שלום,
לא הבנתי מי את (הפונה) - האם את חנות ? האם מדובר במכירת מוצר יד שניה ?
כיוון שחלפו 3 חודשים והרוכשת כבר השתמשה במדפסת - תהיה לרוכשת בעיה (מבחינה משפטית) לבטל את העסקה.
לפיכך נדמה כי הדין הוא איתך.
שלום,
לא. אין זה חוקי.
שלום,
כן, מאפשר.
זוהי הסכמה מפורשת ומראש כפי שקובעת הפסיקה.
שלום,
פסק הדין אינו "מוקפא" אלא אם כן השופט קבע זאת בהחלטתו.
כן ניתן לפנות להוצאה לפועל ולפתוח תיק (אך אינני ממליץ זאת) עד אשר אין פסק דין סופי.
שלום,
מה שעליך לעשות (באם אין לך עדים למקרה) זה לפנות בתלונה לחברת האוטובוסים.
בעולם המשפט יש צורך בהוכחה על פי ראיות. באם אין לך ראיות להוכחת טענותיך אין כל טעם להגיש תביעה.
שלום,
כפי שאתה מציין - יש צורך לפנות לחברה ממנה רכשת את המוצר ולבטלה.
ככל שאינך מצליח לעשות זאת בעצמך - מומלץ לפנות לאיש מקצוע (עורך דין) כדי שיפעל בשמך ובמקומך מול החברה לצורך ביטול העסקה.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
שלום,
כן בהחלט.
פגיעה במוניטין דורשת ניהול מוניטין בדרך כלל. יש מומחים שעוסקים בזה, עזרו לי מאוד
שלום,
קראתי את הדברים. את מוזמנת לפנות אליי לצורך קבלת ייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך.
השירותים המשפטיים בתשלום.
שלום,
מציע לך לפנות אל החברה בכתב על מנת להקפיא את המצב הקיים ובהמשך לממש את זכויותיך בעניין.
שלום,
קראתי. מהי שאלתך ? איך אפשר לעזור ?
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.