שלום,
באם נרשמת לקורס, שילמת עליו והקורס טרם החל - את רשאית וזכאית לבטל את הקורס ולהשיב לידיך את מלוא התשלום בעבור הקורס. אין בעניין זה רלוונטיות לקורס הדיגיטלי שהרי מדובר במתנה.
שלום,
באם חייבו אותך חיוב כפול על השירות, עליהם להשיב לך את כספך בעניין זה.
ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות את רשאית להגיש תביעה כנגד החברה בעניין זה.
אז לצערי השליח לא השאיר קבלה כל המזומן. הבעיה העיקרית מבינתי זה החיוב שנעשה ללא ידיעתי לאחר מכן
שלום,
כפי שציינתי נטל ההוכחה מוטל עליך. עליך להוכיח בבית המשפט את הטענות.
שלום,
מזמין אותך לקרוא על כך ברחבי הרשת - ראה תקנות הגנת הצרכן (מתן שירות טלפוני), תשע"ב-2012.
החוק לא כולל סנקציות.
שלום,
באם הקורס לא ימשיך ויתקיים - אזי עליהם להשיב לך את כספך (היחסי).
בכל מקרה יש לבחון את ההסכם עליו חתמת כדי לברר את דרך ביטול הקורס.
תודה על התשובה, היות והקורס היה אמור להתקיים במקום עבודתי וכרגע אין צפי חזרה לעבודה האם הם לא מחוייבים להחזיר לי את הכסף? בהסכם כתוב "התשלום הינו בעבור פגישות בקבוצה זו בלבד ואין באפשרותך לבקר בפגישה פתוחה".
התשובה לשאלתך היא כן. יש להשיב לך את כספך.
שלום,
1. כן. אך בטרם מגישים תביעה נהוג להוציא מכתב התראה לפני תביעה (ולא לאיים).
2. לא (בהתאם לחוק). אחרת כל מי שארע לו הפסקת חשמל או כל תקלה אחרת בחשמל היה מגיש תביעה.
3. לצערי בתי המשפט פסקו שלכן.
שלום,
בהתאם למתואר על הגן להשיב לך את כל הכספים ששולמו לתקופה בה הבת שלך לא היתה בגן.
תודה רבה עו"ד חיים איציקובסקי. לפי תשובתך הגן צריך להחזיר לי את הכסף אבל אני חייבת לשלם קנס על שלא הודעתי חודש מראש שהבת שלי עוזבת ? לא הודעתי כי הגן היה סגור
שלום,
לא. אינך צריכה לשלם קנס. ההסכם לא התייחס לדבר החדש שנחת עלינו בדמות קורונה.
שלום,
ככל שאינך מצליח/ה לפתור את העניין ולהגיע באמצעות מו"מ, השלב הבא יהיה הגשת תביעה כנגד החברה.
באם תשאל דעתי - אני מציע תחילה להוציא לחברה מכתב התראה לפני תביעה כדי לפתור את העניין. ככל שמכתב לא יעזור, השלב הבא יהיה הגשת תביעה.
שלחו לי היום כתב ויתור בכפוף לזיכוי בגובה המחיר ששלמתי בזמנו
האם הם צריכים לכתוב שגם להם אין טענות נגדי?
האם צריכים לכתוב תוך כמה זמן אקבל זיכוי?
שלום,
רצוי לחתום על כתב ויתור כדין.
שלום,
סעיף החוק ממנו אתה מצטט לא רלוונטי לעניין. כותרת הסעיף סוגי הטבות.
כאשר חברת התעופה מבטלת עליה להשיב לך את כל כספך.
שלום,
לא. אינך מוגן.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה וטענותיך.
לצערי טענותיך אינן רלוונטיות לצורך ביטול העסקה.
כמו כן, הצגת טענות עובדתיות הסותרות אחת את השניה (שירות בצבע קבע ומצב כלכלי לא טוב בשל הקורונה). למיטב ידיעתי אנשי קבע לא נפגעו בשכרם בשל הקורונה.
לאור סיפור המקרה והטענות - לא ניתן לבטל את העסקה, אך כדי שאוכל לענות האם ניתן לבטל את הקורס עליי לעיין בהסכם עליו חתמה בתך.
מצב כלכלי בגלל הקורונה בתי עוזרת כספית בבית. ולאיזה מייל מעבירה לך את ההסכם וטלפון. תודה
שלום,
כתובת המייל : [email protected]
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.