שלום,
את בהחלט יכולה להגיש תביעה בעצמך בבית המשפט לתביעות קטנות כמו גם את יכולה להיעזר בעו"ד לצורך הגשה וניהול התביעה בתביעות קטנות.
כמו כן, את יכולה לבחור להגיש את התביעה באמצעות עו"ד (כאשר עו"ד ייצג אותך).
אלו הן בחירות שלך.
שלום,
צר לי אך אינני מבין את שאלתך. כמו גם חסרים לי פרטים רבים כדי להשיב על שאלתך זו.
בהתאם למתואר עליך לפנות לעו"ד מקומי (בספרד) ולתת לו לטפל בעניינך המשפטי.
שלום,
אין חוק ספציפי שעוסק בעניין זה.
בהתאם לחוק עליך לשלם את הסכום שאותו אתה חייב. הרי סכום זה לא ירד מחשבון הבנק שלך בעבר.
נטל ההוכחה להוכיח את הטענות מוטל על הצד השני, כלומר סוכן הביטוח צריך להציג בפניך ראיות להוכחת טענותיו על מנת שאתה תשלם (כדי שלא יווצר מצב של תשלום כפול).
שלום,
בהתאם למתואר החברה נוהגת שלא כדין ועל כן אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה.
לאחר אישור, החברה אינה רשאית לבטל עסקה על דעת עצמה (בדיוק כפי שאתה אינך יכול שלא בהתאם לחוק הגנת הצרכן).
שלום,
1. בית המשפט ביקש את תגובתך על מנת להכריע בסוגיה ועל כן עליך להגיב, להסביר ולשכנע את השופט שלא להעביר את הדיון לבית משפט שלום.
2. בהחלט יש באפשרותך שלא להסכים.
שלום,
התשובה היא לא.
שלום,
יש צורך לעיין בפסק הדין ולבחון מה נקבע בו לעניין המשך מתן שירות לתובע.
במידת הצורך אפשר לפנות לבית המשפט בעניין זה ולבקש את הבהרתו.
על מנת להפסיק את ההטרדה אתה רשאי להגיד לתובע שיגיש תביעה (נוספת) ו\או להגיש תלונה במשטרה כנגד הטרדתו.
אין כלל התייחסות למתן שירות
רק פיצוי על טיב ההתקנה
ככשאל התובע את השופט לאחר שהקריא את פסק הדין מי יסיר את הליקוי השוםט ענה שאם הכסף שמקבל יבחר כל בעל מקצוע
ההערה נאמרה בעפ וכמובן לא רשומה בפסק דין
שלום,
פונים לבית המשפט בבקשת הבהרה לפסק דינו.
הקלד את תגובתך
שלום,
לא. מדובר פה בהזמנה מיוחדת ולא ניתן לבטל עסקה של הזמנה מיוחדת.
שלום,
קראתי את הדברים.
את מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני לצורך קבלת ייעוץ וסיוע משפטי בעניינך.
שלום,
החוק אינו קובע מהו זמן סביר.
ברור שאינך צריך לחכות את כל החורף לצורך תיקון.
זמן סביר זה שבועיים עד חודש.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.