סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,366)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

06/01/2020 22:10 דויד הגשת תצהיר הגשת תצהיר
בדיון בנוגע להתנגדות לביצוע שטר, בו שני הצדדים לא מיוצגים,
ניתנה החלטה ע"י הרשם לקבלת ההתנגדות והתיק יידון בסדר דין מהיר, בנוסף:
"המשיבה תגיש תצהיר והשלמת מסמכים מטעמה, בהתאם להוראות תקנה 214ב1 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984"
הגשתי טענות מהצד שלי אך הרשם ענה כי התצהיר אינו ערוך כדין.
בתקנה כתוב על תצהיר שערוך לפי טופס 17א אך בו לא ראיתי מקום לטענות ונספחים וגם מחייב חתימת עורך דין (אני לא מיוצג)
מה זה אומר? איך עלי לרשום לו את טענותי?

שלום,
תצהיר ערוך כדין הוא מסמך החתום על ידי עורך דין ולכן בכל מקרה יהיה עליך להיעזר בשירותי עורך דין גם אם אינך מיוצג.

06/01/2020 13:49 שירלי שמאלני האם לשון הרע? שמאלני האם לשון הרע?
שלום, דיברתי עם שירות לקוחות של חברה שהייתה צריכה לספק לי מוצר. המוצר לא סופק בזמן וזו אכן עילה לתביעה. כשדיברתי עם שירות הלקוחות, ואמרתי לו שדיברו איתי ותיאמו איתי זמן, הוא ענה לי "אז לכאורה קבעו איתך". לי זה ממש מרגיש כמו "את שקרנית". האם יש מקום להרחיב את התביעה שלי? הניסוח הזה לא מקובל... תודה רבה.

שלום,
אני מבין שאת מלינה על שירות לקוחות גרוע בנוסף לכך שלא סיפקו לך את המוצר.
מה זה קשור לכותרת - שמאלני האם לשון הרע ?
את רשאית לתבוע בגין התנהגות לא הולמת ללקוח.

06/01/2020 09:39 זאב אי החזרת מוצר מתיקון בזמן שנקבע אי החזרת מוצר מתיקון בזמן שנקבע
קניתי שואב אבק, לאחר כשבוע גיליתי שיש תקלה שהמוט נתקע וקשה מאוד לחלוץ אותו מהשואב עצמו, שמתי אותו בתיקון בחנות והם שלחו ליבואן, אמרו לי עד 14 ימי עסקים מאז עברו כ20 ימי עסקים, השואב לא חזר ואני לא מקבל תשובות לא מהחנות ולא מהיבואן. האם אפשר לתבוע אותם?

שלום,
כן בהחלט. אתה רשאי לכך.

02/01/2020 09:01 דינה שולחן בהזמנה אישית פגום שולחן בהזמנה אישית פגום
הזמנתי בחנות רהטים שולחן שנפתח בהזמנה אישית לפי מידות שלי אחרי שקבלתי שולחן התברר כשפותחים אותו הוא מתנדנד החנות לא מוכן לתקן מה לעשות?

שלום,
עליך לפנות לחנות להודיע להם על הפגם ולבקש לתקן / להחליף את השולחן.

באם החנות אינה מוכנה לתקן את המוצר הפגום, עליך לקבל חוות דעת מאיש מקצוע ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך תיקון / החלפה או ביטול עסקה.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.

03/01/2020 15:33 יורם תביעת דואר ישראל תביעת דואר ישראל
שלום
חבילה שהזמנתי מחו"ל הגיעה לארץ שולם מכס תואמה מסירה על ידי דואר שליחים והחבילה עם חלק לאופנוע בערך של כ 1400 ש'ח נעלמה.חוקי הדואר אומרים שרק השולח יכול לתבוע החזר,ואני שואל...מה אכפת למוכר שקיבל את כספו מהחבילה שלי.
האם אפשר לתבוע בתביעות קטנות ?

שלום,
כן.

01/01/2020 09:33 שי עסקאות באשראי שנעשו על ידי בני במיקמק (משחק ילדים באינטרנט) עסקאות באשראי שנעשו על ידי בני במיקמק (משחק ילדים באינטרנט)
שלום רב.
לפני כ - 4 שבועות בני ביצע 8 עסקאות במיקמק (משחק וירטואלי ישראלי) עם כרטיס האשראי של אישתי בסכום כולל של 790 שקלים בפחות מ 24 שעות. העסקאות היו של מוצרים וירטואליים. השדות של האשראי ותעודת הזהות היו מלאות מראש בדפדפן ולכן הבן שלנו היה רק צריך ללחוץ על אישור. אחרי שגילינו את זה הורדנו את האפשרות כמובן.
ביקשתי ממיקמק לבטל את העסקה אבל אמרו לי ש"אנו לא מזכים על מוצר שהיה בו שימוש" .
נציגת חברת האשראי - לאומי מקס אמרה לי שזה נחשב "סכסוך משפחתי" ולכן הם לא יכולים לבטל את העסקאות.
3 דברים שמטרידים אותי בהתנהלות של מיקמק ושל חברת האשראי :
1. אין הגבלה על עסקאות. בני היה יכול גם באופן תאורטי להמשיך לרכוש בלי שום הגבלה. בפנייה שלי מיקמק אישרו את הדבר ש"למיטב ידיעתם אין הגבלה".
2. לא קיבלתי קבלות בזמן אמת של העסקאות. יש שדה של אימייל שהוא לא חובה. אם מזינים אותו נשלחים קבלות. אם לא מזינים אותו אין שום חיווי על כך שנעשו עסקאות. מיקמק טענו כי הם "מחוייבים לשלוח למי שמעדכן מייל (יש כאלה שאינם מעוניינים)". לאחר שביקשתי, הקבלות נשלחו אליי.
3. לאחר שעידכנתי אותם על הדבר, מיקמק חסמו את החשבון של בני ובכך בעצם מנעו ממנו להשתמש במה שקנה. כלומר הם לא מחזירים את הכסף, אבל גם נטרלו את כל מה שקנה.
האם בדרך ההתנהלות של מיקמק יש פגם? האם אני יכול לפנות לחברת האשראי בדרך אחרת?
תודה מראש,
שי

שלום,
אינך יכול להחזיק את החבל משני קצותיו, מצד אחד לטעון להתנהלות בלתי תקינה של החברות ומצד שני, כאשר הם כבר פועלים כפי שאתה מצפה לומר כי פעלו לא כפי שצריך.
הורים הם האחראיים על מה שילדיהם עושים ועל כן כל מה שעשה בנך הוא באחריותך.
כן, אם תחפש כעת התנהלות לא תקינה של החברות, אני בטוח שתמצא.

30/12/2019 11:56 רועי מלקר מוכר באינטרנט שדורש תשלום על גבי תשלום ולא משחרר את הסחורה מוכר באינטרנט שדורש תשלום על גבי תשלום ולא משחרר את הסחורה
שלום. קניתי דרך ספק שמוכר באתר אליבאבא הוא מקש תשלום על גבי תשלום בלי שקיבלתי את המוצר.
ההצעה המקורית היא 500$ ועד עכשיו הוא קבר קיבל 8000$ על מיסים שונים כאשר הוא טוען שהכל ישולם חזרה אחרי שאני יקבל את המשלוח.
הוא שלח במשלוח פי 5 מוצרים ממה שביקשתי כאשר נודע לי על זה רק לאחר שהוא שלח כבר.
עכשיו הוא רוצה עוד 1600$ כדי לשחרר מהמכס.
מה ניתן לעשות?

שלום,
בהתאם למתואר ביצעת קניה ממוכר שאינו נמצא בארץ ומאתר אינטרנט בינלאומי כאשר אני מניח שחוקי מדינת ישראל אינו חלים עליו.
כמו כן ובהתאם למתואר עושים עליך עוקץ. רכשת מוצרים ב 500$ ועכשיו אתה מבקש לשלם מעל לפי 3 כאשר לא קיבלת את המוצרים.
מציע לך להיזהר.

30/12/2019 10:29 עותניאל סימון אופנוע מקולקל מסוכנות אופנוע מקולקל מסוכנות
רכשתי אופנוע מסוכנות ב11000 שח. נאמר לי בסוכנות שלאופנוע אין ליקויים משמעותיים ושהוא תקין. לאחר כ4 ימים בבדיקה במוסך מורשה גילו בעיות בטיחותיות באופנוע. גלגל שעומד ליפול. בנוסף האופנוע כבר לא מניע בכלל.
יש לי אפשרות לבטל את העסקה ולקבל את כספי בחזרה?
לדעתי המוכר עבר על חוק גילוי נאות ומכר לי אופנוע לא בטיחותי.

שלום,
שוחחת עמי טלפונית ונתתי לך את כל הייעוץ והמידע שביקשת.

29/12/2019 17:36 ברברה למברג החזר כספי מחברת תקשורת החזר כספי מחברת תקשורת
שלום רב,
ב2016 הצטרפנו להוט מובייל ורכשנו שלושה מנויים וכיוצא מזה שלושה סימים לנייד. כשהגיעו הסימים שניים נויידו את השלישי לא הצליחו לנייד. הוט מובייל שלחה סים נוסף, ולא ביטלה את המנוי שלא הופעל. כתוצאה מזה עד 2019 חייבו אותנו על אותו קו שלא בוטל בסך של 80 ש"ח כל חודש. בשיחה אם מנהלת הסניף נאמר שהמצב באחריותינו מכיוון שלא התרענו בזמן על חיוב זה. יחד אם זאת הוצא לנו זיכוי בסך של 300 ש"ח שסירבנו לקבל ובהמשך אף נשלח בדואר שובר זיכוי בסך 100 ש"ח במטרה למנוע תביעה.

האם יש אפשרות לקבל החזר על כל החיובים עבור אותו קו שאפילו לא נויד?

שלום,
כן. יש אפשרות לקבל החזר על החיובים עבור הקו שלא נויד.

26/12/2019 21:18 מילאד בדיר צרכנות קבלת נחזר כספי צרכנות קבלת נחזר כספי
שלום רב,
אני סטודנט שהתעניינתי בלימודי אנגלית כשפה
בבריטניה הן לשיפור ולתגבור.
ע״פ כן נרשמתי ב 18 מרץ 2019 בביהס Berlitz Manchester נמצא במנצ’סטר באנגליה.
ב 18 אפריל 2019 הפקדתי לביהס סכום של 35000₪(£7,396.18)
בתאריך 23 לספטמבר 2019 שלחתי לביהס מייל והודעתי על ביטול ההרשמה מסיבות אישיות . העניין הוא שהם רוצים לגבות ממני 50% מהסכום ששלמתי ולהן מדיניות הביטול שלהם :
categories:

Zero day to week - 25% refund

8 days - 1 month - 50% refund

month and one day - 3 months - full refund
minus £75
השאלה היא האם אני צריך לשלם 50% מהסכום זאת ובהתאם לקטגוריית הביטול ?

שלום,
החוקים בבריטניה שונים מהחוק במדינת ישראל.
את שאלתך עליך להפנות לעו"ד מקומי (אנגלי)..

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.