שלום,
עליך לפנות לשופט שנתן את פסק הדין, לבקש ממנו לתקן את כתב התביעה וליתן פסק דין חדש לאחר תיקון כתב התביעה כך שתוכל להגיע עם פסק הדין ומס' הת"ז הנכון להוצאה לפועל.
שלום,
באם מכרו לך מכשיר תקול מלכתחילה, אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה או לבקש שיחליפו לך למכשיר חדש אחר.
תודה!
ואם גם המכשיר החדש מתקלקל אחרי שבוע (כמו שקרה לי) וייתכן כי כל ה'סטוק' דפוק?
מה אם אני כל פעם מקבל מכשיר חדש ולאחר שבוע-שבועיים הוא מתקלקל?
זה מעגל קסמים שלא הסתיים עד תום האחריות ואז אין באפשרותי לעשות שום דבר.
שלום,
עניתי מה קובע החוק. כמובן שאם מקבלים מוצר אחר וגם הוא תקול יש מקום להגיש תביעה לביטול העסקה, השבה כספית מלאה ותשלום פיצויים.
שלום,
עורך דין יכול לייצג בתביעות קטנות רק לאחר אישור בית המשפט לכך.
לידיעתך - גם חברה בע"מ אינה יכולה להיות מיוצגת על ידי עו"ד ללא אישור והסכמת בית המשפט.
שלום,
בהתאם למה שאתה מתאר הגשת תביעה והיא נדחתה.
לפיכך מבחינה משפטית מה שנותר לעשות זה להגיש ערעור על פסק הדין.
שלום,
הגעת לפורום משפטי בתחום תביעות קטנות ודיני צרכנות ולא לשירות לקוחות של החנות.
באם אינך מצליחה להשיג את כספך בעצמך, את רשאית לפנות לאיש מקצוע - במקרה הזה זה עורך דין (בדיוק כמו שמתקלקל לך הרכב ואת בוחרת לתקן בעצמך או אצל איש מקצוע)
על מנת שישיב לך את כספך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
השירותים המשפטיים בתשלום.
שלום,
1. כן - לקוח רשאי לבקש מחברת האשראי לעצור עסקת תשלומים
2. באם חברת האשראי תסרב עליך לבטל את העסקה באמצעות בית המשפט (כפי שעשית)
3. אין לך עילה לתביעה לתביעת חברת האשראי במקרה זה.
שוחחתי היום עם מנהל בישראכרט.
לדבריו, אין בכוחה של חברת האשראי לעצור את החיובים, ורק בית העסק יכול לעשות זאת.
הסברתי לו בפעם האלף, שפניתי אל החברה בכל דרך אפשרית, בבקשה לבטל איתם את ההתקשרות, אך הם מתעלמים מבקשתי.
ציינתי גם שעל פי רשם החברות, מדובר בחברה מפרה חוק!
כלומר זה לא חברה כשרה כמו הוט, יס, סלקום וכדומה, שאם רוצים להתנתק מהם, לא צריכה להיות בעיה לעשות זאת.
המנהל טען שהדבר היחיד שהוא יכול לעשות, זה לפנות אל החברה בתור שירות, ולבקש מהם את עצירת החיובים.
אבל אני כבר יכול לצפות מראש מה יתרחש. אם בכלל יגיבו לפניה של ישראכרט, כנראה יכחישו שקיבלו פנייה ממני.
אז שוב אצטרך לפנות אליהם, הם ימשיכו להתעלם מהבקשה, וכך יעברו עוד כמה חודשים.
אכן בית המשפט נראה כרגע כמוצא היחיד שיכול לעצור את החיובים.
אבל כפי שציינתי, אין שום ביטחון שכתב התביעה יגיע אל הנתבע.
כפי שידוע לך היטב, האחריות למסירת כתב התביעה מוטלת על התובע, בהתאם לכתובת שנמצאת בידו.
שלום,
אני יודע דברים אחרים ממה שאתה מתאר בפנייתך.
הדברים אותם אתה כותב אינם נכונים מבחינה משפטית.
בכל מקרה ובאם ברצונך לקבל יעוץ וסיוע משפטי בעניינך, אתה רשאי לפנות למשרדי.
לא בדיוק הבנתי- מה לא נכון מבחינה משפטית.
בכל אופן פניתי אליך במסר פרטי.
1. לא קיבלתי ממך כל פנייה פרטית או אחרת.
2. הדברים שציינת לרבות - "אבל כפי שציינתי, אין שום ביטחון שכתב התביעה יגיע אל הנתבע.
כפי שידוע לך היטב, האחריות למסירת כתב התביעה מוטלת על התובע, בהתאם לכתובת שנמצאת בידו".
1. ההתייחסות שלי הייתה לגבי הסעיף שלהלן:
(ג) התובע נדרש לוודא שהנתבע קיבל את כתב התביעה והזמנה לדיון: בית המשפט ייתן פסק דין נגד נתבע רק לאחר ששוכנע שהנתבע קיבל את כתב התביעה ואת ההזמנה לדיון, והנתבע לא הגיש כתב הגנה או לא התייצב לדיון לפי ימים לפני הדיון אם הנתבע קיבל את כתב התביעה ואת ההזמנה 60 ההזמנה; לכן התובע נדרש לברר במזכירות לדיון; אם הנתבע לא קיבל את כתב התביעה והזמנה לדיון, על התובע, או מי מטעמו, להמציא לנתבע את כתב התביעה וזימון לדיון במסירה אישית. הנחיות לביצוע מסירה אישית אפשר לקבל במזכירות;
כלומר אם הכתובת שמצאתי ברשם החברות מפוברקת או שאינה עדכנית, הנתבעת לא תקבל לעולם את כתב התביעה...
2. לחצתי על "קבל יעוץ אישי", ושם מילאתי את כל הפרטים הנחוצים.
לא ברור מדוע זה לא הגיע אליך.
שלום,
אינני יודע מהיכן לקחת את הדברים והציטוט אותו הבאת.
בכל מקרה בשביל זה יש עורכי דין לצורך מתן סיוע משפטי.
אני הגשתי תביעות רבות בהם הנתבע בכוונה לא הסכים לקחת את כתב התביעה וקיבלתי פסקי דין בהעדר הגנה.
שלום,
פנית אליי בשיחה טלפונית ועניתי על כל שאלותיך בעניין.
שלום,
אין לי מושג במה דברים אמורים.
את יכולה לפנות לחברה ולשאול לכתובתה לצורך קבלת כתבי תביעה.
שלום,
בהתאם לחוק הודעות מטעם מפלגות אינם נחשבות לספאם.
שלום,
אני מציע לך לפנות למזכירות בית המשפט ולבדוק מולם את שאלתך.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.