שלום,
בהתאם למתואר לא ניתן לבטל עסקה ולקבל את כספך בחזרה כאשר השתמשת במזון.
ראי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
שלום,
כן בהחלט.
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה.
תודה, אך מה המשמעות של הגשת תביעה שכזו? אני מניח שיש עלויות נוספות (מעבר לפיצוי הקבוע בחוק). האם אקבל על כך החזר במידה ויהיה פסק לטובתי? האם יש כאן כדאיות כלכלית בהגשת תביעה שכזו?
שלום,
לא אני קובע פסקי דין אלא בית המשפט. באם בית המשפט ימצא שאכן היו לך עלויות נוספות (נזקים), תהא רשאי לקבל פיצוי גם על הנזקים הנוספים.
בכל מקרה אתה רשאי לתבוע בין היתר בשל העבודה החברה הפרה חוק.
כדאות כלכלית אינה שאלה משפטית.
שלום,
אני מציע לך להיפגש עם עו"ד שזה תחום עיסוקו ולקבל חוות דעת מאיש מקצוע.
הגעת לפורום של תביעות קטנות ודיני צרכנות. זהו לא הפורום המתאים לעניינך.
שלום,
יש מספר דרכים לפעול שכולן משפטיות.
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בגין הטעייה ובתנאי שיש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
שלום,
בהתאם למתואר אין לך זכות לביטול העסקה והשבת כספך (בהתאם לחוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)).
יתכן ויש עילות ביטול אחרות בעניינך אותם צריך לבחון.
אשמח לדעת מדוע אין לי זכות לביטול העיסקה והשבת כספי הרי לא בוצעה שום המנה ולא התקבלה שום ספה
שלום,
בגדול אומר - כיוון בהתאם למתואר - מי שהפר את ההסכם בין הצדדים זו את ועל כן לחברה יש זכות לתבוע אותך.
כמובן שאני מבסס את תשובתי אך ורק בהתאם למידע שנמסר כאן על ידך. יתכן שלאחר שאבחן את המקרה לעומקו ואעיין במסמכים ובראיות שיש ברשותך להוכחת הטענות, אגיע למסקנות אחרות.
באם את מעוניינת בתשובה מפורטת (ואף בחוות דעת משפטית בעניינך), את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח להסביר לך ארוכות. השירותים המשפטיים הם התשלום.
שלום,
בהתאם למתואר אתה רשאי לתבוע בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
עליך לתבוע את החברה המייצרת/משווקת.
כן המקום הנכון הוא להגיש את התביעה בבית המשפט לתביעות קטנות.
שלום,
בהתאם למתואר אין לך עילה לתביעה כנגד חברת האשראי. מה שנותר לך לעשות הוא להגיש תביעה כנגד המלון שנהג מולך כפי שאתה מתאר.
יהיה עליך להגיש את התביעה כנגד המלון במדינה ששם המלון מצוי. לא ניתן להגיש תביעה זו בבתי המשפט בארץ.
תודה על התגובה.
רק כדי לוודא, חברת האשראי אינה מחוייבת כלפיי במסגרת הביטוח, במקרה של כשל תמורה?
או שלמיטב הבנתכם פשוט אין פה כשל תמורה? מזכיר - סולקתי ממלון ללא תמורה
שלום,
בהתאם למתואר אין פה כשל תמורה.
שלום,
כן.
שלום,
יש באפשרותך מספר אפשרויות. אתה רשאי לבטל את העסקה לקבל את מלוא כספך + פיצויים בגין כל ההתנהלות המתוארת או להמתין ולקבל את המוצר בחזרה לשביעות רצונך בנוסף לפיצויים כספיים בשל כל האמור.
שלום,
עליך לאתר את נציגות החברה בארץ ולבצע מסירה לנציגות.
כמו כן, בשלב זה אני ממליץ לך להיעזר בעו"ד.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.