתוצאה.
בתאריך ה-19.5 – חודש אחרי! – קיבלנו עיצוב מחודש של האלבום.
לאחר ששוחחתי עם המעצבת בטלפון, הסברתי לה שחצי ממה שביקשנו לא בוצע, היא טענה שלא קיבלה את המייל שלי (שלחתי לה שני מיילים, כי באחד צירפתי קבצים) – שלחתי לה אותו שוב והבהרתי לה שהגיבה לי עליו בפעם הראשונה ששלחתי לה שקיבלה אותו. את המייל הזה שלחתי לה ב-20.5, אך אמרתי לה שאעבוד על מייל יותר ברור ומנוסח כדי שתוכל להבין הכל לעומק, היא אמרה שאין שום בעיה ושתתחיל מיד לעבוד על התיקונים.
במהלך יומיים ליקטתי לי כשעתיים פזורות בלו"ז שלי (חצי שעה פה וחצי שעה שם. בכל זאת אני רצה מהעבודה ללימודים ולבחינות. ערה כ-20 שעות ביממה) וכתבתי מייל חדש ומפורט להפליא.
התחלתי במחמאות על מה שיצא טוב ויפה ומצא חן בעינינו מאוד,
והמשכתי הלאה לפשרה שהצלחנו למצוא בעמודים על מנת שלא ייווצר מצב שנצטרך להוסיף עוד עמוד לאלבום (למרות שאמרו לי שניתן, המליצו שלא נעשה זאת כיוון שיהיה כבד ועלול להתפרק וכו').
לאחר חצי המייל הראשון הנ"ל, המשכתי לפירוט התמונות שנשלחו לפני כן במיילים הקודמים, ופשוט הסברתי במלל – כולל שמות קבצים ותמונות לשינוי והחלפות – ואף תמונות שהחלטנו להוריד מן האלבום על מנת שיושקע יותר בעיצוב.
את המייל הזה, כולל צירוף חוזר של התמונות ליתר ביטחון בנוסף למלל, שלחתי ב-22.5 – יום רביעי בלילה.
ביום שלישי בשבוע העוקב, בתאריך 28.5 קיבלתי שיחה ממשרד הצלמים. עניתי לפלאפון במהלך משמרת בעבודה (משהו שאני לא אמורה לעשות אבל חשבתי שהשיחה דחופה) ולהפתעתי שוב הותקפתי. נשאלתי בנוגע לשינויים ומדוע יש כל-כך הרבה ומה קורה עם האלבום. "הוסבר" לי שמעצבת אמורה להשקיע כ-5 שעות עבודה על אלבום ועל שלנו הושקעו כבר כ-30 שעות עבודה. באמת שהייתי בהלם. הסברתי שזו לא אשמתי שהמעצבת שלהם לא ביצעה את העבודה עד הסוף, ושהיא בחרה להתעלם ממחצית מהבקשות שלי, שעבורי הן מאוד קריטיות. אני לא מבינה איך ולמה הם חושבים שכל זוג רוצה דווקא את התוצר הראשוני, אבל אני יודעת מה אני רוצה.
הצלמת בטלפון לא ידעה מה להגיד לי והעדיפה לנתק את השיחה. ניתקנו.
ב-9.6 המעצבת שלחה לי עיצוב – שלישי במספר. חזרה לעיצוב הראשוני על דברים מסויימים, דברים שכבר שינתה ורצינו כמו ששונו, ושוב הצליחה להתעלם מכל הפירוט המסיבי שרשמתי בחציו השני של המייל – שנוגע למספר עמודים בסוף האלבום.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. לא חשבתי שיגיע למצב כזה.
למחרת ניגשתי שוב למשרד הצלמים. נכנסתי רועדת מזעם ועם גוש מחנק מסיבי בגרון.
ישבתי לדבר עם הצלמת, שהתקשרה למעצבת ואיתה שוחחנו בוועידה במשך 30-45 דקות לפחות. בנוסף גם עברתי עם הצלמת על העיצוב במשרד והסברתי והראיתי גם לה את אופי בקשות השינויים. היא התוודתה בפניי שחשבה שאולי הבקשות שלי בלתי סבירות בעליל, אבל כמוני היא לא מצליחה להבין את הבעיה. בנוסף הדפסתי את המייל בלילה הקודם והגעתי איתו למשרד – ממורקר ועם הערות בכתב ידי על מה ששונה ומה שלא. כנראה שהמעצבת הסתכלה על מייל קודם או משהו לא ברור אחר.
לאחר שישבתי כשעה וחצי במשרד הצלמים, הגעתי הביתה והייתי צריכה לשבת במשך עוד חצי שעה בטלפון עם המעצבת ולהסביר לה – בזמן ששתינו יושבות מול המחשב עם העיצובים (ואני גם עם המייל הממורקר שלי) – והיא כותבת לעצמה מה צריך לשנות.
באותו לילה, 10.6, קיבלנו סוף-כל-סוף גרסה ערוכה כרצוננו לאלבום החתונה שלנו. אישרתי אותו להדפסה ב-11.6 ונתתי לה בטלפון מספר טיפים לגבי אלבומי ההורים.
לאחר מתן האישור למעצבת, התקשרתי לצלמים בכדי להודיע גם להם על שינוי הסטטוס המשמח (בכל זאת, עברו כבר 5 חודשים מאז יום החתונה), ואז הצלמת העלתה כדרך אגב את עניין ההגדלות שמדפיסים עבורנו, ובאם אנחנו מעוניינים להדפיס את צמד ההדפסות של ההורים על קאפות עלינו לשלם עוד 60₪ לקאפה (כלומר עוד 120₪) – זאת מלבד 500₪ שנותרו לנו לשלם על החשבון.
אני חושבת שזו ממש חוצפה לבקש מאיתנו לשלם עוד כסף אחרי הסיפור הארוך שהיה עם המעצבת וכל הקטע שתקפו אותי (במייל ובטלפון) מבלי לברר מולי מה העניין ומה קורה.
האם לאחר שאקבל את התוצרים לידיי יש לי עילה לתבוע על עוגמת נפש? [לא ציינתי עוד מספר דברים קטנים]

תודה רבה מראש על התשובה, בתקווה שלא התייאשת מהקריאה.
נטע.

את מתארת השתלשלות ארוכה הרבה מעבר לסביר, ממש כאילו ישבת באופן פיסי במשרדי ליעוץ וזו אינה הפלטפורמה המתאימה. או שתקצרי משמעותית את הסיפור או שתפני אליי או לעו"ד אחר ליעוץ פרטי.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה יצחקי

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.