שלום,
אתה מאשר בעצמך כי אכן קיבלת הודעות או תזכורת לסיום השירות.
לפיכך יהיה עליך לשלם בעבור השירות.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה. מהי שאלתך?
איך אני יכול לעזור ?
שלום,
כן, מבחינת החוק את רשאית להחתים רוכשים שלא למכור מוצר מסוים, אך אין לזה כל רלוונטיות. אינך יכולה לאכוף דבר כזה.
אינך צריכה עו"ד ואת יכולה לנסח זאת בעצמך - אך כמו שאמרתי אין לזה כל משמעות.
שלום,
יש לך עילה לתביעה.
אסור לחברה לשמור מאגר בכל מקרה.
שלום,
בהתאם לחוק הגנת הצרכן - החוק קובע כי אתה זכאי לפיצוי של עד 10,000 ש"ח במקרים בהם : ביקש צרכן מעוסק כי יחויב במחיר שהוצג על הטובין, לפי סעיף 17ב(ד), אף אם מחירם בקופה גבוה יותר – והעוסק לא פעל בהתאם לכך;
שלום,
בגדול כן. הסעיף חל. בפועל בתי המשפט לא יתנו לך סעד בעניין.
זאת אומרת שאם אגיש תביעה ידחו את הטענה שלי?
אני לא זכאי לקבל את המוצר במחיר שפורסם?
שלום,
נכון (לצערי).
שלום,
שוחחנו בעניין זה בשיחה טלפונית.
כפי שהצגתי לך - בהתאם למתואר החנות הפרה את ההסכם ביניכם ועל כן אין רלוונטיות לעובדה כי מדובר בהזמנה מיוחדת.
לפיכך ובהתאם לחוק ניתן לבטל את העסקה (בכפוף לקורונה).
שלום,
חסר לי מידע רב כדי שאוכל לענות על שאלתך.
בגדול אומר כי בהתאם לחוק הגנת הצרכן - את רשאית לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה.
זה קורס אונליין בהנהלת חשבונות שפתחו לי לי אליו הרשאות יום למחרת באותו יום שהתקשרתי לבטל .
המכללה טוענת שאין אפשרות לקבל החזר כספי בגלל שזה קורס אונליין וכששאלתי אם יש אפשרות לבטל נאמר לי רק שזה יהיה בעייתי לא נאמר על דמי ביטול מלאים .
האם זה ייתכן למרות שלא עברו בכלל 14 ימים ולמרות שהתקשרתי לבטל יום למחרת ?
זה קורס אונליין בהנהלת חשבונות שפתחו לי לי אליו הרשאות יום למחרת באותו יום שהתקשרתי לבטל .
המכללה טוענת שאין אפשרות לקבל החזר כספי בגלל שזה קורס אונליין וכששאלתי אם יש אפשרות לבטל נאמר לי רק שזה יהיה בעייתי לא נאמר על דמי ביטול מלאים .
האם זה ייתכן למרות שלא עברו בכלל 14 ימים ולמרות שהתקשרתי לבטל יום למחרת ?
שלום,
בהתאם לחוק את זכאית לבטל את העסקה בתוך 14 יום ולקבל את כספך בחזרה.
המכללה לא מאפשרת לי הם אומרים שלא ניתן והדרך היחידה היא רק בתביעה למה אני צריכה להגיע איתם למשפט בשביל לבטל את העסקה ,יש פתרון אחר או שהם סתם משקרים לי ?
שלום,
באם המכללה אינה מעוניינת לפעול בהתאם לחוק ולהשיב, יהיה עליך להגיש תביעה לבית המשפט בעניין.
האם יש חוק נפרד לקורס אונליין או שזה תקף לכל קורס ?
שלום,
יש כללים אחרים בעניין - עסקת מכר מרחוק. ראו סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.
שלום,
לא. אין פה פגיעה בחופש העיסוק.
שלום,
אינני עו"ד של סופר פארם.
עליך לפנות לחברה עצמה כדי לקבל תשובה באשר לשאלתך.
שלום,
בהתאם למתואר אין לך עילה לתביעה.
על מנת להפסיק לקבל פרסומות עליך לשלוח הודעת סירוב בהתאם לחוק.
באם ימשיכו להתקבל פרסומות לאחר הודעת סירוב אז תקום לך עילה לתביעה ותוכלי לתבוע.
החוק אומר במפורש שאני יכולה לתבוע גם אם לא ביקשתי מהם הסרה. אז מדוע? האם זה מאחר וקניתי מהם כעסק או שאין קשר?למיטב ידיעתי אין קשר. אשמח לתשובה
שלום,
אם את יודעת טוב יותר, אז מדוע פנית לעו"ד לצורך קבלת תשובה ?
אם לדעתך החוק קובע במפורש ואינך מקבלת את דעתי אז את מוזמנת להגיש תביעה ולהיווכח בבית המשפט מי טועה ומי צודק.
בכל מקרה ולפני שאת מגישה תביעה אני מציע לך לקרוא את החוק ופסיקת בתי המשפט באיזה סיטואציות מותר ואסור לשגר דברי פרסומת גם ללא הסכמה.
אני רק יודעת שהחוק אינו מחייב אותי לבקש הסרה. מה שאני לא יודעת ולכן שואלת אותך זה האם בהנחה שיש לי עסק ורכשתי מהם באופן חד פעמי זה משנה את פני הדברים - זאת שאלתי :-)
שלום,
אין זה משנה אם את בעלת עסק או אדם פרטי אשר מקבל דברי פרסומת בניגוד לחוק.
אתה בעצם אומר שמותר לחברה לשלוח ספאם כל עוד הנמען לא שלח בקשת הסרה?
באילו סיטואציות מותר לשגר דברי פרסומת גם ללא הסכמה (מעבר להודעה חד פעמית כפי שמצוין בחוק)?
שלום,
לא אינני אומר זאת.
חל איסור על חברה לשגר דברי פרסומת ללא הסכמה מפורשת ומראש.
ניתן לשגר דברי פרסומת ללא הסכמה בהתאם לסעיף 30א(ג) לחוק. (מספק תנאים מצטברים).
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.