שלום,
קראתי את הדברים. אתה שואל האם להגיש את התביעה בתביעות קטנות או בבית משפט שלום ?
מהי שאלתך ? הכיצד אני יכול לעזור ?
איפה להגיש בגלל שאני רוצה גם פיצויים,דרך אגב במדינה מתוקנת זה גם פלילי ...
שלום,
לכל הליך יש את היתרונות והחסרונות שלו.
במקרה שלך יהיה לך יתרון בהגשת תביעה קטנה.
בכל אחד מההליכים אתה רשאי לתבוע גם פיצויים.
איזה יתרונות יש בתביעה קטנה במקרה שלי?
אני מבין שיש לי חיסרון שאני חייב לפתוח את התביעה רק במקום שבו הוא יושב הנתבע וזה בעכו ואני רוצה לפתוח בחיפה אז מבחינתי זה חיסרון די משמעותי,השאלה מה היתרונות. בתודה,מידן.
שלום,
הדברים שכתבת אינם נכונים.
אני מציע שתיצור עמי קשר טלפוני בעניין זה ואגיד לך.
שלום,
חברת חשמל מפצה לפעמים נזקים בגין הפסקות חשמל.
כל המידע הרלוונטי מצוי באתרה. יש לפעול בהתאם להנחיות באתר.
שלום,
בכללי אומר כי קיימת עילה לתביעה כאשר ניתן להוכיח רשלנות מקצועית רפואית
במילים אחרות באם רופא מסוים התרשל במקצועיותו (כאשר רופא סביר היה מגיע למסקנה אחרת) ורשלנות זו גרמה לנזקים (גם הוצאות כספיות נוספות), אזי יש עילה לתביעה ויש מקום להגיש תביעה..
במקרה הספציפי המתואר יש לבחון את מכלול הראיות כדי לברר האם ישנה עילה לתביעה.
כמו כן -מסיפור המקרה אינני מבין מדוע אתה מבקש לתבוע את בית החולים כאשר מי שהתרשל הוא הרופא אשר בדק אותך וטען שאין לך כלום ובשל כך גם לא הפנה אותך לבדיקת MRI שגילתה דברים אחרים.
שילמתי על MRI באופן פרטי והודעתי שצריך הזרקת גדולוניום כפי ש 2 בתי חולים אחרים הודיעו לי. אמרתי להם אך טענו שרופא שלהם אמר שלא צריך.הודעתי שאם לא ימצא כלום אאלץ לבצע בדיקה עם הזרקת גדולוניום בבית חולים אחר ואכן ביצעתי בדיקה במקום אחר עם הזרקה ונמצא שברים 8,9 ועל כן דרשתי מהם חזרה את התשלום עבור הבדיקה.אבל טענת בית החולים היא שהפענוח שהם רשמו הוא דומה זה שקר.לדעתי.
שלום,
קראתי את הדברים. מוזר ביותר.
בהתאם למתואר אני לא בטוח שיש לחנות עילה לתביעה כנגדך.
שלום,
שוחחנו על כך טלפונית ועניתי על שאלותיך.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן - על כל יום שלא הגיע טכנאי על החברה לפצות אתכם בפיצוי (אוטומטי) של 600 ש"ח ובגין כל איחור 300 ש"ח. בנוסף ניתן לתבוע על כל הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם בשל כך.
שלום,
באם החברה היא זו שביטלה את העסקה אזי בוודאי שאין מקום לשלם דמי ביטול.
באם הדבר היה הפוך ואתה היית מבקש לבטל את העסקה - אני מעריך שהיית משלם דמי ביטול של 100%.
במקרה המתואר באם החברה ביטלה עסקה מיוזמתה לא זו בלבד שהיא צריכה להשיב את כל הסכום אלא עליה לשלם פיצויים (בדיוק כפי שהיתה דורשת באם אתה היית מבקש לבטל עסקה) - נאה דורש נאה מקיים.
אתה רשאי להגיש תביעה כנגד החברה בעניין זה (ככל שלא חתמת על מסמכי ויתור תביעה).
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן על החברה לתת לך את השירות בסכום ההזמנה (388 ש"ח) גם אם נפלה טעות.
ככל שלא יעשו זאת החוק קובע פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
שלום,
כן - את רשאית לתבוע את החברה בגין התנהלותם - הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
שלום,
אכן בהתאם לחוק הגנת הצרכן אתה רשאי לבטל את העסקה (עסקת מכר מרחוק) בתוך 14 יום, כך שבהחלט פעלת בהתאם לחוק והיה על החברה לבטל את העסקה ולהשיב את כספך (בטח לאחר 24 שעות ועוד לפני שהמוצר יצא מהמחסן).
בכל היתר ובאם מדובר במעשה פלילי - עליך לפנות בעניין זה למשטרת ישראל. בעניין האזרחי אתה רשאי לפנות למועצה הישראלית לצרכנות ו\או לסחר הוגן.
שלום,
קראתי את הדברים. חסר מידע רב בעניין.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
השירותים המשפטיים בתשלום.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.