שלום,
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך אל מול החברה.
שלום,
כן - איחור בהספקת מוצר כמוה כהפרת הסכם ועל כן את זכאית לביטול עסקה והשבה כספית או פיצוי בגין האיחור.
שלום,
אכן עולה ריח של חסר חוקיות במעשיהם.
עליך לפנות אל החברה בכתב בפעם האחרונה ולדרוש ולקבל את הכספים שלך במיידי.
ככל שלא יבטלו את העיסקה וישיבו את כספך במלואו, תהא רשאי להגיש תביעה כנגד החברה לצורך ביטול עסקה השבה כספית ותשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך, אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
יש באפשרותך להגיש תביעה כנגד חברת תעופה הרשומה בחו"ל אך באמצעות מייצג בארץ, כנ"ל גם לגבי האתר המתווך. אם אינו רשום בישראל לא ניתן להגיש כנגדו תביעה.
שלום,
כדי לתבוע יש צורך בעילה לתביעה.
מדובר פה בעניין רפואי ועל כן את זקוקה לחוות דעת רפואית בעניינך לצורך הגשת תביעה.
שלום,
1. אין דבר כזה חברה בע"מ ללא כתובת פיזית. כל חברה כאשר היא נפתחת חייבת לדווח על כתובת פיזית למסירת מכתבים, מסמכים וכתבי טענות (בית משפט). ניתן לשלוח כתב תביעה בדוא"ל אך לצערי אין זה תופס מבחינת מסירה בבית משפט.
2. כן אתה בהחלט יכול לעשות זאת אך יהיה עליך לפעול בהתאם לכללי החוק כדי לבצע מסירה כדין. בכל מקרה ממליץ לך לתעד את המסירה כדי להציגה בבית המשפט (במידת הצורך).
שלום,
כן.
שלום,
לא ברור לי האם מדובר בארגון שהוא ציבורי או פרטי ? כמו כן זה תלוי מיהו הארגון הזה.
יש הבדל ביניהם.
לדוגמא חברת פייסבוק יכולה לקבוע כי אינך לקוחה שלה באם את מפרה את כללי ההתנהגות, אך ביטוח לאומי שהינו מקום ציבורי אינו יכול להחליט שאינו נותן לך שירות.
אני לא יודעת אם הארגון ציבורי, אבל הוא משתף פעולה עם קופת חולים
הקלד את תגובתך
שלום,
עניתי על שאלתך במסגרת המידע שמסרת לי.
אם אינך יודעת באם מדובר בשירות ציבורי או פרטי ואינך מציינת את שם המקום, כיצד אוכל לענות על שאלתך.
אני חושבת שזה שירות פרטי שמשתף פעולה עם קופת חולים. זה מיזם בשם "ווימן פרנדלי"
שלום,
עניתי על שאלתך בפעם הראשונה. ראי מה כתבתי.
הבנתי. אבל חשבתי ששם הארגון וזה שאמרתי שהוא פרטי (אבל עובד עם הקופה), יכול להבהיר
אחזור על הדברים.
אם מדובר במוסד ציבורי אין הוא יכול שלא לספק לך שירות, אך חברה פרטית יכולה (בין היתר באם את פועלת בניגוד למדיניות החברה).
שלום,
תחילה אציין כי חבל שאתה פונה אליי רק עכשיו כבר התחלת לפעול מול החברה בניגוד לחוק (ואתה נופל למלכודת שהחברה טומנת לך).
בכל מקרה ובהתאם למתואר - הצדק הוא איתך. אתה הוא הצרכן וכל ההזמנה היא על שמך, כך שאתה רשאי וזכאי על פי חוק לבטל את כל העסקה לכולם (בדיוק כפי שתה מציין בדוגמא שנתת).
אני מציע לך להיזהר בעו"ד על מנת לבטל את העסקה כולה ולקבל את כל כספך.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינכם, אתם מוזמנים לפנות למשרדי ואשמח לעזור.
שלום,
קראתי את הדברים.
בהתאם לחוק את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה והחברה אינה יכולה להתנות על החוק ולפעול כרצונה - בטח כאשר לא נכנסת לסרטונים (ולא קיבלת את השירות).
כמו כן, בהתאם לחוק את רשאית להשאיר ביקורת באתר שלהם ואין בכך מעשה של לשון הרע.
לאור האמור - את רשאית להגיש תביעה לבית המשפט לצורך ביטול העסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי נוסף בעניינך, את רשאית לפנות למשרדי.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.