על 10 ש"ח של דואר רשום? אני לא ממש מבינה, כיוון שהיא הציעה לך ליטול את השרשרת מוכנה או שרשרת אחרת... האם הכעס שלך הוא על השירות?
מכל מקום, 21 יום מיום בו הגיעה הכבודה, עליכם לפנות אל חברת התעופה ולטעון כי בניגוד לאמנה הקיימת בנושא, עוכבה הכבודה ואלה הנזקים שנגרמו לכם בגין כך - פרטו את ההוצאות שהוצאתם מגובה במסמכים המוכיחים זאת. דרשו שיפוי בגין הוצאותיכם.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
שלחתי לישראייר את כל המסמכים והקבלות והפיצוי אותו הם הציעו לפנים משורת הדין הוא 50 $ .
זוהי הצעה מבזה מבחינתי.
תדרוש את מלוא ההוצאות שהוצאת.
כיוון שכלל לא בטוח כי בית הקפה אחראי לחפצים של מבקריו. לצורך המחשה, אם הארנק שלך היה נגנב חלילה, משום שהיה עובר כייס מיומן (וכבר היו מקרים), היית תובעת את בית הקפה? לא נראה לי. ישנם עניינים שלא ניתן להטיל בגינם אחריות מכל מיני שיקולי מדיניות. לשיטתי אין לך קייס.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
הקלד את תגובתך
בין פצעי הלחץ, טענתך כי המזרן רק החריף את מצב הפצעים, לבין מותה המצער של אמך. לשם כך, אתה נדרש לחוו"ד של איש מקצוע בעניין והקישור בין שלושת הפרמטרים עשוי לעלות כסף ואיני בטוחה מה גישתך בקשר להוצאה שכזו והאם היא משתלמת מבחינתך (כלומר -האם התובענה היא כספית גרידא או שהמימד הנפשי גם רלבנטי). מקווה שהייתי ברורה.
שלא תדעו עוד צער.
עו"ד שרית לנגה-יצחקי.
תודה רבה על תשובתך, עו"ד שרית הנכבדה.
בסופו של דבר, שני גורמים יחד, הכריעו את גופה של אימי, עליה השלום.
פצעי הלחץ, וכן גידול בעור, שלא אובחן בזמן.
על שניהם אני מתכוון להגיש תביעת רשלנות, וכבר פניתי למשרד עו"ד ספציפי שמתמחה בתביעות מסוג זה.
המזרון שייך מבחינתי לסוגיה צרכנית, ולכן אני מבצע את ההפרדה.
תכל'ס שילמנו כסף רב עבור מוצר, שבעצם לא עשה את מה שאמור היה לעשות.
אני כמובן יכול להציג דוחות רפואיים, שמראים תהליך של הידרדרות במצב הפצעים.
התובענה היא כמובן קודם כל כספית, כי נשארנו עם מוצר שעומד כרגע במחסן כאבן שלה הופכין.
ויחד עם זה יש גם מימד של עוגמת נפש, המתאר מצב של כעס ותסכול, וכן הוצאות רבות שנגרמו לנו (לקחנו את אימא למרפאה ברעננה, לטיפולים באוזון, שנחשבים יקרים מאוד)
אנחנו מוכנים לשלם שכר טרחה לעו"ד, אם יחשוב שיש לנו קייס חזק בתיק שכזה.
בברכה, ושוב תודה.
ככל שיש עדויות המקשרות בין הבטחה של ספק המזרן כי תהיה הטבה בפצעים ו/או כי המזרן ימנע החמרה של הפצעים, לבין הראיות שיש בידך להחמרה במצב, אז כמובן שיש לך קייס. אתה מוזמן לפנות אליי בבקשה שאחזור אליך טלפונית, כיוון שקצרה היריעה כאן. קיים מסלול כזה בפורום.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
אשמח אם תוכלי בבקשה להשאיר לי במייל, דרך להתקשרות טלפונית.
במקביל אני מנסה להגיש תביעת רשלנות רפואית.
כל טוב
הקלד את תגובתך
כמו העובדה שיש כאן מה שנקרא "הסתמכות" - כל מה שציינת זה הוצאות שהוצאת בהסתמך על העובדה שהנה אתה מתחיל עבודה חדשה.
מצד שני, תהיה טענה של המעסיק כי הוא חופשי להעסיק את מי שנראה לו. כך שהעניין לא ודאי.
אבל שווה לנסות לכמת את את כל הנזק שנגרם בשווי כספי כפי שאתה מציין, ולדרוש פיצויי הסתמכות.
בהצלחה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
שיהיה בהצלחה
הקלד את תגובתך
מהבקשה לנכות משכרה של המלצרית את שווי השמלה. האם ניסית לנקות את הכתם? אם השמלה נהרסה, תפני בתביעה קטנה. השאלה היא אם שווה לך ללכת להליך משפטי בסכום שכזה בפרט שזה רק יעצים את מפח הנפש שלך, מעצם ההתעסקות בתביעה וכפי שהתרשמתי מפח הנפש היה רב מאוד.
בהצלחה, ותתעודדי...
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
תודה על תגובתך המהירה. לגבי הכתם, ניסתי לנקות עם כל מה שרק אפשר.. ללא הצלחה :-(
לגבי המלצרית, היא היתה כל כך חצופה שאפילו מגבון לא הביאה לי
במידה אני מחליטה לפנות לתביעות קטנות, כיצד מעריכים סכום לשווי עבור עוגמת נפש?
הוא ראש נזק שנתון לשיקול דעת בהמ"ש בהתאם לנסיבות. בהינתן כי שווי התובענה שלך הוא 300 ש"ח (כיוון שלא התרשמתי כי נגרם לך נזק נוסף שניתן לכימות) אזי עוגמת הנפש לא תהיה רבה בהרבה מבחינה כספית וזאת בהינתן כי בהמ"ש יחליט לחייב את בעל העסק בשווי השמלה. את רשאית לקבוע כמה את דורשת עבור עוגמת הנפש ובלבד שיהיה סכום ריאלי ולא מנופח.
מומלץ להפנות לעו"ד שעיסוקו והתמחותו בבנקים. מנסיון, בנק זו מערכת שצריך לדעת להתנהל מולה.
אתה יכול לפנות אליי טלפונית, ואמליץ לך על עו"ד.
בברכה,
עו"ד שרית לנגה-יצחקי
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.